Varatut miehet ja seuranhaku

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Paulina.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Paulina.

Vieras
Loin Suomi24.fi Treffit-palveluun profiilin tällä viikolla. Kuinka voi olla mahdollista, että varatuilta miehiltä on tullut viestejä jo lähes 50. Niissä ehdotetaan ihan kaikenlaista, osalla profiilissaan lukee avoimesti että ovat avio- tai avoliitossa, osalla statuksena "muu".

Lisäksi n. 15 kpl viestejä siten, että miehen profiili on lähes täysin tyhjä, ei paikkakuntaa, ei yhtään mitään, kuvaa ei siis tietenkään. Nämä tarjoavat suoraan puhelinnumeroa ja pyytävät meiliosoitetta johon voivat lähettää kuvansa. Nämä tietysti siksi etteivät jää kiinni.

Miksi kerron tätä. En tiedä, tuli jotenkin paha olo. Avoimet suhteet on ok mutta epäilen jotenkin, että näissä ei ole siitä kyse. Vaimot, avovaimot ja tyttöystävät eivät varmaan tiedä, mitä se mies puuhaa. Ehkä osa tietää ja se on ok ja osa ei välitä, koska en kuvittele, että myöskään kaikki naiset olisivat suhteissaan muista syistä kuin lasten takia tai siksi, että on yhteinen asuntovelka ja arki sujuu helpommin siinä kuolleessa suhteessa kuitenkin.

Mun visiitti tuolla taitaa jäädä lyhyeksi, vaikka mukaviakin yhteydenottoja on tullut. Onko teillä muillakin tällaisia kokemuksia tuosta palvelusta, oisko joku paikka, jossa noita varattuja ei liikkuisi noin hirveästi?

Mikä motiivi sulla on tulla tuollaista avautumaan tälle palstalle?

Täällä on paljon herkässä tilassa olevia (raskaana, vasta synnyttäneitä). Varmasti jollekin tulee pahamieli, ja kylvetty epäilyksen siemen takaraivoon kytemään.

Täällä on paljon herkässä tilassa olevia (raskaana, vasta synnyttäneitä). Varmasti jollekin tulee pahamieli, ja kylvetty epäilyksen siemen takaraivoon kytemään.

No niitä mielensäpahoittajia löytyy asialle kuin asialle. Mä lähtisin siitä, että parisuhteessa pitää luottaa toiseen ja JOS/KUN se toinen osoittautuu luottamuksen rikkojaksi, niin se on ihan sen oma moka. Parisuhde perustuu luottamukseen. Ilman sitä ei ole mitään.....

Ja näitä vallattomia ukkomiehiä riittää. Tarjotahan saa, ottaa ei oo pakko.

Ei mitään motiivia, jonnekin tahdoin tästä kertoa. Täällä lueskelen ja kirjoittelen (joskus) muutenkin, joten tuli nyt mieleen tällainen asia, kun se on mua kovasti tässä nyt harmittanut. Mä kun tahtoisin löytää ihan jotain vapaata seuraa.

Turhaa syyllistät mua jostain epäilyksen siemenen ja pahan mielen kylvämisestä. Tottahan tuo kaikki näkyy olevan, ei se minustakaan mukavaa ole.

Mieheni yksi kaveri ilmoittelee olevansa sinkku ihan kuvan kera, vaikka on avovaimo ja kolme lasta. Näin on onnistunut vedättämään naisia, jotka uskovat tietenkin miehen olevan vapaa.

Pahin vedätys oli, kun yksi nainen oli mieheni siskon kaveri. Eipä tullut siitä seurustelusta kovin pitkäikäistä. Tosin kesti sekin mielestäni aivan liian pitkään, siis vielä sen jälkeenkin, kun totuus oli kerrottu naiselle. Kaipa nainen oli siinä vaiheessa jo niin rakastunut, ettei osannut nähdä todellisuutta ruusunpunaisten silmälasiensa takaa ja uskoi edelleen miehen selittelyihin ja valheisiin.

[QUOTE="Liila";24476601]Mieheni yksi kaveri ilmoittelee olevansa sinkku ihan kuvan kera, vaikka on avovaimo ja kolme lasta. Näin on onnistunut vedättämään naisia, jotka uskovat tietenkin miehen olevan vapaa.

[/QUOTE]

Niinpä. Kuinkahan moni näistä "sinkuista", jotka mulle on kirjoittaneet ovat oikeasti varattuja. Eli sieltä löytyy ryhmää moneen lähtöön, täydelliset salailijat, mukasinkut, mukaeronneet, muka-asumuserossaolevat ja avoimesti pettävät. Nää ryhmät ei mua kiinnosta.

Mutta on siellä onneksi muutama muukin mua lähestynyt, siis sellaisia, joita etsinkin ja sit vielä kolmas ryhmä, joka on 18-22-vuotiaat pojat. Voisin olla lähes heidän äiti, mutta se ei näytä heitä haittaavan "joo, mut et sä kuitenkaan oo mun äiti".

Yhteistyössä