V
vierailija
Vieras
Moikka, en halua viha kommentteja vaan asiallisen keskustelun. Ongelmana on se et mun isä litkii alkoholia joka päivä ja on siihen riippuvainen, ja äidin kanssa mulla on ollu aina sama maku mutta nyt ku oon ottanut esille asioita joista tykkään niin vanhemmat halveksuu niitä jopa kylässä/julkisilla paikoilla... Se loukkaa mua tosi paljon kun en saa edes "kotona" olla oma itteni vaan mua moititaan siitä et katon YouTube videoo mun iskä sano siihen et toi on ihan sairasta toi tube... Kommentoi ulkonäköä ja uusia vaatteita, tykkään piirtää ja tehdä slimeä niistäkin saan naurua ja halveksuntaa. Äiti lainaa multa rahaa ja antaa aina tietty päivä takas mut on ollu hetkiä jolloin ei oo antanut. Iskä ei tiedä siitä et äiti lainaa rahaa enkä saa kertoa kellekään . Sisko lastenkodissa mulla on sitä kova ikävä, mulle todettiin yks sairaus jota vanhemmat ei ota huomioon jos kaupassa valitan et on kipuja ne ei välitä siitä. Asiat muutenki todella todella huonosti ni se et vanhemmat moittii mulle tärkeitä asioita ei auta mitään. Harrastuksia ei ole sairauden takia, eikä kavereita. Olen 13 vuotias.