Vanhempi mies läppäs mua pepulle töissä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jestas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hyi vittu. Inhoan tollasia limasia vanhoja ukkoja jotka kuvittelee että voivat yrittää alistaa nuorempia naisia noin. Todellisuushan on että ne tietää naisten olevan niiden yläpuolella, siks ne yrittää noin saada naisen tuntemaan häpeää tms. Jos noin vielä käy niin vedä äijää korville.

[QUOTE="mies";27306384]Mitä sitten? Naiset on naisia. Miehiä kiinnostaa teidän peput varsinkin jos ne on esillä. Älkää olko liian pelokkaita, nainen on kropallaan, tässä tasa-arvon suurvallassakin. Lähtekää tästä faktasta liikkeelle.

Tietysti jos minun tyttöystävääni joku vieras mies taputtelisi pepulle, tarttuisin asiaan. Mutta eikös jotkut naiset halua pärjätä ilman miehen apua näissä kuvioissa? :)[/QUOTE]

Vaikka joka päivä kouluun pyöräillessä olisi käden ulottuvilla monet kivat peput, olen jotenkin osannut olla koskematta, varmaan olen tooooosi jalomielinen siis ja ylevä yksilö.

Vähän ny saakeli järkeä sinunkin päähän, palikka.

[QUOTE="mies";27306463]

Vai kuvitteleeko joku oikeasti, että koittaa päivä, jona (kauniin) naisen (hyvä) kroppa ei miehiä kiinnosta ja miehet kulkee kädet ja silmät sidottuina? Nainen on tätäkin, se on aivan selvää. .[/QUOTE]

eli kun mua kiinnostaa hyvännäköisen miehen kroppa niin saan tarrata vaikka kaupassa sua munista?

[QUOTE="mies";27306463]Hyväksykää tämä ja yrittäkää kääntää tämä eduksenne ja nautinnoksenne [/QUOTE]

eli naisen pitää vaan nauttia jos joku mies kokee oikeudekseen tehdä seksuaalista häirintää? raiskaus on sun mielestä varmaan naisen kannalta sit nautinnon huipentuma?

saako sua kuka tahansa homo kähmiä?

[QUOTE="hmmm";27307690]eli naisen pitää vaan nauttia jos joku mies kokee oikeudekseen tehdä seksuaalista häirintää? raiskaus on sun mielestä varmaan naisen kannalta sit nautinnon huipentuma?

saako sua kuka tahansa homo kähmiä?[/QUOTE]

ei sen homo tarvi olla, mahtaa tuntua jokatapauksessa mahtavalta tuosta puupäästä kun tuntematon ihminen tulee kourimaan persettä.

[QUOTE="hmmm";27307775]Kepsis oot ihana <3.[/QUOTE]

Haha! Minuun taas ei feministinen kitinä uppoa ollenkaan. Nainen on minulle myös seksuaalinen objekti, enkä usko että se koskaan muuttuu yhteiskunnan tasolla. Tietenkään itse en moiseen syyllisty.

Kepsis, et taida aivan olla mitä avataresi...? ;) "palikka! puupää! Oh I'm so scared!!!" :-O

[QUOTE="mies";27307868]Haha! Minuun taas ei feministinen kitinä uppoa ollenkaan. Nainen on minulle myös seksuaalinen objekti, enkä usko että se koskaan muuttuu yhteiskunnan tasolla. Tietenkään itse en moiseen syyllisty.
[/QUOTE]

Ootko koskaan ajatellut että voisit olla väärässä? Ehkäpä sit 60vuotiaana huomaat kun vieläkin tumputat yksinäsi lapsuudenkodissasi harlekiiniromaania lukien että ehkäpä jokin meni pieleen.

Vastaa nyt saako sua tarrata munista vaikkapa kaupassa? Äläkä ala jauhaa paskaa siiitä että nainen on seksuaalisempi olento kuin mies, koko ajanhan siinä edellisessä ketjussa väitit että suominainen haluaa olla mies eli jos me ollaan samanlaisia niin jos naista saa kouria niin sit saa miestäkin.

Estetiikka! Sanoin vaan, ettei mennyt pikku-mussukalle liian karkeaksi.

[QUOTE="mies";27306384]Mitä sitten? Naiset on naisia. Miehiä kiinnostaa teidän peput varsinkin jos ne on esillä. Älkää olko liian pelokkaita, nainen on kropallaan, tässä tasa-arvon suurvallassakin. Lähtekää tästä faktasta liikkeelle.

Tietysti jos minun tyttöystävääni joku vieras mies taputtelisi pepulle, tarttuisin asiaan. Mutta eikös jotkut naiset halua pärjätä ilman miehen apua näissä kuvioissa? :)[/QUOTE]

Se, että mulla sattuu olemaan poikkeuksellisen herkullinen peppu jonkun limasen äijän mielestä, ei oikeuta sua "mies" tai mitään muutakaan "miestä" käymään siihen käsiksi. Se, että työvaatetus ei peitä mun hemmetin kivaa peppua, ei anna oman käsitykseni mukaan lupaa kähmiä.

Olin nuorempana baarissa töissä, ja siellä äijät jotka kävi käsiks sai rätistä (kaljasta märästä) päin näköä ja osoite oli sen jälkeen pihalle. Valitettavasti tätä kävi usein. Silloin tilanne oli sellainen, että osasin reagoida oikein.
Tässä tapauksessa, kun keskellä päivää ukkeli kähmäisi, ei ollut rättiä tai portsaria apuna, enkä tienny miten olisin tilanteen hoitanut.

Mutta kai näitä itseään miehiksi kutsuvia täytyy yrittää ymmärtää - ei voi kauhalla vaatia jos on lusikalla annettu.

Hienoa, että miehistä on - muutamaa poikkeusta lukuunottamatta - ihan ok kähmiä vastakkaista sukupuolta. Olenkin tässä lähdössä kauppaan. Kyllä ne nuoret miehet on innosta pinkeänä, kun minä, ylipainoinen keski-ikäinen nainen, tarraan niitä kiinteistä pakaroista kiinni.

[QUOTE="vieras";27309414]Hienoa, että miehistä on - muutamaa poikkeusta lukuunottamatta - ihan ok kähmiä vastakkaista sukupuolta. [/QUOTE]

Minun nähdäkseni tässä ketjussa oli tasan yksi henkilö, jonka mielestä tuo oli ok (tai siis hän katsoi "turhaksi taistella ilmiötä vastaan"). Mutta toki olen aikaisemminkin tällä palstalla huomannut, että yksikin poikkeava tapaus riittää romuttamaan vahvankin tilastollisen riippuvuuden... :)

Alkuperäinen kirjoittaja Isämies;27309464:
Minun nähdäkseni tässä ketjussa oli tasan yksi henkilö, jonka mielestä tuo oli ok (tai siis hän katsoi "turhaksi taistella ilmiötä vastaan"). Mutta toki olen aikaisemminkin tällä palstalla huomannut, että yksikin poikkeava tapaus riittää romuttamaan vahvankin tilastollisen riippuvuuden... :)

Joo, yksi "mies", joka kirjoitti. Sen sijaan kommenteissa mainittiin montakin miestä, jotka ovat naisia kähmineet.

Yhteistyössä