vanhemman naisen seksuaalinen haluttavuus

  • Viestiketjun aloittaja dolores
  • Ensimmäinen viesti
haluttava
Jotenkin ajattelisin mieluummin olevani haluttava siksi että olen sitä, eikä sen vuoksi että olen iällä. Vai haluaako mies olla haluttava vain siksi, että on niin söötin poikasen oloinen - viereinen söötti poika kelpaisi yhtä lailla, onko tässä miehen ja naisen ero?

Kyllä vanhemmatkin naiset osaavat olla seksikkäitä iästä riippumattaatta. Kyllää sitä lähtee mukaan kun on tyylikäs mamma. Toiset haluavat vaan nuorta haarojensa väliin, toiset haluavat tehdä omat halunsa mitä niiden miehet ei tee tai pysty tyydyttäämään. Kyllä on oppinut kaikenlaisista naisten haluista ja välillä todella erikoisista fantasioista. Oletko kokeillut??
 
Viimeksi muokattu:
haluttava
Tosi nautinnollista kehrätä ja nauttia...avattuna ja paljaana. kynnet teroitettuina

Monen naisen halu on saada nuorta. Olen ollut vanhempienkin kanssa ja osaavat esitellä paikkojaan , nauttiattivat kun saavat omien mieltymysten mukaan tehdä seksuaalliset halunsa mukaisia asiota. Välillä ei kysele mikä sopii kun nainen saa kunnolla kun tekee mitä haluavat, kyllä siinä oppii naisten pervessioistakin väkisin kun on naitavana ja joutuu tekemään kaikenlaista. Välillä ihan mielenkiintoistakin vaikka välillä haluavatkin alistaa ja olla dominoivia, ei pahaa sanomista ikä leidestä vaikka ovatkin välillä nautinnonhaluisia kunnolla.
 
Viimeksi muokattu:
Lady..lle
Eikös nautiskelu kuulu kypsempienkin rouvien oikeuksiin?? Mielestäni kyllä

Kyllä olen huomannut että leidit nautiskelevat kun pääsevät alkuun nuoren poja kanssa, siinä saa kyytiä välilläkin että on muna hellä. Kannattaa silti kokeilla vaikka toiset nautikkeelee ja toiset haluu väkisin "raiskata" omien halujen mukaan.
 
Viimeksi muokattu:
Heh
Kun otsikkona oli tuo "vanhemman naisen", ajattelin aloittajan tarkoittavan sellaisia vähintään yli 70-vuotiaita :) Itse en pian 40-vuotiaana koe olevani ollenkaan "vanhempi" nainen - ja onhan mieheni aina minua kymmenen vuotta vanhempi, eli sitten kun minä olen 50, on hän 60 jne.
 
kjk
Alkuperäinen kirjoittaja setä;10312690:
Kuulostaa melko itsekkäältä jos tekee vain mistä itse nauttii. Hyvässä seksissä nauttii toisen nauttimisesta. Eikös? Tuskin nainen nauttii peniksen imemisestäkään, mutta kaikki sitä tekevät tuottaakseen nautintoa miehelleen. Spermankin saa pyyhkäistyä pois kasvoilta ja rinnoilta, joten miksi pilata miehen nautintoa kieltäytymällä moisesta harmittomasta huvista.

---mitenkäs nyt niin sanot, että tuskin nainen nauttii peniksen imemisestä? Tokihan se tuntuu hyvältä, hirmu hyvältä! Eikö sitten kaikista!
Eikö miestä kiihota naisen hyväily suulla?
 
kieli mies
---mitenkäs nyt niin sanot, että tuskin nainen nauttii peniksen imemisestä? Tokihan se tuntuu hyvältä, hirmu hyvältä! Eikö sitten kaikista!
Eikö miestä kiihota naisen hyväily suulla?

Kyllä tykkään nuolla vanhempaakin naista jos haluaa. Monet eivät ole saanut kunnolla suuseksiä ja yllättyvät kun laaukeavat suuhun kesken imemisen. On kiva aaamulla herättää kielellä nainen, siitä aamu alkaa lennokkaasti naiden. On ainakin hyvällä ja halukkaala päällä heti aamusta.
 
Viimeksi muokattu:
aloittaja
Kyllä tykkään nuolla vanhempaakin naista jos haluaa. Monet eivät ole saanut kunnolla suuseksiä ja yllättyvät kun laaukeavat suuhun kesken imemisen. On kiva aaamulla herättää kielellä nainen, siitä aamu alkaa lennokkaasti naiden. On ainakin hyvällä ja halukkaala päällä heti aamusta.
Kumma käsitys ettei vanhempi nainen ole saanut suuseksiä, on kyllä ja vielä kauemmin ja useammalta kuin nuoremmat. Mikä saa ajattelemaan ettei olisi kokemuksia, se laukeaminenko?
Tiesitkö että nainen laukeaa parhaiten, kun on kokenut seksissä ja osaa ottaa oman nautintonsa - ja uskaltaa sen näyttää.
Mitä hävittävää tässä on nautiskella, kun osaa ja tietää mikä tuntuu parhaalta.
 
Viimeksi muokattu:
kieli mies
Kumma käsitys ettei vanhempi nainen ole saanut suuseksiä, on kyllä ja vielä kauemmin ja useammalta kuin nuoremmat. Mikä saa ajattelemaan ettei olisi kokemuksia, se laukeaminenko?
Tiesitkö että nainen laukeaa parhaiten, kun on kokenut seksissä ja osaa ottaa oman nautintonsa - ja uskaltaa sen näyttää.
Mitä hävittävää tässä on nautiskella, kun osaa ja tietää mikä tuntuu parhaalta.

Sen mies ei tehny suuseksiä koskaan, mutta oppi nauttimaan liiankin kanssa. Piti välillä antaa suuseksiä puolikintuntia ennen kun sai työntää sisään. Halus kesken nainninkin välillä kunnolla suihin itseltään ja multa. Oppi nautiskelemaan kunnolla.
 
Viimeksi muokattu:
niitä on liian monta
Paljon on puhetta siitä kuinka haluttava tai ei-haluttava on 40 täyttänyt nainen sänkykumppanina. Onko pelkkä ulkonäkö ainut tekijä vai esim. aloitteellisuus ja rohkeus, jonka tietää vasta kokeiltuaan.
Harrastaisitko itse seksiä vanhemman naisen kanssa ja millainen tämän naisen silloin pitäisi olla?Luonne, millainen? Vai vaikuttaako oma humalatila kriteereihin?

---Moi,

40v ei ole juurikaan suuri ongelma.

mä olen viittä vaille 50v (syksyllä), mutta kun toi ikä ei tunnu haittaavan. Mä pidän itseni jonkinlaisessa Kondiksessa, jumppaan ja komppaan.
Kasvot/silmät ovat sielun peilit, vähän Höpsis saa olla, muttei hölmö.
Ja kun melkein kaikki asuvat Stadissa, niin mulla kestää junamatka vaivaiset 25 min, jos junat sattuu toimimaan. Sehän ei ole mikään Helppo homma... pikkanen pakkanen ja kaikki hyytyy. Aika outoa, kun tiedetään että talvella on kylmä.

---se on kovin yhdentekevää, miltä daami näyttää, kunhan on jokseenkin Kiva Nainen. siis about Sielunkumppani.

Ikäsi ei todella ole este; mutta jos diggaat musiikkia, niin sithän meitä on ainakin kaksi.
Toisaalta: olenko mä liian wanha? Sekin ratkaisee jotakin. Ja kun mä en ole ehkä se kaunis mies, mitä pimut bongaa. Mä olen puolisotilaallinen hemmo, Oman Maan puolustaja, ei militaristi, vaan kaikki Maan puolesta.
Tämä viesti saattaa mennä harakoille, menet minne tahansa sivuille, niin joudut kirjautumaan sinne-tänne.

Olen tympiintynyt yksinoloon, ei lapsia, ei juurikaan sukulaisia, ja nekin jotenkin kummajaisia. Mitkä nyt saattaa vielä olla elossa. Mä tunnen asuvani jossain Vakuumissa ja se ei ole helppoa!
Ja lieneekö näin, että joku HV:n salasana on kiven alla.
Mutta: mun juttu on ROCK, ei mitään sekoilua, vaan hauskanpitoa. Ihminen on sosiaalinen Eläin.
Olen kaksikielinen: Engl/Suomi.

Ja nyt testataan, meneekö tämä viesti sulle perille. Joskus tuntuu tuskaiselta ja tympeältä aina kehittää joku uusi salasana, jne. Siis oikeesti aina. Mistähän toikin juttu on lähtöisin? Miksi asioista pitää tehdä liian vaikeita?

No, tosi on, että kaikenkarvaisia ääliöitä liikkuu Netissä ja varovainen pitää olla. Mä olen kumminkin suht´kondiksessa ja Tahtoo, Tahtoo, Tahtoo... Tahkoo!

Niin, toiset ovat enemmän Live, kuin toiset. Kuvia löytyy, jos kiinnostuit. Mä olen rietas Piru, helline käsineni, lähden helposti pois, jos tulee mm. sanaharkkaa. Nää on tärkeitä juttuja.

No, ehkä mä olen Positiivari, puolikuuro entinen rumpali. Kas, kun treenikämppiä ei käytännössä ole olemassakaan enää, paitsi jos iänikuista Rahaa löytyy. Maksat saman hinnan, kuin kämpän vuokran. ei oo helppoo.

Eihän mennyt överiksi? mä olen sanojeni mittainen hemmo.
No, kokeillaan meneekö tämä viesti perille. Mä en ole mikään Mul--u, vähän outo, ehkä. Mut sellaisia me ollaan, Rockareita. Luotto on 100%.
ei missään nimessä mitään typeriä Prätkäjätkiä. ADHD, pönttöjä koko touhu, aivot Juntturassa.
 
4586
Sen mies ei tehny suuseksiä koskaan, mutta oppi nauttimaan liiankin kanssa. Piti välillä antaa suuseksiä puolikintuntia ennen kun sai työntää sisään. Halus kesken nainninkin välillä kunnolla suihin itseltään ja multa. Oppi nautiskelemaan kunnolla.

---ettei vaan ollu Kockelspania kehissä? En ole kokeillu, enkä kockeile! Kalja riittää mulle.
No, just Peace! Onhan tuota B. Sabbathiakin renkutettu, Ozzy on herkkä ihminen.
Kaikki mikä on kivaa, on suositeltavaa. sallikaa!!! Älkää pilatko tulevaisuuttanne kumminkaan, Tiedä siitä mitä seuraa, kun henki lähtee joku päivä.
Ei pillerin pilleriä, suosittelen näin.

Kysykää vaikka siltä Ozzylta.

Mutta Hymyilen tälle viestillesi!!
 
Viimeksi muokattu:
Kissa
Mä oon ns.40 ylittänyt nainen ja tunnen et nyt se elämä on vasta alkanut...On enemmän aikaa
panostaa itseensä ja omaan seksuaalisuuteen. Seksistä nauttii enemmän ja se on kivaa.Voi
toteuttaa omia halujaan ja on tullut enemmän varmuutta kokeilla uutta... Seksi on kivaa...:)
 
Henrik III
Miehenä täytyy sanoa, että n 40-50v naiset ovat kyllä todella seksikkäitä, jos vain itse haluavat sitä olla. Itse (36v) ainakin katson himoiten näitä naisia, jotka näyttävät säärensä nyloneissaan ja pukeutuvat naisellisesti. Ei maastokuviohousuihin, joka kyllä tappaa kaiken seksuaalisuuden.
Se ei haittaa, vaikka vyötäröllä olisi makkara tai parikin, jos vain muuten on naisellinen. Muutaman kerran on kadulla tai kahvilassa kyllä ollut vaikeaa, kun on vain tuijottanut näitä naisia. Ja seksi näiden naisten kanssa on yleensä hyvää. He tietävät mitä haluavat, ja toteuttavat myös omat haluni. Seksi ei ole enää noloa tai pätemistä.
Jos pitäisi seksin vuoksi valita 20v bimbo tai 45v naiseliinen nainen, niin valitsisin ilman muuta jälkimmäisen. Lopuksi vielä kiitokset kaikille teille naisille, jotka uskallatte näyttää naisilta. Kiitos!
 
kolli_62
Mä oon ns.40 ylittänyt nainen ja tunnen et nyt se elämä on vasta alkanut...On enemmän aikaa
panostaa itseensä ja omaan seksuaalisuuteen. Seksistä nauttii enemmän ja se on kivaa.Voi
toteuttaa omia halujaan ja on tullut enemmän varmuutta kokeilla uutta... Seksi on kivaa...:)
Hienoa. Niin sinun iässäsi pitääkin. Siis olla hyvä itsetunto, tunne oikeuteen ottaa omien tarpeiden mukaan ja ihana mieli. Nauti nyt!
 
Viimeksi muokattu:
Auttaja 50v
Itse törmäsin 70v hyvä kroppaseen mummoon jonka kanssa jouduin syrjähyppyni "40v" kautta tekemisiin. "40v" halusi vakiintunutta ja lapsi suhdetta. En voinut naimissa olevana tähän ruveta, joten suhde kariutui. Hänen kanssaan kuitenkin kävimme hänen ystävättärensä luona kylässä ja silloin tutustuin "70v:hen". Myöhemmin "40v" soitti minulle ja sanoi, että "70v:llä" olisi tarpeita, joita minä voisin täyttää. Menin "70v:n" luokse käymään ja olen edelleen käynyt hänen luonaan saamassa ja antamassa. Ilo on molemmin puolista ja minun avioliittoni vaimoni kanssa kukoistaa tämän salasuhteen kautta.
 
Seidi
Ei irstaana tätinä pidä jos poika suostuu seksiin ja muihin haluihin. Kannatta nauttia kun on aikaa nauttia vielä intohimoisesta kunnon naimisesta, myöhemmin se voi olla myöhästä. Itse nautin kun nuori poika työntyy sisääni kunnolla ja pitkään, ikäkkämäällä miehillä kun ei seiso.Suhde on kaksipuolinen, annat pojalle seksikokemuksia ja saat omat haluso tyydytettyä. Imartelevaa kun saa pojan sänkyyn tekemään mitä haluaa.
Minä nautin seksistä täysin rinnoin on ihanaa saada nuorta munaa haluan aina orgasmin tykkään imeä munaa ja palleja olen kiimainen puuma se on tosi että vanhemmilla miehillä ei seiso minua naidaan edestä ja takaa nuorille miehille saa tehdä mitä vaan aina on nuorta kullia tarjolla ja minulle kelpaa
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Minä nautin seksistä täysin rinnoin on ihanaa saada nuorta munaa haluan aina orgasmin tykkään imeä munaa ja palleja olen kiimainen puuma se on tosi että vanhemmilla miehillä ei seiso minua naidaan edestä ja takaa nuorille miehille saa tehdä mitä vaan aina on nuorta kullia tarjolla ja minulle kelpaa
Minä olen yli 65 ja en varakas enkä nätti. mutta kummasti ne poikaset tulevat luokseni. Minä tarkistan heidän vehkeet ja olen kova täti imemään heidän piliä. Ja vasta palveluksena minä ratsastan aina välillä heitä. Minä heitän pyyhkeen heidän kasvoilleen ja kerron olevani jumalaisen hyvän näköinen teini likka ja panen niin kauvan kuin pojalla seisoo sen penis pystyssä.
 
maturenmies
Minulla on onni käydä erittäin seksuaalisen naisen luona, hän on kuuskytkolme vuotias, pitää hyvää huolta itsestäään, posliini pillu, nauttii seksistä, masturboi minun nähden, saan niin paljon että tulen kylläiseksi, haluu valtavasti suuseksiä ja että laukean suuhun nielee viimeiseen tippaan. Tiedän että hänen luona käy muitakin ja on keronutkin minulle mut ei haittaa.
 
Seidi
Minkähän ikäinen itse olet??
Kyllä vanhemmat naiset nauttivat seksistä minä ainakin kun saa kullia joka päivä niin se on ihanaa minusta seksi kuuluu kaikille ikään katsomatta ja on ihana saada nuorta kullia ja kovat orgasmit minua on pantu myös perseeseen nuoret miehet sanovat että olen kiimainen nainen ja se on kyllä tosi ikää on mutta pillu on aina märkä ja olen aina valmis
 
Viimeksi muokattu:
Seidi
Minua haluavat nuoret miehet olen tosi kiimainen ja annanyt mielelläni pillua olen hyvin seksuaalinen vaikka olen seniori ikäinen niin haluan kalua 3 kertaa päivässä ja haluan myös orgasmit
 
hallitsematonta kiimaa
Nuorena miehenä armeijan jälkeen parikymmntä vuotta sitten silloisen tyttöystävän kanssa hetken seurustelun jälkeen meille tuli pänksit. Tyttökaverini äiti silloin yli nelikymppinen eronnut nainen oli mieltynyt minuun, sanoi olevan pahoillaan tyttären puolesta ja pyysi minua käymään luonaan jos haluisin ja minähän halusin. Ennen pitkää suhteemme kehittyi nainti asteelle. Kävin hänen työpaikallakin naimassa, autossa parkkipaikalla, metsätien varrella oli vakkari paikka, erään autiotalon ulkosaunassa ja monessa muussa paikassa, tätä kesti useita vuosia, harveni kun nainen vakiintui niin kuin minäkin. Nyt olen perheellinen mies ja nainen kohta eläkkeelle jäämässä, ollaan pidetty yhteyttä vieläkin muistellen kiimaisia aikoja.
 
Seidi
Minulla on onni käydä erittäin seksuaalisen naisen luona, hän on kuuskytkolme vuotias, pitää hyvää huolta itsestäään, posliini pillu, nauttii seksistä, masturboi minun nähden, saan niin paljon että tulen kylläiseksi, haluu valtavasti suuseksiä ja että laukean suuhun nielee viimeiseen tippaan. Tiedän että hänen luona käy muitakin ja on keronutkin minulle mut ei haittaa.
On hienoa että panet vanhempia naisia me ollaan tosi kiimaisia minä ainakin annan kaikkeni ja imen mielelläni kullin kovaksi olen nytkin aivan märkä
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä