Vapputori, miten vietätte vappua ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ani
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Ani

Jäsen
01.09.2005
77
0
6
Heips !

Vappu lähestyy.

Miten teidän perheessä vietetään vappua... viettekö lapset hoitoon ja vanhemmat lähtevät keskenään bailaamaan, vai vietättekö vappua lasten kanssa ?

Onko muuten kellään tietoa että monesta moneen Tampereella on vapputori ? En mistään löytänyt ko.tietoa, en Tampereen kaupungin tapahtumakalenterista tai muualtakaan. Olis mukava tietää että voisi sitten miettiä meneekö torille ennen lapsen päikkäreitä vai ehtiikö vielä päikkäreiden jälkeen.

Hauskaa vappua kaikille ! :)

Ihan kotona olen vappuna, lasten kanssa. Mies on työssä koko vapun, joten minkäänlaista juhlintaa ei ole.
Lapsille olen tosin luvannut ilmapalloja, serpentiiniä ja herkkuja....käydään leikkipuistossa leikkimässä, lämmitetään illalla sauna ja herkutellaan. Siinäpä se! =)

Töissä viiteen saakka. Sitten veljen perheen luo saunomaan ja syömään. Ajoissa kotiin nukkumaan.
Vappupäivänä torille, ellei oo kauhee ilma.
Lapset mukana koko vapun, ei tarvetta viedä hoitoon.

Kotosalla ollaan viime vuosina oltu. Kavereita kyläilee jokunen, mut tänä vuonna eivät tule tällä kelillä mökille. Pakkasta, tuulta ja lunta... Hrrrrrrrrrr...

\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.04.2007 klo 12:05 ani kirjoitti:
Heips !

Vappu lähestyy.

Miten teidän perheessä vietetään vappua... viettekö lapset hoitoon ja vanhemmat lähtevät keskenään bailaamaan, vai vietättekö vappua lasten kanssa ?

Onko muuten kellään tietoa että monesta moneen Tampereella on vapputori ? En mistään löytänyt ko.tietoa, en Tampereen kaupungin tapahtumakalenterista tai muualtakaan. Olis mukava tietää että voisi sitten miettiä meneekö torille ennen lapsen päikkäreitä vai ehtiikö vielä päikkäreiden jälkeen.

Hauskaa vappua kaikille ! :)

Huomenta ja hyvää Vapunpäivää vaan kaikille!

Meillä vappuaatto meni rauhallisesti, esikoinen katseli telkusta Uunoa ja minä kuopuksen kanssa leikin autotalolla, nukeilla, Ti-tinallella, leikkiastioilla jne.... mukavaa yhdessäoloa! =)
Tänään aiomme uhmata ilmaa, joka on kyllä kylmä, ja mennä torille kuuntelemaan vappupuheita ja katselemaan vapun tohinaa.... ettei nyt ihan kotona luuraamiseksi mene.
Lumikin on onneksi sulanut pihalta, joten taas pääsee pelaamaan jalkapalloa! =)

Yhteistyössä