V
vierailija
Vieras
Onhan se ihan järkevää jos ison maatilan poika voi naida naapurin tilallisen tyttären niin pellot ja tilat säilyy.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Aivoni menevät solmuun, kun ensin viittaat "yleistykseeni" ja sitten kerrot, miten olet itse törmännyt k-päisiin varakkaisiin.No jaa.. olen kyllä elämäni aikana törmännyt todella k-päisiin varakkaisiin niin, etten sen suhteen yleistäisi.
Tuntuisi kamalalta ajatus, että vanhemmat valitsisivat puolison, siis nykypäivänä.
Onpas mustavalkoista ajattelua.Yle aamun Raharaadissa kerrottiin, että Itä-Suomesta saa kaksion 8.000 €:lla. Joku oli ostanut sen varastoksi,
Kaikki on maallista ja katoavaista.
Kannattaa sijoittaa vain henkiseen pääomaan.
Jos vertaat viestiäni #27:aan, olen eri mieltä.Onpas mustavalkoista ajattelua.
Mustavalkoisuus tarkoittaa sitä, että pitää varakasta huonona ja köyhää viisaana ja onnellisena. Se on mielestäni hyvin yksinkertaista ja lapsenomaista ajattelua, mutta toisaalta ihan harmitonta. Todellisuus on monimutkaisempaa aina. Ja se mitä todellisuus on, ilmenee parhaiten tilastotiedoista, ei omista kokemuksista, olivatpa ne se sitten millaisia tahansa, sillä oma elämänpiirimme on aina rajatumpi kuin todellisuus yhteiskunnan näkökulmasta.Jos vertaat viestiäni #27:aan, olen eri mieltä.
Liika omaisuus ei tee kenestäkään onnellista ja viisasta.
Omaiset pääsevät helpolla, kun perittävää jää nolla euroa.
Kuinka paljon pitää olla omaisuutta jotta sitä on liikaa?Jos vertaat viestiäni #27:aan, olen eri mieltä.
Liika omaisuus ei tee kenestäkään onnellista ja viisasta.
Omaiset pääsevät helpolla, kun perittävää jää nolla euroa.
Riippuu henkilöstä. Donald Trumpille mikään ei,ole tarpeeksi.Kuinka paljon pitää olla omaisuutta jotta sitä on liikaa?
Riippuu henkilöstä. Donald Trumpille mikään ei ole tarpeeksi.