varasteleva 4-vuotias..mitä teen??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kääk
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kääk

Vieras
nappaa leluja kavereilta,kaupasta,tänään viimeks yritti karkkipussin laittaa takin sisään...miten saan tämän loppumaan!?kavereille on joutunut palauttamaan viemänsä lelut,kaupassa olen huomannut tavarat aina ennen kassaa mutta kuitenkin..olen kertonut että vartijat tulee jos varastaa,että näkevät kameroista,mutta ei sekään toiminut

Mekin varasteltiin lapsina kaupasta, ihan puhtaasti siksi että me ei kotona saatu koskaan mitään hyvää eikä myöskään minkäänlaista viikkorahaa koska vanhemmat laittoi kaikki rahat alkohoiin. Meillä oli myös todella vähän ruokaa, joten nälkäänkin varastettiin silloin tällöin. Nuorin veljeni oli tuolloin just 4v, mutta tässä tapauksessa ei taida olla tuollaisesta kyse.

Minä olen tehny samoin 4-vuotiaana. Äiti passitti mut suoraan kassaneidille näyttämään mitä olin taskuuni tunkenu. Siihen oli loppunu varastelu. Joten ens kerralla käsket mennä kassaneidille näyttämään taskut ja takin sisustan.

Jostainhan lapsi oireilee jos varastaa! Terve, hyvässä kodissa kasvava ja ennenkaikkea TURVALLISESSA ympäristössä kasvava lapsi ei varasta! JOSTAIN se kertoo. Mistä tässä tapauksessa, sen tiedät vain itse.

Yhteistyössä