Vanhempien luona vierailu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Bibo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Bibo

Jäsen
27.06.2007
372
0
16
Kuinka usein vierailette vanhempienne/appivanhempienne luona? Oletteko kylässä pitkään? Kuinka pitkä matka vanhemmille/appivanhemmille on?

Meillä matkaa 250km molempien vanhempien luokse. Käymme kylässä (olemme pe/la-su) ehkä n. 2-4kk välein.

Mun vanhempien luo on matkaa noin kilsa ja siellä käydään piipahtamassa (vartista puoleentoista tuntiin) melkeinpä päivittäin.
Miehen vanhempien luo on matkaa joku 15-20 kilsaa ja käydään heillä ehkä viisi-kuusi kertaa vuodessa. Yleensä ollaan joku parisen tuntia

meillä on kumpienkin luo 5km tai vähän alle.
nytkin olen vanhemmillani pojan kanssa,melkein päivittäin nähdään/soitellaan. miehen puolella ei sit käydä ku ehkä kerran kahdessa viikossa :ashamed: ja poika käy isänsä vanhemmilla joka viikko :) (hekin asuvat parin km:n päässä )

Minun vanhempien luona käydään kerran kahdesti kuukaudessa, asuvat n. 70km päässä ja ollaan yleensä yksi yö ainakin.. Appivanhempien luona käydäänkin melkeinpä joka viikonloppu, ainakin syömässä ja yötäkin ollaan useasti.. Asuvat kohtalaisen lähellä, n 40 km..

Mun vanhempien luo on 100km ja sinne jos lähdetään niin sitten ollaan yleensä pe-su. Ei päiväseltään jaksa sinne asti raahautua. Ja kesällä tulee käytyy useemmin ja varsinkin nyt syksyllä. =)

Vierailemme minun vanhempien luona kerran viikossa, joskus mies mukana, joskus taas ei. Asuvat ihan lähellä. Appivanhempien luona vietämme n. kerran kuussa yhden viikonlopun, asuvat kauempana. Lisäksi mieheni äiti käy yhtenä arki-iltana viikossa töiden jälkeen kahvilla.

Matkaa mummolaan on 200 km. Viimeisen vuoden aikana ollaan käyty 6 kertaa. Pari yötä ollaan oltu kerralla paitsi hiihtolomalla ja juhannuksen aikaan oltiin viikko. Mies käy useammin entisessä kotikaupungissa eli n. kerran kuussa, kun soittaa siellä bändissä.

Minun äitini luo matkaa parisataa metriä (syyskuun alusta pensasaidan toisella puolella ;) ) ja nähdään ainakin hetken melkeinpä päivittäin....miehen vanhemmat asuu reilun 5 kilsan päässä ja viikottain nähdään heitäkin.

Mä käyn poikien kanssa omilla vanhemmillani 70 kilsan päässä lähes viikottain. Tällä hetkellä junalla, kun pienempi inhoaa autoilua ja itkee aina. Mies on mukana ehkä kerran kuussa. Käydään yleensä päivällä, kun mies on töissä.

Miehen vanhemmilla käydään noin 4 kertaa vuodessa. Asuvat 200 kilsan päässä, mutta tuossa mökillä käydään heitä useammin tapaamassa, kun on vaan 40 kilsan päässä. He tosin käyvät meillä lähes viikottain.
=)

Alkuperäinen kirjoittaja Bibo:
Kuinka usein vierailette vanhempienne/appivanhempienne luona? Oletteko kylässä pitkään? Kuinka pitkä matka vanhemmille/appivanhemmille on?

Isän luokse on noin 5 km ja saattaa vierähtää usseempi tunti.

Anoppi assuu samassa talossa ku meki, samoin edesmennyt appenikin.

Yhteistyössä