Varakas mies ja köyhä nainen

  • Viestiketjun aloittaja Opiskelija
  • Ensimmäinen viesti
Opiskelija
Olen useamman vuoden kestäneessä parisuhteessa varakkaan miehen kanssa. Kirjoitan tänne ehkä selvittääkseni omia ajatuksiani ja kiinnostaa mitä ajatuksia tämä tilanne herättää. Tapasin mieheni, kun olin taloudellisesti heikossa tilanteessa, ja tämä varmaankin vaikutti siihen että suhde eteni nopeasti. Miehestä on kuitenkin paljastunut ikäviä piirteitä suhteen aikana. Kun asiat eivät menee niin kuin hän haluaa, hän saa raivokohtauksia. Ei ole kuitenkaan fyysisesti väkivaltainen, menee enemmän henkisen väkivallan puolelle. Riidellessä saattaa haukkua minua pahastikin erilaisilla haukkumanimillä ja saan kuulla olevani mm. tyhmä ja idiootti... Riidat onnistuu myös kääntämään helposti omalle puolelleen ja joudun aina tyytymään hänen kantaansa asioista. Ongelma on se, etten kaikkia riitoja haluakaan viedä loppuun asti, koska olen tällä hetkellä opiskelijana taloudellisesti täysin riippuvainen miehestäni ja pelkään seurauksia. Avioliitossa emme onneksi ole eikä ole lapsia.