Hae Anna.fi-sivustolta

Vanhanaikainen turkoosikivinen sormus

Viestiketju osiossa 'Unien tulkinta' , käynnistäjänä vierailija 1234, 14.03.2019.

1. vierailija 1234 Vierailija

Unessani oli, ihan minun edessäni vanhanaikainen ja vanha turkoosikivinen sormus. Kruunuosa oli paksu ja kivi oli siis paksu joka siihen oli istutettu. Kruunusta näki että sormus oli vanha, se oli jo ajansaatossa tummunut joten uskoin sen tehdyn kauan kauan sitten. Kruunuosassa oli jotain koristelua, filigraanimainen mutta ei täysin, eli se ei ollut pitsimäinen kuten usein näkee filigraanikoristeiden olevan. Se koristelu oli siis pintakoristelua eikä mennyt läpi sormuksen. Ikään kuin pintaan olisi jotain merkkejä koristeeksi laitettu.
    Itse aina miellän sormuksen sitoutumisena johonkin asiaan, ja tästä tuli mieleeni että oliskohan kyseessä joku jo tiedossani oleva vanha juttu johon minun pitäisi uudelleen sitoutua, eikä jättää sitä taustalle odottelemaan, vaan ottaa se jälleen käyttöön?

2. Turkoosia Vierailija

Tästä tule mieleen, että onko sinulla jonkun henkilön kanssa uskollinen ystävyys, suojaava ja pysyvä?

3. vierailija 1234 Vierailija

Ei oikeastaan, hän joka oli, on jo edesmennyt

4. vierailija1234 Vierailija

Selkeästi on nyt unimaailma vilkastunut, en tiedä onko tämä täysikuun alus aikaa vai mitä, mutta näitä unia on kyllä ihan kiva katsella :)
    Edellinen oli tällainen, jäi itselle epävarmaksi olinko unessa vai rajamaastossa vai oliko tämä ns. lucid uni eli valveuni.

En ole ihan varma olinko unessa vai unen ja valveen rajamaastossa, istuin ns. hoitoringissä jossa minä olin energiavälittäjän paikalla, sanoin että kokeillaan erästä juttua jota en koskaan ole kokeillut, mutta olin varma että se toimii. Eli istuin keskellä ja rinki ympärillä, pyysin että olisimme kaikki kosketusyhteydessä toisiimme, että energia kulkisi kaikille, näin teimme ja omituisinta oli että minä pystyin näkemään sen energian kuinka se laajeni ja kulki jokaiseen.

Ja viimeisin oli:
    Samalla lailla oli rinki ihmisiä, jotka istuivat kehässä, mitään sen kummempaa ei kukaan tehnyt paitsi istui, ehkä meditoi tai muuten keskittyi sisimpäänsä, ringin edessä lattialla "pyöri" valokehä jossa näkyi kaikki spektrin värit. Se ei koskettanut ketään, mutta eteni kehänä kaikkien osallistujien edessä, ikään kuin sateenkaari olisi laitettu lattialle ja se liikkui ympyränä.

Oliskohan näillä jokin yhteys toisiinsa? Ensin oli tuo hoitorinki, sitten sormus ja lopuksi tämä "sateenkaari", ihan kun nämä unet yrittäisivät kertoa minulle jotain?

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri