Varattu mies

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailijaxxxx
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailijaxxxx

Vieras
Tutustuin erääseen mieheen ja meistä tuli nopeasti todella läheisiä, ja viestittelemme jatkuvasti, näämme tai puhumme kokoajan näkemisestä. Sovimme jopa kuukausien päähän juttuja mitä voimme tehdä yhdessä. Emme ole edes pussailleet tai mitään sen erikoisempaan. Jaettu ajatuksiamme, ja koemme että olemme sukulaissieluja. Tämä mieskin puhuu siitä kuinka ei ole koskaan tavannut sellaista ihmistä, jonka kanssa on näin samalla aaltopituudella.. Mutta hän on varattu. Ei naimisissa, eikä lapsia. Sitoutunut kyllä, ja pitkässä parisuhteessa.

Mutta.. Olen tavannut hänen ystäviäänkin. Ja hän puhuu minusta kokoajan ystävilleen, ja haluaa kuulua elämääni. Ja minä hänen. Tiedämme rajamme, emmekä ylitä niitä. Paitsi musta tuntuu että me ollaan. Ollaan jo niin paljon jaettu yhdessä.. Vaikka emme ole yhdessä!

En tiedä. Ei kai tästä voi tulla mitään. Vai voiko? Onko tässä järkeä? Ei. Miehen pitäisi olla vapaa.. mutta miten luovuttaa, jos tapaa niin uskomattoman upean ihmisen, jonka toisenlaista ei ole koskaan tullut vastaan? Enkä koskaan ole tuntenut mitään tälläistä.

Mies ei anna minkäänlaisia lupauksia minulle. Ei halua olla kusipää kumppaniaan kohtaan. Hän ei pyydä minua odottamaan, eikä vaadi mitään.

Apuja? Järkipuheita? Kokemuksia?

Siis "kavereita" ollaan kyllä. Kummatkin tietää ettei rajoja voi ylittää jos toinen on varattu. Emme halua loukata ketään, tai polttaa siltoja takana. Mutta hyvin selkeästi ollaan puhuttu, kuinka tärkeitä olemme toisillemme, tilanne harmittaa, ja toisen kanssa on hyvä olla, ja jos toinen olisi vapaa - ei tässä olisi mitään mietittävää. Mies varoo sanomisiaan, ettei vaan ylitä rajojaan, mutta jos päivässä laitetaan jatkuvasti viestejä, nähdään, odotetaan toisen näkemistä, vietetään viikonloppua toisen kaveriporukassa, ja olemme kuin pari siellä ja ... tämä on vaikea tilanne. joten kyllä. olemme kavereita, mutta... :D

Kannattaa antaa ajan vähän kulua. Ihastumisia tulee ja menee, mutta kun pahin huuma on ohi, huomaa toisessa myös ei-positiivisia juttuja, jolloin ihastus vähenee... ja voi jatkaa ihan vain kavereina.

Tai sitten vaivihkaa rohkaiset eri tavoin miestä lopettamaan aikaisemman suhteen ja aloittamaan uuden sinun kanssasi.