Vanhempi mies läppäs mua pepulle töissä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jestas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

Jestas

Vieras
Olen siis sellaisessa liikkeessä töissä, missä ei myydä elintarvikkeita eikä vaatteita, vaan kaikennäköistä tarpeellista päivittäis/kuukausittais/vuosittais-tavaraa. Meidän ketjua kutsutaan monesti "miesparkiksi" vaikkei sen valikoima mitenkään miespainotteinen olekaan.
Asiasta kukkaruukkuun; olen esimiesasemassa, mutta liikun paljon asiakkaiden seurassa, autan heitä parhaani mukaan kuten muutkin meidän työntekijät.
Tänään tuli vanhempi mies (n. 65-v) hakemaan vaimolleen lahjaa. Suosittelin muutamaa tuotetta, näytin miten ne toimii, ja mies valitsi mieluisensa. Olin ohjaamassa miestä kassalla, selkä siis häntä kohti, kun tyyppi päättää tempaista mojovan läpsyn takamukselleni. Olen yleensä erittäin sanavalmis, mutta nyt menin sanattomaksi, taisin tokaista että "noh, hei älähän nyt, tuolla on kassa, kiitos käynnistä!". Hymyt päälle ja takahuoneeseen häpeämään...

Olen 29-v, tulen juttuun kaikkien kanssa, mutta jostain syystä nää vanhemmat äijät tykkää musta ihan liikaa (Lue: vanhemmat äijät = 60-80-v). Tää ei siis ollut ensimmäinen "insidentti" vaikkakin tähän saakka se pahin.
Pomolle kerroin (mies), hän oli todella pahoillaan ja sanoi ettei minun tarvitse sietää tuollaista, vaan halusi että haen hänet jos vastaavaa tulee.

Eli tukijoukot on takana, mutta mitä olisit itse tehnyt? Luulin että olisin osannut sanoa kipakasti, mutta tilanteen tullen jäädyin. HUH!

• Tykkää
Reactions: Lispetti
Olisin varmaan sanonu "NII-I, eikö ookki kimmoisa, mistäs sulle saatais;)"

En osaa sanoa, miten itse olisin toiminut, mutta JOS olisi pokkaa ja olisin tajunnut siinä tilanteessa, olisin varmaan sanonut että nyt jos lähdetään kassaa kohden ni säästytään rikosilmoitukselta. TÖRKEETÄ käytöstä siltä mieheltä kyllä tuollainen!

Yök. Tossa tosiaan vois jäätyä.... on nuoruudessa käynyt jotain vastaavaa. Ihmisiä ei saa kosketella ilman lupaa, musta jokaisen kuuluis tietää se.

Törkeitä vastauksia muuten sait.

Mitä sitten? Naiset on naisia. Miehiä kiinnostaa teidän peput varsinkin jos ne on esillä. Älkää olko liian pelokkaita, nainen on kropallaan, tässä tasa-arvon suurvallassakin. Lähtekää tästä faktasta liikkeelle.

Tietysti jos minun tyttöystävääni joku vieras mies taputtelisi pepulle, tarttuisin asiaan. Mutta eikös jotkut naiset halua pärjätä ilman miehen apua näissä kuvioissa? :)

olisin tehnyt samoin kun teen töissä jos joku puolisokea sattuu puristelemaan tai läpsäisemään perseelle. puristan takaisin tai läpsäisen ja käsken papan rauhottua ettei mun miehen tarvi tulla kovistelemaan ja siihen ei sitten yksi nitro enää auttaskaan. eli huumurilla ottaisin.

• Tykkää
Reactions: Lispetti
[QUOTE="mies";27306384]Mitä sitten? Naiset on naisia. Miehiä kiinnostaa teidän peput varsinkin jos ne on esillä. Älkää olko liian pelokkaita, nainen on kropallaan, tässä tasa-arvon suurvallassakin. Lähtekää tästä faktasta liikkeelle.

Tietysti jos minun tyttöystävääni joku vieras mies taputtelisi pepulle, tarttuisin asiaan. Mutta eikös jotkut naiset halua pärjätä ilman miehen apua näissä kuvioissa? :)[/QUOTE]

Heko heko. Keksi parempaa paskaa.

[QUOTE="Take";27306415]Tuollaisesta seksuaalisesta häirinnästä voi saada traumoja. Hae nyt edes jotain korvauksia siltä sialta. Sillä voi lisäksi olla vaikka mitä sukupuolitauteja.[/QUOTE]

Onpa tosi hauskaa.

Sit kun asetelma on toisin päin niin johan syntyis miehistä älämölöä. Huooooh.

Heko heko. Keksi parempaa paskaa.

No ei se nyt paskaa ole. Hyväkroppainen nainen + itsenäisyyshalu = yksin pärjättävä objektivoimistilanteissa.

Vai kuvitteleeko joku oikeasti, että koittaa päivä, jona (kauniin) naisen (hyvä) kroppa ei miehiä kiinnosta ja miehet kulkee kädet ja silmät sidottuina? Nainen on tätäkin, se on aivan selvää. Siksi herneet nenässä ei ole kovin realistinen lähestyminen vaan enemmän oudon feministinen utopia, jossa naisen kropalla ei olisi mitään väliä miehille.

Te välitätte kehollanne ja vaatetuksellanne valtavasti enemmän viestejä kuin miehet noin yleisesti. Hyväksykää tämä ja yrittäkää kääntää tämä eduksenne ja nautinnoksenne sen sijaan että ajaisitte yhteiskuntaa, jossa nainen voisi olla "kehoton" (=enemmän kuin mies). Sitä saatte odottaa.

Taas olet hyypiö, mies. Normaali pillua saava mies ei kaupassa taputtele vieraiden perseitä. Ukolla oli kyllä jo sen verran ikää, että ehkä oli varhainen otsalohkodementia iskenyt.

[QUOTE="vieras";27306515]Taas olet hyypiö, mies. Normaali pillua saava mies ei kaupassa taputtele vieraiden perseitä. Ukolla oli kyllä jo sen verran ikää, että ehkä oli varhainen otsalohkodementia iskenyt.[/QUOTE]

Voi kuule, varatut miehet taputtelevat ainakin baarissa vieraiden naisten perseitä. :) Itse nähtyä. Tehokkain lääke lienee pukeutua peittävämmin.

[QUOTE="mies";27306611]Voi kuule, varatut miehet taputtelevat ainakin baarissa vieraiden naisten perseitä. :) Itse nähtyä. Tehokkain lääke lienee pukeutua peittävämmin.[/QUOTE]

Kummallista. En ole koskaan taputellut naisten takapuolia baarissa. Ellei nyt sitten ole jo aikaisemmin annettu oikeudet läheisempään tutustumiseen myös tuolla osastolla. Ja näin asia oli niin sinkkuna kuin tietenkin ukkomiehenä.

[QUOTE="mies";27306611]Voi kuule, varatut miehet taputtelevat ainakin baarissa vieraiden naisten perseitä. :) Itse nähtyä. Tehokkain lääke lienee pukeutua peittävämmin.[/QUOTE]juu niihän ne tekee, mutta kummasti ne lopettaa kun niitä huitasee kämmenellä poskelle sanoen kauniisti "sika!" tai vastaavasti voi nakata juomat silmille. olempa joskus jopa käynyt hakemassa tiskiltä kannullisen vettä ja kaatanut senkin taputtelijan päähän. naiset on kato naisia=)

juu niihän ne tekee, mutta kummasti ne lopettaa kun niitä huitasee kämmenellä poskelle sanoen kauniisti "sika!" tai vastaavasti voi nakata juomat silmille. olempa joskus jopa käynyt hakemassa tiskiltä kannullisen vettä ja kaatanut senkin taputtelijan päähän. naiset on kato naisia=)

:laugh:

Sika! *juomat lentoon*

Harmi että aikani on jo mennyt, testaan tota ensi elämässä salettiin. Niin klassista, niin klassista.

Kummallista. En ole koskaan taputellut naisten takapuolia baarissa. Ellei nyt sitten ole jo aikaisemmin annettu oikeudet läheisempään tutustumiseen myös tuolla osastolla. Ja näin asia oli niin sinkkuna kuin tietenkin ukkomiehenä.

Sama minulla, mutta minusta on energianhaaskausta lähteä ristiretkelle ilmiötä vastaan, se ei johda mihinkään. Näillä mennään niin sanotusti. Ainut on jos omalle naiselleni tehtäisiin noin.

Valitettavan normaalia meille jotka ovat baaris töis. Kännis varsinki miehet unohtaa käytöstavat. Luullaan, että naiset ottaa kehuna tissien koon kehumisen ja pahimmat ojentaa jo kättä, että sais puristaa. Joskus olin pöydässä hakemas tyhjiä tuoppeja ja pulloja ku näin sivusilmällä erään miehen käden lähestyvän mun takapuolta. Sanoon hyvin tiukkaan sävyyn, että koitakki kuule. Ei koittanu.

Eikä kyllä ketään mun naispuolista työkaveriakaa vois vähempää kiinnostaa miesten vahtaamiset ja kommentit. Saati sitte koskemiset.

Yhteistyössä