Hae Anna.fi-sivustolta

Vanhoja taloja taivaanrannassa

Viestiketju osiossa 'Unien tulkinta' , käynnistäjänä vierailija, 09.05.2019.

1. vierailija Vierailija

Hei!

Nukuin huonosti ja näin paljon sekalaisia unia, mutta en oikein muista niitä. Muistan vain eräässä unessa taivaanrannan takaa nousevat isot vanhanaikaiset huvilat tai linnat. Ne olivat kaikki hienoja ja täynnä erilaisia yksityiskohtia ja värejä. Joku sanoi minulle, että ei nuo vielä mitään, hienoin on tuolla ja osoitti isoa rakennusta, joka näkyi vasemmalla metsän takaa. Mietin, että se on linna, mutta se jotenkin katsoessa alkoi näyttää uudemmalta rakennukselta, joka oli tehty hallintorakennukseksi. Uni jatkui siitä enkä miettinyt rakennuksia enempää. Miksi tuo kohta mahtoi jäädä niin selvästi mieleeni?

2. vierailija Vierailija

Varmaan vanhat rakennukset kaipasivat sitä maalaamista? Ehkä unesi johti ajatuksesi hallintorakennukseen eli hallitse niitä ajatuksiasi äläkä ole taivaarannan maalari. Täh?

3. vierailija Vierailija

Nojaa... Ehkä tuossa on jotain, että katsoin rakennuksia ja katseeni meni vasempaan ja johti siihen viimeiseen rakennukseen. Minusta kaikki talot siellä olivat kauniita ja värikkäitä ja näkyivät hienosti. Ja se viimeinen rakennus näkyi huonoiten ja muuttui unessa linnasta joksikin muuksi.

Minun unet häviävät, jos alan niitä liikaa vahtimaan. Sitä en halua. Minun pääni pitää selvitä yön aikana päivän hälinästä, joten unet ovat tärkeitä.

4. vierailija Vierailija

Kiitos siis vastauksesta. Sait miettimään. Unestahan on jo aikaa, mutta edelleen kuva nousee helposti mieleen.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri