Vanhojen tansseista mielipidettä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Nimenomaan, TYTÖLLE!!! Pojilla ei niin väliä??? 95% pojista ei kiinnosta pätkääkään koko iltapukugaala. Äiteet pakottaa pynttään puvun päälle ja kokkaroimaan kravatti kaulas. Rahaa vaan palaa....

No kyllä täällä ainakin pojat on olleet yhtälailla innoissaan touhusta. Ei toki kaikki, eikä välttämättä samassa mittakaavassa kuin tytöt, mutta eihän se kuitenkaan ole edes pakollinen juttu... Silti kas kummaa edellisenä vuonna tanssineita poikiakin on kiinnostanut seuraavan vuoden tanssijoitten edistyminen niin, että tanssiharkkoihin on ängetty oikein porukalla katteleen ja naureskelemaan huvittuneena epäonnistujille -sekä muistelemaan kuinka pahasti sitä itse tulikaan viime vuonna ensimmäisissä (ja sitäkin seuraavissa) harkoissa kompuroitua....

Ja, mä kyllä tykkään tästä nykyisestäkin hommasta. Vaikka sinällään vaikea sanoa oikein mitään, kun en tuona "vanhat vaatteet päälle" -aikana itse ole tanssinut. Eikä täälläpäin kyllä onneks toi prom-tyylisyys näy muutakuin just että puvut on sellaset uudet, ja illan lopussa kruunataan joku paras pari, tms. Eli täällä ei siis ainakaan tietääkseni noita limusiinejä ja rakennekynsiä ole nähty (kampaukset ja meikit sen sijaan on laitatettu, jne.)

Kuvista päätellen tytöt (tai siis vanhemmat) pistävät pukuihin, kampaukseen ja meikkaukseen saman verran kuin morsian hääpäivänään.

Itse olen ihmetellyt miten noissa tansseissa riittää poikia? Lukiohan on kovin tyttövaltainen.

Osallistuuko tansseihin kaikki luokan oppilaat vai vain osa?

[QUOTE="vieras";23157628]Kuvista päätellen tytöt (tai siis vanhemmat) pistävät pukuihin, kampaukseen ja meikkaukseen saman verran kuin morsian hääpäivänään.

Itse olen ihmetellyt miten noissa tansseissa riittää poikia? Lukiohan on kovin tyttövaltainen.

Osallistuuko tansseihin kaikki luokan oppilaat vai vain osa?[/QUOTE]

Osallistuu ne jotka tahtoo. Poikia saa yleensä tulla muistakin kouluista, ainakin meillä oli monella kavaljeeri amiksesta tai jostain muualta.

[QUOTE="vieras";23157628]Kuvista päätellen tytöt (tai siis vanhemmat) pistävät pukuihin, kampaukseen ja meikkaukseen saman verran kuin morsian hääpäivänään.

Osallistuuko tansseihin kaikki luokan oppilaat vai vain osa?[/QUOTE]

Ne ketkä haluaa. Meidän luokalta osallistui melkein kaikki muut paitsi 2, joillain luokilla oli vähemmänkin osallistujia. Suurin osa kuitenkin osallistui, mutta ei aivan kaikki (muutama tanssi myös esim. ykkösellä, jos vaikka poikaystävä tanssi sillon, tai joku muu pyysi tanssimaan).

Ja kyllä meillä ainakin ihan hyvin parit riitti. Ehkä kourallinen (no jonkun verran) poikia tuli amiksesta, ja joku oli myös alemmalta (/ylemmältä) vuosiluokalta. Ainoastaan 2 tyttöparia tuli, kun nää ei löytäneet muuten ketään ketä olis suostunu.

Yhteistyössä