Varhaisesta keskenmenosta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tietämätön
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tietämätön

Vieras
Varhaisesta keskenmenosta kyselisin: Elikkä onko mahdollista että sain keskenmenon siinä vaiheessa kun kuukautiset olivat myöhässä n. 1-2pv.

Testiä en siihen mennessä vielä tehnyt, mutta yhden raskauden kokemuksella, olin kyllä varsin onnellinen ja toiveikas, että raskaana olisin ollut. Oireita oli vaikka millä mitalla, ei normaalia ns. kuivaa kautta lainkaan ovulaation jälkeen, nippailuja ja kouristuksia n. viikko ovulaatiosta eteenpäin, rinnat hirvittävän kipeät ja muutaman tipan tihkuttivatkin sekä parina aamuna kunnon pahoinvointiakin.
Ja kun vuoto sitten alkoi, oli se huomattavasti normaalia runsaampaa ja joukossa muutamia hyytymiksiköhän niitö sitten kutsutaan.

Tiedän, että kysymykseni vaikuttaa typerältä, eikä kyseessä ole suinkaan ensimmäinen yrityskierto eli kokemusta piinailusta on jo jonkin verran kertynyt, mutta halusin nyt kuitenkin kysyä, koska tilanne tämän kierron lopussa oli kaiken kaikkiaan hyvinkin erilainen kuin aikaisempina.

En osaa puhua viisaita ja varmaa tietoa, mutta itse koin vastaavasti kolme kuukautta sitten. Kuukautiset ehti olla pari päivää myöhässä ja vatsassa oli ollu tuntemuksia. Tulin tosi kipeäksi, supistelikin ja hyytymiä oli runsaasti. Ei ollenkaan normaalia kuukautiskipuilua ja -vuotoa.
Uskon siis vahvasti, että on mahdollista.

Kyllä on mahdollista. Itse en edes testannut kun arvelin vaan turhaan pettyväni ja vuoto alkoikin sitten pisimmäm mahdollisen kiertoni mukaan. Nyt vaan se vuoto ei ota loppuakseen ja kävin sitten eilen lääkärissä. Varmuudeksi otettiin hcg ja se oli positiiinen, 70. Ja nyt olis oikeesti jo puoliväli kierrosta siis kun tämä vuoto vaan jatkuu. Viikon päästä verikoe kontrolli ja jos sitä ennen kovia kipuja heti päivystykseen, ettei ole missään kohdun ulkopuolella kasvamassa.

Ja kaikenhuipuksi saatiin tämä plussa luomuna kun edelliset lapset hoidoilla...sellasta se elämä on. :\|

Hei!
Minulle tehtiin 2 alkion siirto ja 11 päivää siirrosta testasin plussan...joka kuitenkin 14 päivää siirrosta oli vaihtunut negaan...Tässä on luultavasti kyse kemiallisesta raskaudesta. Eli alkio on yrittänyt kiinnittyä kohtuun, mutta kehitys on pysähtynyt muutamaan päivään. Puhutaankin, että alkio olisi van hipaissut kohdun reunaa, jolloin elimistö on alkanut tuottaa raskaushormonia luullen alkion kiinittyneen. Vuoto yleensä alkaa muutamaa päivää tavallista myöhemmin tai joillakin jopa tavalliseen tapaan.
Raskaana sitä on kuitenkin pikkasen aikaa oltu :) :) täysin mahdollista nuo teidän tuntemukset!!
Kovalla vauhdilla vain eteenpäin :) ja uutta yrittämään!!
Sama homma täälläkin!Juuri sain ovistikkuun plussan, joten alkio siirretään sitten tiistaina..Jännäilemään siis päästään...
Aurinkoa ja tsemppiä kaikille!

Yhteistyössä