Varhais ultra, jelppiä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Kirsi"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

"Kirsi"

Vieras
Eli tilanne tämä. Minulla kova lääkitys perussairauteni vuoksi, tein positiivisen raskaustestin 10.9, menkkakierto aivan sekasin sitä ennen. Tein clearbluen digitaalisen viikkonäytöllisen testin joka tuolloin näytti viikkoja olevan 4-5. (näytössä luki 2-3)
Tänään sitten lääkäri teki ultran, ruskuaispussi näkyi ym, muttei sikiötä eikä sydänääniä. Antoi uuden ajan viikon päähän, epäili keskeytynyttä keskenmenoa.
8.9 Minulla tuli muutamana päivänä tiputteli vuotoa eli silloin oli ollut menkat. niitten mukaan viikot olisivat 5+5. ja lääkärin mukaan näillä viikoilla pitäisi jo jotain näkyä, syke.

Eli onko siis mahdollista että kaikki olisi kuitenkin ok, eli alkio olisikin hedelmöittynyt myöhemmin, onko kellään näin käynyt? Otettiin lisäksi hcg arvo. Tein tänään taas saman viikkonäytöllisen testin joka näytti että viikkoja olisi yli 5. (näytössä luki 3+)

oon ihan sekasin ja vollottanut vain. jospa kaikki olisi hyvin, sitä vaan valmistautuu keskenmenoon, ei ollut ensimmäinen ja tuskin viimeinen..

Mä kävin esikoisesta ultrassa viikolla 6+ ja silloin ein näkynyt kuin ruskuaispussi. Lääkäri sanoi että kaikki on kuten pitääkin, sykkeen ei vielä tarvitse näkyä. Kyse voi olla päivistä kun näkyy.

Mä en edes ajatellut muuta kuin sitä mitä lääkäri sanoi ja luotin siihen. Seuraava ultra oli np-ultra viikolla 12 ja silloin kaikki oli niinkuin pitikin ja pieni ihmisen alku näkyi :)

Kävin tässä raskaudessa varhaisultrassa viikolla 8+3, kun eivät ottaneet aikaisemmin, että varmasti näkyy jo jtn. Ei todellakaan kannata vielä tuosta huolestua, vaikka lääkäri aika tökerösti päästi moisen lausunnon suustaan! Toivottavasti viikon päästä jo jotain näkyykin, että saat mielenrauhan.

sanoi lääkäri että on niin päivistä kiinni, mutta ettei usko että voisi olla mahdollista että tuli näkymäänkään, aika todennäköistä että keskeytynyt olisi mutta varmuuden vuoksi hcg ja ensviikolla uudestaan. tuntuu että tosissaan pää leviää. pitäisi vaan olla ajattelematta. ja kun olisi itsekin älynnyt että ei olisi koko ultraan vielä mennyt, alunperin aika olisi ollut loppukuusta vaan lääkityksen takia ja aikasempien km takia olivat sitä mieltä että nyt heti ultraan.

Yhteistyössä