S
se toinen äiti
Vieras
Miten teillä reippaiden lasten äideillä sujuu tapaamiset/leikit arempien kavereiden kanssa? Mulla itselläni kaksi reipasta, rohkeaa ja sosiaalista lasta ja yhdellä kaverilla vetäytyvä, arka lapsi (suunilleen samanikäisiä kaikki, 2,5-3v) ja nyt on pikkuhiljaa alkanu ahistaa leikkituokiot ja tapaamiset tän äidin ja lapsen kanssa kun homma etenee AINA tämän aran lapsen ehdoilla. Esim. minun lapset eivät saa ottaa lelua häneltä, mutta hän saa ottaa minun lapsilta ("koska se on sille niin tärkeä lelu", sanoo äiti). Jos minun lapset haluaa keinua ja tämä toinen potkia pallolla, niin aran lapsen äiti vetää kaikki potkimaan palloa yms.
Omat lapseni menevät helposti "lähelle", esim. halaavat, ottavat kädestä tms. ei ole koskaan purrut tai lyönyt tätä kyseessä olevaa(eikä kyllä muitakaan), mut heti kun lähestyvät, äiti hyökkää "pelastamaan" omansa ja varoittaa mun lapsia, että älä vaan pure/läppää...
Joo, alkaa ahistaa enkä pian enää jaksa pitäää yhteyttä, vaikka ihan kiva äiti onkin!
Omat lapseni menevät helposti "lähelle", esim. halaavat, ottavat kädestä tms. ei ole koskaan purrut tai lyönyt tätä kyseessä olevaa(eikä kyllä muitakaan), mut heti kun lähestyvät, äiti hyökkää "pelastamaan" omansa ja varoittaa mun lapsia, että älä vaan pure/läppää...
Joo, alkaa ahistaa enkä pian enää jaksa pitäää yhteyttä, vaikka ihan kiva äiti onkin!