VANTAALTA (varsinkin itä-vantaa, miksi ei nikinmäki/sipoo/korso) olisin seuraa vailla :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PulttiBois
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

PulttiBois

Aktiivinen jäsen
14.10.2005
2 620
1
36
olisi kiva jos sinulla olisi ennestään lapsia ja odotat nyt uutta ihmettä.
jotenkin on helpompi samaistua toiseen jolla olisi suht samanlainen tilanne perheen suhteen kuin itselläni. :D

minulla on siis jo 2 poikaa -03 ja -04 syntyneet. ja odotamme miehen kanssa nyt tyttöä? syntyväksi huhtikuussa.

olemme juuri muuttaneet itä-vantaalle, joten ketään en tunne täältä vielä. ystäviä olisin viimeistään vailla kun jään kotiin maaliskuussa.
sitä ennen vapaapäivinä kahvittelu tekisi terää :p
ja jos joku paikkoja näyttäisi siinä samassa niin olisi huippua :saint:

nyt siis ilmoitelkaa itsestänne :wave:

Alkuperäinen kirjoittaja Wilma08:
Hei!
Itse asun itä-vantaalla. Odotan myös kolmatta. Ennestään kaksi tyttöä -00 ja -04. Mulla laskettu aika kyllä vasta heinäkuussa mutta...

kivaa =)
missä päin itä-vantaata asut, jos vaikka naapureita oltaisiin.. tai edes melkein :D
laita vaikka yv:nä ellet halua täällä kertoa.
odottaen: pulttis perheineen :wave:

juuri Itä-Hakkilaan muuttanut perhe. Tytöt ovat 01 & 02 syntyneet,poikaa odotetaan syntyväksi tammikuulle.
Pikkasen on "erakko" meininki kun ei oikein tunne paikkoja ja muutenkin ystävät kaempana.
Uudet tuttavuudet aina tervetulleita :wave:

Laitanpa silti viestiä. Minulla tyttö 3v ja poika 1v nyt kolmatta odotan kesä-heinäkuun vaihteessa la. Niin hassua että paljon äitejä kotona muttei saada kontakstia toisiin. Täällä meilläkin päin näyttää kaikilla olevan jo omat tuttavapiirit ja aikataulut, joihin hyvin vaikea ulkopuolisena tunkeutua :whistle: .

Alkuperäinen kirjoittaja Sindii:
juuri Itä-Hakkilaan muuttanut perhe. Tytöt ovat 01 & 02 syntyneet,poikaa odotetaan syntyväksi tammikuulle.
Pikkasen on "erakko" meininki kun ei oikein tunne paikkoja ja muutenkin ystävät kaempana.
Uudet tuttavuudet aina tervetulleita :wave:

heippa.-
me ollaan kanssa juuri muutettu kolohonkaan, itä-hakkilan yläpuolelle eli naapureita ollaan :D :wave:
itsellä kanssa tosi erakko olo kyllä, en tunne ketään sieltä enkä edes tiedä missä on lähin posti :laugh: :whistle:
saa laittaa yv:tä ja jutellaan paremmin niin =)

Alkuperäinen kirjoittaja Mame:
Laitanpa silti viestiä. Minulla tyttö 3v ja poika 1v nyt kolmatta odotan kesä-heinäkuun vaihteessa la. Niin hassua että paljon äitejä kotona muttei saada kontakstia toisiin. Täällä meilläkin päin näyttää kaikilla olevan jo omat tuttavapiirit ja aikataulut, joihin hyvin vaikea ulkopuolisena tunkeutua :whistle: .

missä päin siis asut, ei sillä niin väliä. itselläni auto käytössä sittenkin kun jään kotiin.. B)
itse siis kolohonkaan muutimme juuri, itä-vantaalle. :wave:

Muutama päivä meni etten ole ehtinyt käydä täällä.. Kova kiire töissä näin joulun alla..
Me asutaan tässä Tikkurilan kupeessa.. Ollaan asuttu nyt 1,5 vuotta ja kovasti viihdytty..

Alkuperäinen kirjoittaja Wilma08:
Muutama päivä meni etten ole ehtinyt käydä täällä.. Kova kiire töissä näin joulun alla..
Me asutaan tässä Tikkurilan kupeessa.. Ollaan asuttu nyt 1,5 vuotta ja kovasti viihdytty..

ELI lähellä kuitenkin.. =)
voitais joulun jälkeen tavata jossain, kaikki ketkä haluaa. tai keksiä jotain.. sitä ennen saa laittaa postia tulemaan ja pidetään tämän kautta ainakin yhteyttä.. :wave:

Yhteistyössä