Varattu mies tuijottaa

  • Viestiketjun aloittaja Vesi
  • Ensimmäinen viesti
Vesi
Täytyy sanoa että ihan näin räikeään tapaukseen en ole elämäni aikana vielä törmännyt.

Työpaikallani yksi miellyttävä mies on minua katsellut ja välistä aivan tuijottanutkin heti ensi tapaamisesta. Olen sen ottanut niin että miellytän hänen silmäänsä. Vähän olen odottanut että tulisi ehkä juttuaakin tekemään kanssani, sen verran viehättävä on, vaikkakin työpaikalta.

Tänään sain tietää että hänellä on puoliso. Ihmetykseni on suuri. Ymmärrän että parisuhteessakaan ollessa ei tule sokeaksi muille ihmisille ja että tapaa viehättäviä ihmisia, miehiä ja naisia. Tässä tapauksessa mies on kuitenkin hyvin intensiivisesti tuijottanut ja katsellut minua, joskus on tullut jopa selainen olo että hänellä seisoo samalla kun hän katselee minua, silmät ainakin seisoo päässä.

No eipä tässä mitään. Mies on varattu joten se siitä. Tuntuu vain jotenkin kurjalta. Muutamastakin syystä. Ensinnäkin viehättävän oloinen mies olikin varattu. Mutta eniten minusta tuntuu pahalta hänen puolisonsa takia. Toki en tiedä miten hän tuijottelee muita miehiä mutta minun sydämeeni kyllä sattuisi ja pahasti jos saisin tietää että mieheni katselee antaumuksella muita naisia / naista.

Ymmärrän tosiaan että parisuhteessakin olevilla miehillä ( ja naisilla ) on silmät päässä mutta tämä oli jotain ihan muuta. Hetken jo luulin että hän on ihastunut minuun.
 
Varjotar
Mikset mene sanomaan asiasta, että häiritsee moinen kyttäys? Tai kysyt suoraan, mitä hän sinusta miettii ja sanot tietäväsi hänen olevan varattu, joten teet selväksi, että mitään on turha sinun kanssasi odottaa tapahtuvan.
 
Onnistuva mies.
Kai mies sen näkee, että ap on jo vähän ihastunut, ja siksi katselee.

Eikä niiden tuijotusten tarvitse johtaa mihinkään sänkyyn.

Pakkohan ap:n on katsella miestä silmiin, koska on nähnyt miehen tuijotuksen.

Se vaan tuntuu niin hyvältä, kun saa naisen katsomaan silmiin.
Eikä siinä ole mitään taka-ajatuksia.
 
Kit
Vaikka ihmiset muodostavat pääsääntöisesti parisuhteita tietyin rajoituksin - ei se tarkoita etteikö ihminen voi parisuhteen aikana ihastua toiseen henkilöön. Arvelisin sen itse asiassa olevan yksi yleisimmistä syistä miksi parisuhde voi nyt yleensä kariutua.

Harvempi osuu napakymppiin ensi yrittämällä, jos milloinkaan.

Muutenkin mitä ihastumiseen tulee; kuka hallitsee ja käskee tunteitaan täydellisesti?
 
it-alalta
Ap, ihailen moraalisiasi, koska nykyaikana välitetään yleensä piutapaut siitä, onko joku varattu vai ei. Toisaalta ihmetelen naiiviuttasi, siis miltä planeetalta oletkaan, kun kyselet, miten on mahdollista, että varatut miehet tekevät tällaista. Olen ollut tarpeeksi kauan työelämässä tietääkseni mitä työpaikoilla tapahtuu. Oletko ollut koskaan esim. firman pikkujouluissa?
 
Katsella saa
[Kyllä vastakkaisen sukupuolen edustajia saa katsella, sitäpaitsi, eivät suomalaiset miehet juuri koskaan tuijottele mitenkään julkeasti, vaan vain katselevat rauhallisesti. Sen sijaan jotkut ulkomaaliaset miehet voivat joskus tuijottaa niin röyhkeän näköisesti, että alkaa tuntumaan siltä,
että näkevät vaatteiden läpi..
Minua itseäni ei naisena katseleminen haittaa yhtään, mutta koskemaan ja kopeloimaan ei saa tulla, min voin jopa läisköistä ja läimäyttää poskelle, jos niin kävisi.
 
By the way
Ihastuminen on normaalia. Ihan taatusti jokainen naimisissa oleva ihastuu aina välillä johonkuhun, pitkin matkaa, jos on elossa. Ei siinä ole mitään ihmeellistä, ei edes mitään pahaa. Eikä se ole asia, johon ihminen voi itse vaikuttaa mitenkään.

Ihan eri asia on, mitä ihastumisen kanssa tekee. Siirtyykö aktiiviseen, itse valittuun toimintaan, alkaako vikitellä saati nyt jotain enemmän. Se on asia, jonka voi tehdä tai olla tekemättä. Ihastuminen ei sitä ole. Ne tulevat ja menevät mitään kaatamatta, jos ei niiden kanssa ryhdy mihinkään.

Jos sitä menee kommentoimaan kohteelle, on jo siirrytty vähän eri asteelle, aktiiviseen toimintaan, joka on omaa valintaa. Sen jälkeen asia on todettu ja olemassa, ja peruuttaminen alkuperäiseen tilaan on hankalaa. Toisaalta asiasta voi puhua kahdessa tarkoituksessa, joko jatkaakseen eteenpäin, tai lopettaakseen asian, sillä toimii se niinkin. Ystävät voivat todeta, että älä ihmettele, kun olen omituinen, olen vähän ihastunut, tämä menee tästä ohi. Ja menee, jos siihen ei kiinnitä sen enempää huomiota. Kommentoimatta menee vielä sujuvammin.

Siinä on sitten syytä pahastua, jos varattu alkaa vikitellä. Mutta ihastuneen tuijotus, no tuota nyt ei kannata edes noteerata, sitä sattuu elämässä usein.
 
ulkosuometar
[Kyllä vastakkaisen sukupuolen edustajia saa katsella, sitäpaitsi, eivät suomalaiset miehet juuri koskaan tuijottele mitenkään julkeasti, vaan vain katselevat rauhallisesti. Sen sijaan jotkut ulkomaaliaset miehet voivat joskus tuijottaa niin röyhkeän näköisesti, että alkaa tuntumaan siltä,
että näkevät vaatteiden läpi..
Minua itseäni ei naisena katseleminen haittaa yhtään, mutta koskemaan ja kopeloimaan ei saa tulla, min voin jopa läisköistä ja läimäyttää poskelle, jos niin kävisi.
Vielä mitä. Suomessa tuijotetaan avoimesti, suu auki, kuin lehmä uutta porttia idiootin näköisinä.
 
Viimeksi muokattu:
Ap.
Kiitos kaikille vastanneille, vastauksia on tullutkin laidasta laitaan!

Sen verran minusta että ei, en ole ihan naiivi ja kyllä olen ollut firman pikkujouluissa :) Mutta myönnän että olen naivi, tai ehkä haluaisin olla naivi, siinä mielessä että toivon että minua itseäni kuitenkin kunnioitettaisiin parisuhteessa niin paljon ettei oma mies ainakaan tuijottele jotain naista niin että hänelle tulee tarve keskustella asiasta netissä :) ( tulipa piiiitkä lause)

Tänäänkin hän minua katseli, suoraan silmiin, aikaisemmin on vain tuijottanut. Tänään hänen silmistään näkyi muutakin pieni hymyn kare. En tiedä oikein kuinka suhtautua. Minusta on kiva että joku tykkää katsella, siitä tulee itselle kiva olo. Enkä pistä pahitteeksi pikku flirttiä työpaikkalla.

Mutta toisaalta intiimit katseet ja tuijotukset voivat luoda työpaikalla hieman outoa ja epämukavaakin ilmapiiriä, varsinkin kun asiasta ei päästä "puuta pidemmälle". Aikaisemmin ehdin ihmetellä että on se jo kumma kun mies ei ole jo tullut juttelemaan, sen verran minua silmäilee. Mutta sitten tosiaan selvisi ettei hän olekaan ihan vapaa. Olen kuitenkin sitä mieltä että jos miestä oikeasti kiinnostaa, hän ottaa askeleen eikä vain tuijottele :)

Eli hän vain varmasti haluaa katsella minua, mikäs siinä, söpö mies.
 
Onnistuva mies.
Eikö ap:n työpaikalla puhuta laisinkaan?

Minähän käytän juuri puhumista keinona, jotta voin katsella naista silmiin.
Puhuessa nimenomaan pitää katsella silmiin.
Jos naiselta haluan saada kauniin hymyn, niin laitan peliin mukaan vähän tilannekomiikkaa.
Noin helppoa on katselun toteuttaminen, eikä tilanteessa ole mukana seksuaalisuutta laisinkaan.
Helppohan tuosta olisi jatkaa pitemmälle, jos tarvetta olisi.

Ja tuskin miehen vaimokaan jää jotakin vaille.
Varmaan mies on paremmallatuulella kotona, kun on pitkinpäivää katsellut naiskauneutta.
 
ei kummallista N
Monen arki on harmaata ja tasaista. Kiinnostavaan ihmiseen voi jäädä katse kiinni. (Tietysti mies voi olla ihastunutkin tai voi olla vain seksuaalisia ajatuksia.) Se voi käydä niin spontaanisti ettei sitä itsekään tajua, miten toinen sen kokee vaivaannuttavana tuijotuksena.

Kyllä itse katselen ihmisiä uteliaana, taitaa elämäni olla vähän yksitoikkoista.
 
huh, ja huh
Minusta tuon miehen käytös kertoo jostain muusta(kin) kuin pelkästä ihastuksesta. Tulee mieleen, että onkohan kaikki edes ihan kohdallaan, onko jotain psyykkistä ongelmaa taustalla. Onkohan kyse puhtaasta kiinnostuksesta vai jostain muusta pinttymästä ja stalkkauksesta tms. Sinuna ottaisin myös tällaisen vaihtoehdon huomioon.

Kuvittele tilanne, että joudutte kahdestaan hissiin. Mitä mies tekee? Eikö vieläkään sano mitään, tuijottaa vain? Eikö sinulla hälytyskellot jo soi? Minusta vain teinipoika tuijottaa kuukausikaupalla, aikuiselta mieheltä tuo on todella outoa käytöstä. Miten kauan tätä on jatkunut?
 
Wiltsu
Minusta tuon miehen käytös kertoo jostain muusta(kin) kuin pelkästä ihastuksesta. Tulee mieleen, että onkohan kaikki edes ihan kohdallaan, onko jotain psyykkistä ongelmaa taustalla. Onkohan kyse puhtaasta kiinnostuksesta vai jostain muusta pinttymästä ja stalkkauksesta tms. Sinuna ottaisin myös tällaisen vaihtoehdon huomioon.

Kuvittele tilanne, että joudutte kahdestaan hissiin. Mitä mies tekee? Eikö vieläkään sano mitään, tuijottaa vain? Eikö sinulla hälytyskellot jo soi? Minusta vain teinipoika tuijottaa kuukausikaupalla, aikuiselta mieheltä tuo on todella outoa käytöstä. Miten kauan tätä on jatkunut?
Ja höpö höpö.

Lopettakaa toi dramatisointi ja astukaa oikeaan elämään. Sellaista se on. Kivan näköisiä ihmisiä on ympärillä pilvin pimein. Jopa huomattavasti paremman näköisiä kuin oma kumppani. Niitä on kiva katella, mutta ei saa koskea!
 
ihan yleistä
Täytyy sanoa että ihan näin räikeään tapaukseen en ole elämäni aikana vielä törmännyt.

Työpaikallani yksi miellyttävä mies on minua katsellut ja välistä aivan tuijottanutkin heti ensi tapaamisesta. Olen sen ottanut niin että miellytän hänen silmäänsä. Vähän olen odottanut että tulisi ehkä juttuaakin tekemään kanssani, sen verran viehättävä on, vaikkakin työpaikalta.

Tänään sain tietää että hänellä on puoliso. Ihmetykseni on suuri. Ymmärrän että parisuhteessakaan ollessa ei tule sokeaksi muille ihmisille ja että tapaa viehättäviä ihmisia, miehiä ja naisia. Tässä tapauksessa mies on kuitenkin hyvin intensiivisesti tuijottanut ja katsellut minua, joskus on tullut jopa selainen olo että hänellä seisoo samalla kun hän katselee minua, silmät ainakin seisoo päässä.

No eipä tässä mitään. Mies on varattu joten se siitä. Tuntuu vain jotenkin kurjalta. Muutamastakin syystä. Ensinnäkin viehättävän oloinen mies olikin varattu. Mutta eniten minusta tuntuu pahalta hänen puolisonsa takia. Toki en tiedä miten hän tuijottelee muita miehiä mutta minun sydämeeni kyllä sattuisi ja pahasti jos saisin tietää että mieheni katselee antaumuksella muita naisia / naista.

Ymmärrän tosiaan että parisuhteessakin olevilla miehillä ( ja naisilla ) on silmät päässä mutta tämä oli jotain ihan muuta. Hetken jo luulin että hän on ihastunut minuun.

Miehet alkaa käyttäytyä just tolleen , sitten kun oma kodinhoitaja ei enää kiihota ja kiinosta eikä kulli enää stondista omaa kodinhoitajaa kohtaan .
 
Viimeksi muokattu:
öps
Kiitos kaikille vastanneille, vastauksia on tullutkin laidasta laitaan!

Sen verran minusta että ei, en ole ihan naiivi ja kyllä olen ollut firman pikkujouluissa :) Mutta myönnän että olen naivi, tai ehkä haluaisin olla naivi, siinä mielessä että toivon että minua itseäni kuitenkin kunnioitettaisiin parisuhteessa niin paljon ettei oma mies ainakaan tuijottele jotain naista niin että hänelle tulee tarve keskustella asiasta netissä :) ( tulipa piiiitkä lause)

Tänäänkin hän minua katseli, suoraan silmiin, aikaisemmin on vain tuijottanut. Tänään hänen silmistään näkyi muutakin pieni hymyn kare. En tiedä oikein kuinka suhtautua. Minusta on kiva että joku tykkää katsella, siitä tulee itselle kiva olo. Enkä pistä pahitteeksi pikku flirttiä työpaikkalla.

Mutta toisaalta intiimit katseet ja tuijotukset voivat luoda työpaikalla hieman outoa ja epämukavaakin ilmapiiriä, varsinkin kun asiasta ei päästä "puuta pidemmälle". Aikaisemmin ehdin ihmetellä että on se jo kumma kun mies ei ole jo tullut juttelemaan, sen verran minua silmäilee. Mutta sitten tosiaan selvisi ettei hän olekaan ihan vapaa. Olen kuitenkin sitä mieltä että jos miestä oikeasti kiinnostaa, hän ottaa askeleen eikä vain tuijottele :)

Eli hän vain varmasti haluaa katsella minua, mikäs siinä, söpö mies.
Ai että "ei IHAN vapaa"? Taitaa ap petailla itselleen petipuuhia tämän miehen kanssa ;)
Mjoo, kyllähän miesten kulli sojottaa milloin keneenkin päin ja silmät sitten samaan suuntaan, myös ap:n tulevan miehen sitten aikanaan.
 
Viimeksi muokattu:
Vesi
Alkuperäinen kirjoittaja öps;10922878:
Ai että "ei IHAN vapaa"? Taitaa ap petailla itselleen petipuuhia tämän miehen kanssa ;)
Mjoo, kyllähän miesten kulli sojottaa milloin keneenkin päin ja silmät sitten samaan suuntaan, myös ap:n tulevan miehen sitten aikanaan.
No olen pahoillani että käytin liikaa puhekieltä ja kirjoitin "ei ihan vapaa" sen sijaan että olisin kirjoittanut " ei ole vapaa". Täytyy sanoa että, sen verran itseäni ihmisenä kunnioitan etten varattuihin miehiin koske, tapauksissa joissa tiedän heidän varattuja olevan. Tämän teen siksi että, toivon että joskus tulevaisuudessa, jos minua petetään, ainakin voin valittaa, itkeä ja surra sitä. Jos itse osallistuisin toisen ihmisen pettämiseen, tavalla tai toisella, ei minulla mielestäni olisi varaa valittaa asiasta jos ja kun pettäminen tapahtuisi omalle kohdalleni. Minut on muuten ex-mieheni toimesta petetty niin totaalisesti, etten halua olla missään osassa tuottamassa toiselle ihmiselle sellaista tuskaa.

Siksi ihmettelenkin näitä miehiä . .. Mutta kiitos toki mainiosta vastauksestasi! Se oli valitettavasti vaan totaalisen pieleen mennyt.
 
Tzim
varattuihin miehiin koske, tapauksissa joissa tiedän heidän varattuja olevan. Tämän teen siksi että, toivon että joskus tulevaisuudessa, jos minua petetään, ainakin voin valittaa, itkeä ja surra sitä. Jos itse osallistuisin toisen ihmisen pettämiseen, tavalla tai toisella, ei minulla mielestäni olisi varaa valittaa asiasta
Onpas siinä ylevät syyt olla pettämättä. Tosin useimmat pettäjät silti varaavat oikeuden itkeä ja valittaa siitä kun heitä itseään petetään.
 
Viimeksi muokattu:
emilia niemi
Täytyy sanoa että ihan näin räikeään tapaukseen en ole elämäni aikana vielä törmännyt.

Työpaikallani yksi miellyttävä mies on minua katsellut ja välistä aivan tuijottanutkin heti ensi tapaamisesta. Olen sen ottanut niin että miellytän hänen silmäänsä. Vähän olen odottanut että tulisi ehkä juttuaakin tekemään kanssani, sen verran viehättävä on, vaikkakin työpaikalta.

Tänään sain tietää että hänellä on puoliso. Ihmetykseni on suuri. Ymmärrän että parisuhteessakaan ollessa ei tule sokeaksi muille ihmisille ja että tapaa viehättäviä ihmisia, miehiä ja naisia. Tässä tapauksessa mies on kuitenkin hyvin intensiivisesti tuijottanut ja katsellut minua, joskus on tullut jopa selainen olo että hänellä seisoo samalla kun hän katselee minua, silmät ainakin seisoo päässä.

No eipä tässä mitään. Mies on varattu joten se siitä. Tuntuu vain jotenkin kurjalta. Muutamastakin syystä. Ensinnäkin viehättävän oloinen mies olikin varattu. Mutta eniten minusta tuntuu pahalta hänen puolisonsa takia. Toki en tiedä miten hän tuijottelee muita miehiä mutta minun sydämeeni kyllä sattuisi ja pahasti jos saisin tietää että mieheni katselee antaumuksella muita naisia / naista.

Ymmärrän tosiaan että parisuhteessakin olevilla miehillä ( ja naisilla ) on silmät päässä mutta tämä oli jotain ihan muuta. Hetken jo luulin että hän on ihastunut minuun.
 
Viimeksi muokattu:
kerokaa se hänelle
Minulla Kävi samoin! Minuakin Naimisis oleva mies vahtas mua kuin , vierasta sikaa Kysyin !" MITÄ VAHTAAT! SAATANA! "
Niinpä, itse kierouden ja pettämisen henki (saatana) on vallannut tällaisten tuijottelijoiden mielen, jotka häpeilemättä tuijottavat toista naista. Pysykää kaukana, vaikka se kuinka imartelis, huom. teistä itsestänne on kiva tulla huomatuksi ja nähdyksi ja "saatana" käyttää tätä tilaisuutta hyväkseen.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä