Hae Anna.fi-sivustolta

Vapaamuurarit rituaalien salaseura

Viestiketju osiossa 'Yliluonnolliset ilmiöt' , käynnistäjänä MOTti, 24.01.2013.

1. Näyte Vierailija

2. Sem Voima kanssamme

Saadut tykkäykset:
    19
    Harva ajattelee tai edes kirjoittaa sen puolesta mitä kirkko oikeasti tekee lasten ja nuortenkin suhteen. Niin monia asioita ihan normaalien elämien suhteen tekemistä eikä mitään paasaamista että ihmettelen kyllä missä ne ihmiset ovat jotka ovat huomanneet mitä kirkon puolelta vaikka mitä tarjotaan. Näitä tietysti vain voi huomata tutkimalla oman alueen asioita ja osallistumalla niihin. Sangen hyviä asioita. Kieltämättä. :)

Last edited: 27.04.2013
  3. Kysyy uteliaana Vierailija

vapaamuurareista?

Eikö tässä ajassa ole omanlaistansa, tätä aikaa koskevaa henkisyyttä?

Maailmantalous natisee, ilmasto heittelee ja ihmiset ovat tämän kaiken keskellä hädissään.

Ennen oli kristinusko tai mikä tahansa uskonto, uskomus, johon ihmiskunta tukeutui, mutta nykyään..

Mihin uskontoon tai uskomukseen tukeudumme tässä ajassa? Vapaamuurareiden rituaaleihinko? Emme kai...?

Joten mihin...?

4. KARS JEDIMESTARI Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    on hämäävää puhua ritaaleista jos lainaan ystäväni juhann af Grannin sanoja rituaalit on enemmänkin tasoihin eri tasoihin vihkimistä, verrattavissa siihen kun , jedit saavat omissa vihkimyksissä valonalieneilta hengenviitat . aina ku seyraava tason voimassa saavuttaa vapaa muurareilla nämä tasot on myös vihkimyksiä seremioilla "rituaaleilla toisten suorittamana maassa jedillä ne tekee puhtasti valonkansat eli enekelit eli valon alienit ja voin todella sanoa että , vapaamuurari on kristillisen mestaripolun kulkija enemmän kun mikään muu kristillinen taho perus kirstillinen oppi edustaa vain , lunastusoppia ei muuta , pieni joukko nunnat ja munkit ja jotkut ortodoksi papit piispat kulkevat suurempaa pollkua . Mutta vapaamuurareista kaikki kulkee suurempaa polkua kuten myös kaikki maapallon ja universumin jedit . ja Valon Noidat .

t. KARS SKYWALKER JEDIMESTARI

VOIMA OLKOON KANSSANNE

5. hmh Vierailija

Ja tuon takia kirkko on pyhä lehmä jota ei voi arvostella? Niinkö?

6. Sem Voima kanssamme

Saadut tykkäykset:
    19
    En ajattelisi noin vaan ajattelisin sitä suurta määrää mitä arvostellaan ja silti ei nähdä mitä kaikkea mahdollisuutta on myös saada sieltä tukea ja mahdollisuuksia ja niinpoispäin.

Elävässä elämässä sitä vaan näkee hyvin mitä tapahtuu kun on silmät auki eikä vain ummista silmiään ja peesaa kaikenlaisia ajatuksia ja kirjoituksia ja omia huonoja fiboja omasta elämästään. Mahdollisuushan tämäkin on tai jos sen haluaa jättää mahdottomaksi niin sekin myös valinta. Ei sen kummempaa.

7. shadow90 Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
  8. Vesimies -70 Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 884
    Kaikenlaisia perinteitä on ollu amerikois että pääsee johonki alfa delta mitähemmetinsisarusveljeskuntia ne on yliopistos näitä kastajaisia.

Kaustisten musiikkilukion jotain vastaavia kastajaisia niistä oli joko 2000- tai -90 -luvulla jotain ihan niin jotta poliisitkinko kutsuttiin tai ainaki yleisönosastois kirjoteltiin, kyl jotaki isompaaki oli en ny muista oliko ihan poliiseja, joten ihmekö tuo nyt sitten kun aikuset miehet on kysees. Pitää tempasta ;D

9. Sem Voima kanssamme

Saadut tykkäykset:
    19
    Vielä isommat perinteet on omalla mielikuvituksella ja mediahakuisuudella, valitettavasti tuottaa lukuisia valehtelijoita, tai kuten nykyään sanotaan totuuden kaunistelijoita (lompakon mukaan). .)

10. Kari Vierailija

11. KARSJEDISENSEIOPETTAJA Banned

Saadut tykkäykset:
    69
    kyllä tyypillä riittää mielikuvitusta ei voi muuta sanoa todellakaan t linkin tyypillä siis ei tiedä mitään tosiasiassa t. Kars Skywalker Jedimestari Jedi Sensei Opettaja

12. Besserwisser Vierailija

Ja minä kun olen aina ajatellut ihan samaa sinusta. Mitä voisit nyt minulle kertoa, jotta uskoisin sinun tietävän enemmän kuin ko. "tyyppi"?

13. KARSJEDISENSEIOPETTAJA Banned

Saadut tykkäykset:
    69
  14. KARSJEDISENSEIOPETTAJA Banned

Saadut tykkäykset:
    69
    skeidaa vopi lukea Momesta lehdästä ja netistä tuolta voitte lukea totutta heidän omin suurloosi mestarien sanoin heidän omalta kotisivultaan t Kars Skywalker Jedimestari

Last edited: 27.11.2014
  15. Niinpä niin Vierailija

Joo vapaamuurarithan on tunnettuja siitä että ne avoimesti ja rehellisesti kertoo itsestään kaiken. :D

Tiedättekö muuten mistä sana "jedi" tule? Muinaisessä Egyptissä oli "käärmepappeja", joita kutsuttiin nimellä "Djedhi". Vapaamuurarit pitävät itseään näiden muinaisten mysteerikoulujen pappien salaistiedon ja perinteen jatkajana. Että luottakaa vaan näihin"jedimestareihin", kyllä ne varmasti puhuu aina totta! :D

16. noinpa noin Vierailija

Valehtelijoita ne kristitytkin on.

17. KARSJEDISENSEIOPETTAJA Banned

Saadut tykkäykset:
    69
    me jedimestarit emme ole vapaamuurareita suoranaisesti mutta meissä saa toki olla mukana myös niitä jotka on itse vapaamuurareita mestareina . Kuten mistä tahansa uskonto kunnasta jopa ateisti voi olla meidän jäsen
    mutta he eivbät yleensä opiskele jedimestareiksi no poikkeukksiakin toki voi joskus jopa ateisteistakin löytyä
    itse edustan omalta puolelta alkukristillistä gnostilaista ja buddhalaista mestarinpolkua , t Kun Jedimestari sanan suomentaa selvemmin voidaan puhua hengellisistä mestareista t. Kars Skywalker Jedimestari

VOIMA OLKOON KANSSANNE

18. NEJA Vierailija

Olemme kaikki oman hengellisyyden mestareita. Kuljemme omaa polkua ja teemme minkä voimme tai haluamme.

Miksi aina tarvitaan joku ulkopuolinen mestari näyttämään muka oikeaa tietä? Voima ja harmonia löytyy myös omia reittejä kulkien ja oppimalla, miten mielenkiintoista kaikki voi olla. Hieman vaikeamman kautta kai? mutta omalla yksilöllisellä tavallaan.

Senseiltä on hyvä oppia alkeet jos ei oikein muuten pääse liikkeelle. Jään itse tähän vaiheeseen kun teoriapohja on jo jokseenkin hallussa, ja opin elämältä loput. Toki jos haluat olla karateka niin mene karateen. Jos et niin älä mene karateen. Voit silti potkia puita ja luoda kokonaan oman kamppailulajisi.

Mestareitani kunnioittaen.

• Tykkään Tykkään x 1
  19. deebsteri Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    38
    Aina tarvitaan, ainakin joskus idolia tai mestaria kun on lihaSinkarnaatio kysymyksessä. Tuollapuolen saa sitten neuvontaa parhailta kavereilta ja voi ylipäätään pujahtaa paremmin minne haluaa. Täällä on tällainen kirjoittamaton kuuntelemisen pakko. Että kuuntele minua, minä kerron sinulle.... se on aina vähän epäilyttävää. Kun kuitenkin parhaat kaverit sanoo, että tuu tänne. Ei täällä oikeasti oo pakko niin paljon kuunnella. Tai sanoa vastaan.

20. KARSJEDISENSEIOPETTAJA Banned

Saadut tykkäykset:
    69
    Neja ymmärrän näkökantasi mutta sanon ilman mestaria voi helposti sortua pimeälle puolelle voimaa ja se voima on hirmu väkevä me ollaan opastajia tie´n turvaajia neivojia ilman mestaria voi tippua kuiluun koloihin pimeyteen ja sieltä ei helpolla nousta ylös se on kuin 8000 metrin pysty jääseinämä ,mö oon niitä jotka on opiskellut ilman mestaria jotka on sortuneet pimeyteen auttanut takas valoon m oon olin 20 viuotta myös valoon auttaja pitkään autoin sithiksi sortuneita valoon jotka halus valoon takas . Tiessä on aina vaaransa jopa mestarin kanssa mutta on paljon turvallisempaá ja vakaampaa opiskella mestarin kanssa itämainen itsepuolustustaito ja miekkailu on gruunu viimeinen vaihe jediritariksi pääsyssä ja jedimiekkailu sitä ennen opitaan 22 mystistä jedikykyä . Ne tekee susta jedin Jedisoturin . Kars Skywalker Jedimestari Jedi Sensei Opettaja Karate tai muun musta vyö tai sininen ruskea vyö se tekee susta vain fyysisesti Jedin

VOIMA OLKOON KANSSANNE

21. NEJA Vierailija

Hieno homma että olet päässyt takaisin jaloillesi! Siis oppineempana tottakai.
    Kars, voitko hieman kuvailla miten koet tuon kyseisen rotkon tai pudotuksen?
    Ajan takaa että olenko jo itse kulkenut siellä, tai kuljenko paraikaa.

Nyt ehkä olisi mestarin oppi paikallaan. En vain osaa enää luottaa ihmisiin.. Eli ei auta kuin saksia oma tie ulos ja toivoa parasta tai nauttia pahimmasta vaihtoehdosta.

22. KARSJEDISENSEIOPETTAJA Banned

Saadut tykkäykset:
    69
    Jos haluat saada tietää ota yhteyttä kotisivumme kautta en itse ole ollut pimeydessä muut ovat olleet joitz< oon auttanut oon ehkä joskus rajalla kuiluin rajalla en kuilussa ne jotkz< on ollut pohjalla ne ovat kertoneet miltä sieltä olo tuntu ja miltä se tippuminen tuntu . Voima on toki kertonut sen asian koska auttajana mun tarvii tietää se jos toisia auttaa pitää tietää mitä toiselta tuntuu ja miten sieltä pääsee ylös. Osoite http://www.kolumbus.fi/jedi.akatemia

siellä on email os

23. vierailija Vierailija

https://keskustelu.suomi24.fi/t/10400324/niinisto-+suku

https://keskustelu.suomi24.fi/t/15038604/haukio-niiniston-kummilapsi

Toivo Haukio oli satakuntalainen kokoomus- ja järjestöaktiivi, joka vaikutti niin puoluevaltuustossa, puoluehallituksessa kuin piirijärjestössä. Hän toimi myös Odd fellow -järjestössä

Haukio oli yksi Henrik loosi nro 30 Henrikin perustajajäsenistä, kun loosi vuonna 1977 perustettiin Poriin. Haukio toimi loosin ensimmäisenä ylimestarina.

http://arkisto.kokoomus.net/kokoomusbiografia/elamakerta-artikkelit/haukio-toivo-aulis-oskari/

myös NIINISTÖ ON oDD FELLOW?

PS??
    http://henrikloosi.net/HenrikinSyntyvaiheet.htm
    https://fi.wikipedia.org/wiki/Oddfellows

??
    https://keskustelu.suomi24.fi/t/10432578/onko-jenni-haukion-isa
    https://keskustelu.suomi24.fi/t/10406622/jenni-haukion-vanhemmat
    http://alturl.com/8iznd
    https://keskustelu.suomi24.fi/t/14248189/totuus-jenni-haukiosta

24. vierailija Vierailija

25. vierailija Vierailija

No