Hae Anna.fi-sivustolta

Vanhat turkit

Viestiketju osiossa 'Askartelu ja käsityöt' , käynnistäjänä Kiertoon, 02.01.2008.

1. Teeku Vierailija

Täälläkin olisi yksi urosminkkiturkki, tosi painava ja varmaankin kokoa 38-40. Löytyykö käyttäjää?

2. Jepero Vierailija

Minulla myös 3 turkkia. 2 aitoa minkkiturkkia 90-luvulta toinen ruskea toinen musta. Aito lammasturkki 50-luvulta värinä ruskea. Minkkiturkeille hintani on 250€ ja lammasturkille 500e, tarjotakin saa jos on halukkaita ostamaan. Laittakaa viestiä je.pero(at)hotmail.com

3. Jaana Vierailija

Juttu on sillä lailla, että jos on kyse luonnonvärisestä turkiksesta, niin sehän hapertuu ajan saatossa nahkapuolelta. Karvapuoli saattaa näyttää silti ihan hyvältä vielä.
    Värjätty turkis kestää jo paremmin, väriaine ikäänkuin kyllästää nahkapuolta.

Palaturkit on ommeltu jämäpaloista. Ne ovat edullisempia, mutta eivätpä juuri kestä muodistamista.

Turkishatut taas joutuu kestämään pään hikoilua. Vuoria ja hikinauhaa kannattaa vaihdattaa uuteen säännöllisesti.

Kirppareilla (ja täälläkin) pyydetään aivan poskettomia hintoja vanhoista turkiksista.
    Toisaalta, olen kerran ostanut turkishatun 4 €:lla. Hattu oli aivan karmea, mutta turkis oli loistokunnossa. Minulla on alan koulutus, eihän se arviointi (ja käsittely) muuten onnistuisi.

Turkis on luonnontuote! Ennemmin tai myöhemmin ollaan pisteessä, jossa sillä yksinkertaisesti kannattaa heittää vesilintua.

4. minski Vierailija

Mulla on Gemmi Furssin musta kettutoppaliivi, -09 vuoden mallistosta, uudenveroinen, käytetty vain muutamia kertoja. Sopii nuoremmillekin.
    Jos kiinnostaa, ottakaa yhteyttä, minna.s.welling@stu.salpaus.fi. Liivi Loviisan seudulla.

5. Wanha Kettu Vierailija

Tarjolla olisi puoli pitkä piisamiturkki ja lyhyt sinikettuturkki. Kumpaakaan ei ole käytetty kuin muutaman kerran. Piisamiturkki modifioitu. Hinnoista voidaan neuvotella. Helsingin seudulla odottelevat uutta omistajaa.. :)

6. sirkka Vierailija

minulla kaksi mummon perua olevaa mustaa lammasturkkia,en käytä niitä ja ne olisi myynnissä jos joku haluiasi,asun hauholla.

7. arisha_f@suomi24.fi Vierailija

mulla yksi 36/38 kokoinen susiturkki

8. arisha_f@suomi24.fi Vierailija

0449474771 soita jos kiinostaa

9. papparaanen Vierailija

Annakko sen ilaiseksi?

10. tareeton Vierailija

Mie taidan laittaa uffin laatikkoon ruskean pitkän minkkiturkin. Siinä ei ole kokoa, mutta luulen olevan kokoa 40, koska mahtuu päälle. Ite ostin sen kirpparilta muutamalla kympillä. Joku on sen tehny ite, joku ompelija kai.

11. mona Vierailija

Multa lähtisi halvalla aito kani turkki. kaunis ja nuorekas menevän ihmisen kaunis turkki. sen on itse ommellut minun äitini. taitava on hän. halvalla lähtisi. se on minulla täällä raisiossa ja kunnossa ja oikein hyvässä sellasessa. 200e josta voidaa vielä neuvotella. haluan siitä eroon ja on raghapulaaa :(

12. mona Vierailija

puhelin numero on 0419414041 ja s-posti on monnanro1@gmail.com

13. marienelle Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    1
    Myy taitomaa.fi :ssä. Siellä voi myydä mitä vaan. Verottajalta voit kysyä verotuksesta.

14. Tintti Vierailija

Hei, meidän äitille tuli perintönä useita aitoja turkkitakkeja. Tietääkö joku missä näitä saisi myytyä?
    Löytyy ainakin krimiturkis
    Minkkiturkis
    Sähkökani
    Mummani oli pieni ihminen eli koko olisi siis s-m 36/38
    Yhteydenottoja voi laittaa akhintikka@gmail.com

15. Joku vaan. Vierailija

Friitalan (made in finland) aito naisten lammas turkki. Pinta puolikiiltävä koko pitkä mokkaturkki.

Turkkia voi pitää lähes uutena nimittäin, turkki on ollut tasan kolme kertaa päällä.

Ei tahroja ei ryppyjä ei kulumia ei mitään. Turkki on kuin kaupan hyllyltä. Vara napitkin ovat jopa alkuperäis pussissa. Et löydä mitään vikaa tästä turkista. Turkkia säilytetty erittäin varoen ja taskuissa pidetty pahvin paloja jottei taskut lässähtäisi. Turkissa iso kaulus jonka voi halutessaan nostaa tai pitää alhaalla.

Turkki on äitini vanha ja myydään iän ja käytön puutteen vuoksi pois.

Mitat: Pituus 130cm kauluksen reunasta alas asti. Turkin antama koko on 40.

Tälläistä turkkia saat nykypäivänä etsiä. Turkki on siis todellinen löytö sille joka sitä tarvitsee.

Turkkia saa tulla katsomaan ja sovittamaan tarpeen tullen. Voitte olla yhteydessä suoraan s.postiin helppokalastus@hotmail.com tai nolla4viisi60kolme77neljä0

Kuvia saa pyytämällä. Turkin väri beike tule katsomaan ja ihastu !

16. Joku vaan. Vierailija

Samoten olisi myös äitini vanha saski nahka takki erittäin tyylikäs ja hyväkuntoinen sekin.

17. Joku vaan. Vierailija

Friitalan (made in finland) aito naisten lammas turkki. Pinta puolikiiltävä koko pitkä mokkaturkki.

Turkkia voi pitää lähes uutena nimittäin, turkki on ollut tasan kolme kertaa päällä.

Ei tahroja ei ryppyjä ei kulumia ei mitään. Turkki on kuin kaupan hyllyltä. Vara napitkin ovat jopa alkuperäis pussissa. Et löydä mitään vikaa tästä turkista. Turkkia säilytetty erittäin varoen ja taskuissa pidetty pahvin paloja jottei taskut lässähtäisi. Turkissa iso kaulus jonka voi halutessaan nostaa tai pitää alhaalla.

Turkki on äitini vanha ja myydään iän ja käytön puutteen vuoksi pois.

Mitat: Pituus 130cm kauluksen reunasta alas asti. Turkin antama koko on 40.

Tälläistä turkkia saat nykypäivänä etsiä. Turkki on siis todellinen löytö sille joka sitä tarvitsee.

Turkkia saa tulla katsomaan ja sovittamaan tarpeen tullen. Voitte olla yhteydessä suoraan s.postiin helppokalastus@hotmail.com tai nolla4viisi60kolme77neljä0

Kuvia saa pyytämällä. Turkin väri beike tule katsomaan ja ihastu !

18. heta Vierailija

19. heta Vierailija

hei, onko paha-asia jos äiti tulee mieleen.minusta se on hyvä asia,äiti on silloin ikään kuin lähellä.

20. talveksilämmintä Vierailija

Espoossa olisi myynnissä kaksi lähes käyttämätöntä kaunista turkkia 80-luvun lopulta. Toinen kokopitkä, tumman ruskea leikattu minkinpalaturkki, toinen puolipitkä tupakanruskea minkinpalaturkki. Saa tulla katsomaan ja kokeilemaan. Yhteydenotot 0407551981.

21.  
  22. Hei kaikki!

Ostin vanhan ,hyväkuntoisen piisamiturkin, kolmella piilonapilla, 50-luvun lopun tuotetta.
    Mukavan lämmin takki, vaikka onkin naisten malli niin juuri sopiva minulle. Kun linkoan lunta pakkasäällä on aivan suvereenisti ehdoton asusteiden ykkönen, kun lumi tuiskuaa. Kun halkaisen klapeja koneella pidän turkkia päällä. Upea takki , en vaihtaisi pois. Luonnon nahka on aina lämmintä. Suosittelen nykysukupolvelle, että käyttäkää vintageturkkeja ja jos on rahaa niin uudempia myös.

23. Joko hävitit hyvän turkin? Minäkin haluaisin sen käyttöön!!!

24. essi64 Vierailija

25. vierailijaJupe Vierailija

Täällä kans äitin peruja sekä piisami (tumman ruskea), että turkoosin sininen minkki. Koko 38 ja erittäin hyvässä kunnossa. Turkishatut on myös.

Horoskooppimerkkien yhteensopivuus – testaa, ovatko tähdet rakkautenne puolella!

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri