Varhainen keskenmeno?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nelly
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Nelly

Vieras
Sellaista olen ajatellut, että olisko mahdollista että raskaustesti ehtisi näyttää plussaa, mutta sitten kuitenkin menkat alkais ajallaan ja se oliskin ns varhainen keskenmeno. Siis jos esim keltarauhasen huonosta vaikutuksesta alkio ei kiinnittyiskään kohdun seinämään kunnolla, vaan valuisi menkkojen mukana pois.

Eikö niitä ole testejä jotka näyttää jo ennen oletettujen menkkojen alkamista tuloksen?

Olisko siinä tapauksessa mahdollista myös tuntea joitakin varhaisia raskausoireita, ja sitten homma loppuiskin lyhyeen? Kun niin moni on tuntevinaan jotain, voisko se tosiaan johtua muutaman päivän raskaudesta, mikä ei sit jatkuiskaan..?

Kaikkea sitä tulee miettineeksi.

Nyt kylläkin ovistikutusviikko meneillään.

kyllä mulla ainaki on tullu oireet muutama päivä ennen menkkoja. testi myös näytti plussaa ennen ku menkat oli ees myöhässä. eli mahdollista on, että varhanen km. ehditkö siis tehdä plussatestin? oliko menkat normaalit?

On hyvinkin mahdollista. omalla kohdalla r-testi näytti plussaa kp25 ja sitten pettymys ja menkat alkoi kp 29.
Kävin lääkärissä ja lääkäri 'vahvisti* varhaisen keskenmenon.
Mutta en kyllä havainnut itsestäni oikeen muuta oiretta kuin kuvotus ja sehän enteilee myös menkkojen alkua...käytinpähän kaappiin jääneen raskaustestin pois...
Ja sitten sitä seurasi ensin suuri onnentunne ja sitäkin suurempi pettymys. ikinä en enää testaa ennenkuin menkat reilusti myöhässä. näitä varhaisia keskenmenoja en halua tietää. Jos nyt koskaan raskaudunkaan...

En siis itse ole kokenut sellaista...ehkä. Ja ajattelin samoin että ehkä ei kannata liian aikasin testatakaan. Onko teillä mahdollisesti ollut kiinnitymisvaikeus/keltarauhashormonissa häikkää? Tätä kun pelkään itselläni tuhruvuodon takia.

Yhteistyössä