Varhainen keskenmeno?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :(
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

:(

Vieras
Minulla oli kuukautiset päivän myöhässä, testi näytti negaa. Alkoi kuukautiset mutta ne olivat todella oudot, välillä oli puolen vuorokautta vuotamatta ja sitten taas tuli todella reilusti. Loppui ja nyt taas 3 päivää loppumisen jälkeen alkoi uudestaan ihan yht´äkkiä kirkas vuoto ja nyt pienen pientä hyytymää mukana. Aina hyvinkin säännölliset kuukautiset minulla ollut, eikä koskaan ole ollut hyytymiä/riekaleita.
Ja ennen kuukautisia oli voimakkaita raskausoireita. Niin ja nyt kuukautiskivut oli todella voimakkaat.

Mulla testi näytti haamua yksi päivä ennen menkkoja, ja siitä kaksi päivää myöhemmin negaa, jonka jälkeen alkoikin jo vuoto. Joten mahdollista kai, olet vain missannut plussan joka on jo muuttunut negaksi. Siis ehkä näin?

mulle sattui kans aika erikoinen juttu,menkat piti alkaa viime ma ja oli normi kivut ja sit läsähti veri kaiken suojauksen läpi ja sen jälkeen ei mitään..tänään näytti testi plussaa mutta miten se on mahdollista?? että ollako vaiko eikö olla..hmmmm

Kukaan ei valitettavasti pysty sanomaan mikä sinulla on... Minulla kovat kivut, veririekaleet ja vuorokaudeksi loppuneet kuukautiset ovat ihan normaalit, mutta jos sinulla ei, niin tiedä sitten vaikka olisi ollut joku raskauden yritys. Mitään tuollaiselle ei kyllä tehdä, jos oireet ohittuvat muutamassa päviässä. Tee vielä varmuuden vuoksi raskaustesti viikon päästä.

En oikein usko että noin aikaisessa vaiheessa kohtuun voisi jäädä mitään. Jos on raskauden yritys, niin alkio ei ole ehtinyt vielä kiinnittyä tuossa vaiheessa eli ei ole mitään istukan alkua olemassa ja muu on normaalia kohdun limakalvoa, joka varmaan poistuu itsestään.

Yhteistyössä