V
vierailija
Vieras
Ongelma on tämä, että vanhempani eivät millään suostu hyväksymään uutta miesystävääni. Olen 24-vuotias ja mies 30. Miehen kanssa ollaan seurusteltu jo puoli vuotta, mutta vanhemmilleni kerroin asiasta vasta muutama päivä sitten. Ja mikä heidän reaktio olikaan.. Äitini sai järkyttävän raivokohtauksen, jossa uhkasi pistää minuun välit poikki kokonaan ja teki harvinaisen selväksi sen, etteivät he ikinä tulisi tätä suhdetta hyväksymään. Ollaan kotoisin pienestä pitäjästä, jossa jokainen tietää toisten asiat paremmin kuin omansa. Mies on vuosia sitten töppäillyt aika urakalla (alkoholin suhteen), mutta niistäkin on jo aikaa. Nämä puoli vuotta on ollut elämäni onnellisinta aikaa, ja minua harmittaa se, että vanhemmilleni onnellisuuteni ei näköjään merkitse mitään. Äidin mielestä pilaan omani, sekä heidän maineensa. Äitini ei antanut minun edes selittää.
Onko kenelläkään ollut vastaavaa tilannetta tai antaa vinkkejä, miten tilannetta kannattaisi ratkoa? Äitini hyväksyntä on jostain syystä vieläkin tärkeää ja olen järkyttynyt, että äitini on valmis kääntämään minulle tämän vuoksi selkänsä. En haluaisi menettää välejä vanhempiini, mutta en tiedä onko se tässä tilanteessa välttämätöntä..
Onko kenelläkään ollut vastaavaa tilannetta tai antaa vinkkejä, miten tilannetta kannattaisi ratkoa? Äitini hyväksyntä on jostain syystä vieläkin tärkeää ja olen järkyttynyt, että äitini on valmis kääntämään minulle tämän vuoksi selkänsä. En haluaisi menettää välejä vanhempiini, mutta en tiedä onko se tässä tilanteessa välttämätöntä..