vanhusten viikko. virikkeitä vanhuksille.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja anna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mun mielestä parasta virikettä vanhuksille (siis jos on siinä kunnossa että jaksaa) on lasten seura ja heidän touhujen katseleminen. En tiedä yhtään ootko vanhainkodissa töissä ap, vai miten, mutta voisko ajatella jotain yhteistyötä lähipäiväkodin kanssa, vierailua teillä tms. jotain pientä laulu/leikkiesitystä? Ois vaihtelua lapsillekin!
Bingohan tuntuu olevan vanhemman väen mieleen, sellanen ja joku palkinto. Onnenpyörä oli myös kiva idea mitä edellinen tossa ehdotti.
Pystyykö teillä leipomaan? Voisko halukkaat tehdä esim. karjalanpiirakita tai jotain mitä haluavat, ois sellanen "nyyttäri"-tyyppinen juttu jonka ympärille vois järjestää jonkun pikku tapahtuman, miehet vois sitten tehdä jotain muuta, vaikka siirtää huonekaluja ja järjestää musiikkia, laittakaa tanssiksi :) Kunnon humpat.

Alkuperäinen kirjoittaja Oisko näistä joku kelvollinen?:
Mun mielestä parasta virikettä vanhuksille (siis jos on siinä kunnossa että jaksaa) on lasten seura ja heidän touhujen katseleminen. En tiedä yhtään ootko vanhainkodissa töissä ap, vai miten, mutta voisko ajatella jotain yhteistyötä lähipäiväkodin kanssa, vierailua teillä tms. jotain pientä laulu/leikkiesitystä? Ois vaihtelua lapsillekin!
Bingohan tuntuu olevan vanhemman väen mieleen, sellanen ja joku palkinto. Onnenpyörä oli myös kiva idea mitä edellinen tossa ehdotti.
Pystyykö teillä leipomaan? Voisko halukkaat tehdä esim. karjalanpiirakita tai jotain mitä haluavat, ois sellanen "nyyttäri"-tyyppinen juttu jonka ympärille vois järjestää jonkun pikku tapahtuman, miehet vois sitten tehdä jotain muuta, vaikka siirtää huonekaluja ja järjestää musiikkia, laittakaa tanssiksi :) Kunnon humpat.

bingo ois myös . tuota pk juttua miettisin myös. jos vaan onnistuupi. Leipomaan pystyy. olen palvelutalossa jossa on kaiken kuntosia vanhuksia.

Alkuperäinen kirjoittaja TuiKKu:
Ja onko saatavilla esim joku joka soittais vaikka haitaria? Yhteislaulua tai sit pelkkä soitto,sellaisia kappaleita,mitkä ovat vanhuksille muistojen kultaamia :)

on-. tai mulla on sellainen syksyn aika musiikki ja tarinatuokio ikäihmisille kirja ja cd.
levyraatikin kuullostaa kivalle.

Mummoille ja papoille "rollaattari ajokoulu". Kun se joistai on niin noloo käyttää rollaa, niin sit vois ylpeenä esitellä että miullapa on ajokortti tähän kulkupeliin :D

Otappa selvää onko paikkakunnalla kaverikoiratoimintaa. Moni vanhus on joutunut luopumaan koirasta kun on muuttanut laitokseen ja siksi olisi kiva jos kilttejä koiria kävisi vierailulla.

oma mummojen bb ja sä oot bigbrother .annat tehtäviä jotka ne toteuttaa ja pistät
aaron ja huldan samaan sänkyyn oman swiittiin.kamera seuraa touhuja aamusta iltaan

taikka kysäistä jostain lähipäiväkodista jos lapset haluaisivat tulla liukauttamaan lauluja tai jonkun esityksen ?
ainakin oman päikkärit muksut käy joka joulu lähipalvelutalossa laulamassa ja esittämässä lucian jutut...