Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Myräkkä:Toi oli hyvä: Hyvää vappua. Rakastan sinua anne![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Wilkins:Alkuperäinen kirjoittaja Myräkkä:Toi oli hyvä: Hyvää vappua. Rakastan sinua anne![]()
Eiks se ollu toisinpäin..?"Rakastan sinua Vappu! Hyvää Annea!"
Paitsi, jos sä olet nimeltäsi Anne![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Myräkkä:Alkuperäinen kirjoittaja Wilkins:Alkuperäinen kirjoittaja Myräkkä:Toi oli hyvä: Hyvää vappua. Rakastan sinua anne![]()
Joo, noin se just oliki![]()
Minä oon niin hyvä kertomaan juttuja![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Wilkins:Alkuperäinen kirjoittaja Myräkkä:Alkuperäinen kirjoittaja Wilkins:Alkuperäinen kirjoittaja Myräkkä:Toi oli hyvä: Hyvää vappua. Rakastan sinua anne![]()
Joo, noin se just oliki![]()
Minä oon niin hyvä kertomaan juttuja![]()
Sä kerrot selvästi vappujuttuja![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Myräkkä:Tää pitäs siirtää sinne ketjuun, et mitä ei osata sanoa selvinpäin![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Varhaiskesän kasvikunta on koomassa ja vasta virkoamassa, mutta luontoystävä voi havaita useita kääpälajeja. Yleisimpiä ovat ryypätkääpä ja ryömikääpä sekä kevätpyhimyksen mukaan nimetty yrjötkääpä. Tattilajeista taas saattaa löytyä naitatti, tuo itiöelintään terhakkaasti pullisteleva veitikka. Nauttikaamme siis luonnon luomista iloista! Villin viriiliä ja vallatonta WAPPUA!