vanhemman naisen seksuaalinen haluttavuus

  • Viestiketjun aloittaja dolores
  • Ensimmäinen viesti
Seidi
Eräs nuori 18vpoika tuli vonkaamaan pillua sanoin etkö saa nuorta noista se sano ettei ne anna minä sanoin että jos kelpaa niin minulta saat oli kiihkeä poika nuoli pillun kysyi voisinko ottaa suihin sillä oli aika pitkä kalu se halus nussia takaapäin halusi tulla uudestaan kehui että oli ihana pillu oli ihanaa saada nuorta munaa ja opettaa pojalle temppuja
 
wetpantiesblog
Monet miehet fantasioivat nuorempina vanhemmista naisista ja vanhempina nuoremmista naisista. :D En siis yleistä, mutta aika monilla se tuntuu noin menevän. Kun ajattelen itseäni, en voisi kuvitella että esimerkiksi seurustelisin itseni ikäisen miehen kanssa, vanhemmat miehet ovat rauhallisempia ja heistä heijastuu se iäntuoma viisaus joka on minusta äärettömän seksikästä. Onko se niin että nuoremmat miehetkin monesti juuri etsivät sitä vanhempaa naista joka näyttäisi nuoremmalle miehelle kädestä pitäen homman!? :D

Mutta yhteenvetona: Minusta on äärimmäisen ihanaa että ihmiset nauttivat omasta seksuaalisuudestaan ikään katsomatta! Jos sitä nuorta miestä tekee mieli, niin antakaa vanhemmat siskot palaa! Kerran täällä vaan eletään! :)
 
vierailija
Eräs nuori 18vpoika tuli vonkaamaan pillua sanoin etkö saa nuorta noista se sano ettei ne anna minä sanoin että jos kelpaa niin minulta saat oli kiihkeä poika nuoli pillun kysyi voisinko ottaa suihin sillä oli aika pitkä kalu se halus nussia takaapäin halusi tulla uudestaan kehui että oli ihana pillu oli ihanaa saada nuorta munaa ja opettaa pojalle temppuja
Voi kun sais itekkin kokea vanhempaa naista t: 20v mies
 
vierailija
Olen 50-vuotias mies. Avioeroni jälkeen olen harrastanut seksiä kaikenikäisten naisten kanssa. Nuoret naisetkin antavat helposti ja keski-käiset eronneet naiset ovat liian kiimaisia. Parhaalta seksi tuntuu iäkkäiden naisten kanssa. He ovat luonnollisia. Nykyinen naisystäväni on 60-vuotias. Hänellä on pemeä jalkoväli ja hän antaa panna ilman kondomia ja saan laskea spermat hänen sisäänsä.
 
vierailija
Pillun täytyy olla aidossa tilassa. Siinä pitää olla karvat eikä alapäässä saa olla taskoja eikä lävistyksiä. Vanhemmat naiset eivät yleensä tuunaa alapäätään niinkuin nuoremmat naiset. Iäkkäillä naisilla on myös väljempi pillu. Siksi panen mieluiten iäkkäämpiä naisia.
 

Yhteistyössä