Varastin kaupasta ja nyt pelkään jatkuvasti että koska poliisit on ovella =(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "miä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Voi ei.. Ihan kauhulla tätä ketjua luen! Olen töissä myös kaupassa (lähentelee kymmentä vuotta) ja en näe mitäänpahaa siinä että rattaisiin laitetaaan tavaraa(ehkä siksi, että itsekkin näin olen joutunut tekemään)jos ne muistetaan maksaa ja sekään ei haittaa jos käy näitä "oho meinasi jäädä maksamatta..."jos ne kuitenkin maksetaan. Mutta sitä en hyväksy, että kotona huomataan että jäi maksamatta ja oikeutetaan näin olla myös maksamatta. Mielestäni on niin ihanaa, kun kassalle tulee ihminen joka rehellisesti sanoo et hei mulla jäi viimeks maidot rattaisiin, lisäätkö ne tähän laskuun. Tulee vaan to

Tosissaanko luulet että poliiseilla ei oo muuta tekemistä kuin tulla hakemaan sut kotoa jonkun vaasin takia??

Huoh.

juuh :( Tähän päivään asti.

Mä oon tätä nyt joka ikinen päivä miettinyt ja katunut niin paljon että mä en enään jaksanut. Ja oikeesti kuvitellut että vanhoja tallenteita katselevat ja ilmoittavat poliisille jotka hakevat mut kuulusteluihin. =(

Mutta nyt pitää jotain tehdä. Kun mun pää ei enään jaksa. Mä en saa tätä vaan mielestäni ennen kun olen selvittänyt tämän.

[QUOTE="vieras";25891057]No, odotuksesi palkitaan, selvittelemme täällä ensin ip-osoitteesi ja jos kotikoneelta viestitit, niin tullaan pidättämään. No ei vaineskaan, lähetetään kutsu kuulusteluun.[/QUOTE]

IP-osoite ei välttämättä kerro paljon mitään. Ja sitäpaitsi oman IP-osoitteensa voi suhteellisen helposti laittaa sellaiseksi, että jäljittäminen on käytännöllisesti katsoen mahdotonta.

Anteeksi että palaan tähän.

Mutta mitäs jos en palauta tuota niin jos ne poliisit ei ole mun ovellani niin mitäs sitten?? Vai tuleeko kirje käräjille ym??

Mä kävin tänään kyseisessä kaupassa mulla oli tuo vahingossa ottama tuote mukanani kassissa mutta niin nkauheet jonot kassoille ja infoon ni en mä uskaltanut. Katoin myös että tällästä ei myydä enään.

Ehkä huomenna paremmalla yrittämiselle jos ei olis sitä ruuhkaakaan niin paljon.

[QUOTE="miä";25891008]Varastin siis ihan vahingossa yhden lasiesineen joka nyt ei kyllä ollu mistään halvimmasta päästä oisko ollu jotain 25-30e
Olin laittanut sen vaunujen ala osaan sen takia että mulla oli ostoskori ettei se siinä hajoo. tarkotukseni oli se maksaa mutta se unohtui sinne. Löysin sen vasta seuraavana päivänä sieltä mutta päätinkin sitten pitää sen :((

Nyt tuota päätöstä olenkin sitten katunut siitä päivästä asti ( tämä tapahtui joskus helmikuun aikana) Mä nukun yöt todella huonosti,nään painajaisia pelkään joka ikinen päivä ihan koko aika että poliisit tulee ovelle ja mun kolme lasta ihmettelee miks äiti pidätetään =(( Mietin asiaa en pysty oikein mihinkään keskittyyn kun odotan vaan että koska ne poliisit tulee pidättämään mut. mietin tätä ruokaa tehdessä,televisioo kattoessa ihan joka ikinen päivä.

Oon miettinyt että jos käyn siitä sanomassa kauppaan ja maksamassa mutta sekin tuntuu niin oudolta kun tästä on jo pitempi tovi.ihmettelevät miksen tullut aikasemmin. Kaduttaa ihan kamalasti olis vaan pitänyt heti kun sen sieltä löysin niin käydä korjaamassa virheet.

Nyt mietin vaan että kuinka usein kaupassa katsotaan valvontanauhoja,kuinka kauan niitä säilytetään,onko musta kohta joku kuva paikallis lehdessä etsintäkuulutettuna. Mulla on niin syylinen olo.=(
soittaako poliisit vai tulevatko heti pidättämään.[/QUOTE]

ja pakannut tavarat kun älysin että tää jäi maksamatta! Ei myyjä sanonut mitään. itse vaan olin lain kuuliainen!

Alkuperäinen kirjoittaja voi että;25891376:
arvaa vaan kuinka paljon mulla on rattaiden alaosassa lähtenyt maksamatonta tavaraa kotia vahingossa. En katso että minulla on mitään velvollisuutta niitä mennä makselemaan jälkikäteen. Hävikkiin ne menee,

jos jokainen ihminen ajattelee näin niin on ihan turha ihmetellä miksi kaikkien tuotteiden hinta nousee.

Alkuperäinen kirjoittaja voi että;25891376:
arvaa vaan kuinka paljon mulla on rattaiden alaosassa lähtenyt maksamatonta tavaraa kotia vahingossa. En katso että minulla on mitään velvollisuutta niitä mennä makselemaan jälkikäteen. Hävikkiin ne menee,

Just, kyllähän sulla on velvollisuus mennä maksamaan. Ei tuollain voi tehdä. Hävikkiin on tarkoitus mennä vain sellainen tavara joka rikkoontuu kaupassa

Minäkin varastin vahingossa huulipunan ja jäin siitä kiinni. Oli jäänyt jotenkin pipon ja lapasten sekaan. Ylitin siis kassalinjan maksamatta. Ei auttanut selitykset vartijoille ja poliisit haki kaupasta. Sakot tuli 36 e ja merkintä johonkin poliisin rekisteriin. Kamala häpeän tunne nyt koko ajan. Nukun myös tosi huonosti, ei ruokahalua, kamala nolattu olo. Toivon vaan koko ajan, että en olisi ollut niin huolimaton. En tiedä uskallanko mennä enää kyseiseen kauppaan. Vartijoiden käytös todella torkeää ja alentavaa. En ole kertonut tästä kenellekkään, toivottavasti tänne kirjoittaminen auttaa. Sydän on ihan pakahtua pahasta olosta. :(

Selvennystä edelliseen. Vartija tuli siis muiden ostosten maksamisen jälkeen minun luo ja käski näyttää pipon. En tiedä mistä hän tiesi, että sinne oli jäänyt se puna. Nolasi kaikkien muiden asiakkaiden edessä. Ei uskonut unohdusta ja sanoi, että itse menisi ainakin lääkäriin tutkituttamaan pään jos hänelle kävisi tämmöinen vahinko.

mie olen kuljettanut kassan ohi, juuri siinä rattaiden alakorissa mm. vessanpaperia ja limsapullon.. en enää kotoa lähtenyt tilannetta selvittämään. ja taapero kerran nappasi huulipunan kun puutereita katselin, oli nyrkissään kuljettanut kassan ohi ja asia selvisi vasta eteisessä kun ihmettelin mitä aarretta pieni niin tiukasti puristaa :D

[QUOTE="miä";25909849]Anteeksi että palaan tähän.

Mutta mitäs jos en palauta tuota niin jos ne poliisit ei ole mun ovellani niin mitäs sitten?? Vai tuleeko kirje käräjille ym??

Mä kävin tänään kyseisessä kaupassa mulla oli tuo vahingossa ottama tuote mukanani kassissa mutta niin nkauheet jonot kassoille ja infoon ni en mä uskaltanut. Katoin myös että tällästä ei myydä enään.

Ehkä huomenna paremmalla yrittämiselle jos ei olis sitä ruuhkaakaan niin paljon.[/QUOTE]

No haloo, vaikka joku niitä nauhoja katselisikin ja niistä tuon huomaisi (erittäin epätodennäköistä tosiaan että joku niitä katselisi ja toisaalta en tiedä miten se varkaus huomattaisiin, pitäis olla kamera kassalla ja vielä sopivassa kohdassa että näkee vaunuihin alas, ja sitä ennen pitäis olla kuva jossa näkyy että sä otit sen tavaran ja laitoit sinne eikä se ollut siellä jo valmiiksi), niin mistä ne tietää että se olit juuri sinä? Onko sulla iso nimilappu kaulassa?

[QUOTE="miä";25891658]juuh :( Tähän päivään asti.

Mä oon tätä nyt joka ikinen päivä miettinyt ja katunut niin paljon että mä en enään jaksanut. Ja oikeesti kuvitellut että vanhoja tallenteita katselevat ja ilmoittavat poliisille jotka hakevat mut kuulusteluihin. =(

Mutta nyt pitää jotain tehdä. Kun mun pää ei enään jaksa. Mä en saa tätä vaan mielestäni ennen kun olen selvittänyt tämän.[/QUOTE]

Tota...mites ne kuvasta tietäs kuka sä oot ja missä asut? Nauhoilla näkyy ihmisiä pipona eikä kellään oo nimeä kaulassa. Mulla jääny parikertaa ostoskärryyn jotain ja samantien maksoin kun pakatessa huomasin tapahtuneen. Vaunuihin ei onneksi koskaan mitää unohtunu.

Et jää kiinni. Jos näpistystä ei huomattu paikanpäällä tai siitä ei ole mitään tietoa. Niin et jää kiinni.
Koska kaupalla maksaisi aika paljon että joku on katsomassa niitä vanhoja nauhoja.

Yhteistyössä