Vapauden kaipuu..

Elämänlähde

Aktiivinen jäsen
28.01.2007
4 689
0
36
onkos kellään muulla ollut koskaan sellasta tunnetta?? :ashamed: mua on nyt tänä syksynä ruvennut ahdistaa...
haluisin olla vapaa ja päästä liikkeelle.
En voisi enkä haluis lapsista luopua en koskaan ja kotona on mukava olla, mutta silti välillä tulee sellanen vapauden kaipuu ja halu päästä olee rauhassa.

Tuli nyt ekan kerran koko 7v kotonaolon aikana tällänen olo!!! :ashamed: :ashamed:

No ei tuota tunnetta kannata hävetä... Ihan normaali olotila se on ainakin täällä. Kyllä mullekkin lapset ovat parasta mitä mulle koskaan on tapahtunut, mutta silti sitä toisinaan kaipaa omaa tilaa ja vapautta olla ja mennä niinko ite lystää ilman, että siitä on tilivelvollinen kenellekkään. Ei se silti sitä tarkoita, että mä tahtoisin semmoiseen elämäntyyliin vaihtaa tämän nykyisen.

Kyllä mullekki ajoittain tulee.Usein kevät on se vuodenaika, jolloin tulee kova vapaudenkaipuu.Lumet sulaa ja mennään kesää kohti, tiet on sulat ja autolla voi taas päästellä kunnolla.Mulla nuo liittyy jotenkin siihen vapaudentunteeseen.Tunne menee kyllä ohi tullakseen taas uudelleen :)

Ihan normaali tunne luulisin. Itsellä tulee aika ajoin sellainen olo, että kunpa sais olla ihan rauhassa ilman et joku on koko ajan hihassa kiinni. Ja sais mennä mihin huvittaa ja koska haluaa, ilman et tarvii selitellä kenellekään mitään.