vanhemmat miehet on hot (ainakin jotkut)

Elämänlähde

Aktiivinen jäsen
28.01.2007
4 689
0
36
en tiiä onko tääkin 30kriisiä tai alkavaa sellaista, mutta nyt noi hiukan vanhemmat miehet on aika hotteja, ainakin osa heistä. siis noin 10v vanhemmat, esim just toi Timo Kotipelto ja moni muu. House ehkä kaikista hottein, vielä pari vuotta sitten en ois voinut tollaista kuvitellakkaan... :ashamed: :ashamed: siis olen nyt 29v ja syksyllä täytän 30v =)

Alkuperäinen kirjoittaja Elämänlähde:
en tiiä onko tääkin 30kriisiä tai alkavaa sellaista, mutta nyt noi hiukan vanhemmat miehet on aika hotteja, ainakin osa heistä. siis noin 10v vanhemmat, esim just toi Timo Kotipelto ja moni muu. House ehkä kaikista hottein, vielä pari vuotta sitten en ois voinut tollaista kuvitellakkaan... :ashamed: :ashamed: siis olen nyt 29v ja syksyllä täytän 30v =)

älä välitä, mäkin oon ihan naimisissa 22 v vanhemman kanssa :). Ja hyvin menee!

Alkuperäinen kirjoittaja Elämänlähde:

mulla päinvastoin ja olen samanikänen ku sinä.19vuotiiaana olin iha retkus 29vuotiaaseen,käytiin pari krt treffeil mut ei siit sit mitään tullu.

Hih! Löysin pari vuotta sitten 10 vuotta vanhemman mieheni. Charmi ja elämänkokemus tekivät lähtemättömän vaikutuksen. Olen onnellinen että heivasin pojut elämästäni:)

Yhteistyössä