vapaamuotoinen työhakemus, voiko näin ilmottaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hoitovapaalta töihin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hoitovapaalta töihin

Vieras
Juu eli pitäs täs alkaa väsäilemään työhakemusta pitkästä aikaan. Vihdoinki tällä paikkakunnalla vapautuu neljä vakituista paikkaa oman alan hommista. Paikka ois sit sellanen mihin varmasti pääsee vaan suhteilla ..eli voiko missään vaiheessa omassa vapaamuotosessa työhakemuksessa mainita et oma mies on samassa paikassa vakituisena, kylläki iiiiiiihan eri tehtävissä. Oma isänikin jäi ko. paikasta eläkkeelle muutama vuosi sitte oltuaan sielä reilu 30 vuotta. Tiedän toki ettei niitä kiinnosta missä mun "siskon veljen pojan isän vaari" on ollut töissä mutta kun sen nyt vaan sattuu kaikki tietämään että sinne pääsee vain suhteilla :(

Jos ton voi ilmottaa niin miten sen itse ilmottaisitte..
Jos kuulostaa koko idea tyhmälle niin kaippa sitte unohan sen! :)

Kertokaa pliiis :)

Aika tyhmä idea, mutta jos kuitenkin haluat jotenkin tuoda ilmi niin voithan kirjoittaa jotain tyyliin "Firma X on tullut minulle tutuksi mieheni ja isäni työskenneltyä siellä ja uskoisin olevani sopiva henkilö..."

Mutta itse en kyllä laittaisi :)

Ei varmaan oikein voi mitenkään järkevästi mainita, ellei sitten omaan CV:hen voisi laittaa aviopuolison nimen (en tiedä onko tämäkään oikein) ja toivoa, että sieltä lasekvat yhteen 1+1. Miehen tietysti kannattaisi ottaa puheeksi monessa paikassa se, että vaimo on hakemassa tänne töihin.

Alkuperäinen kirjoittaja Onnea:
Aika tyhmä idea, mutta jos kuitenkin haluat jotenkin tuoda ilmi niin voithan kirjoittaa jotain tyyliin "Firma X on tullut minulle tutuksi mieheni ja isäni työskenneltyä siellä ja uskoisin olevani sopiva henkilö..."

Mutta itse en kyllä laittaisi :)

tolla tavalla mäkin laittaisin. ellen olisi varma, että pääsisin haastatteluun ilman suhteita. haastattelussa sitten voisi kertoa suhteistaan.

Ennemmin niin et miehes juttelee siellä työpaikalla et oot hakemassa sinne. Kannattaa muuten aloittaa hakemus jotenkin muuten kuin sanoilla "juu eli"...

Yhteistyössä