L
"lapseton"
Vieras
Siis onko nyt taas joku vapaa kasvatus muodissa? Vietin tänään päivän keskellä äitejä ja lapsia ja meno oli juurikin sellaista. Lapsille ei aseteta mitään rajoja ja ei-sanan käyttö on näköjään kielletty. Lapset pomppivat miten sattui aiheuttaen vaaraa jo ympäristölle, puhuivat huutamalla, kiskoivat hyllyistä toisten tavaroita, kävivät "uhkailemassa" välillä äitejään (tyyliin teet näin tai...). Äidit vain epäselvästi vikisivät vastaan, mutta kun mutta kun ja muuhun huonoon käytökseen eivät korviaan lotkauttaneet.
Itse olin jo puolen tunnin jälkeen hermoraunio. Meinasin itse ruveta komentamaan kakaroita, kunnes älysin vain poistua.
Enko mä vaan tule toimeen lasten kanssa vai onko tuo nykyään ihan "normaalia" kasvatusta?
Ja juu olen lapseton (en ymmärrä mistään mitään) ja ilmeisesti sellaisena pysyn...
Itse olin jo puolen tunnin jälkeen hermoraunio. Meinasin itse ruveta komentamaan kakaroita, kunnes älysin vain poistua.
Enko mä vaan tule toimeen lasten kanssa vai onko tuo nykyään ihan "normaalia" kasvatusta?
Ja juu olen lapseton (en ymmärrä mistään mitään) ja ilmeisesti sellaisena pysyn...