Varhaisraskauden oireet? Hjelp!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja plääääh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

plääääh

Vieras
Elikkä : (esitietoa) Vasta viiden päivän päästä ois menkat, mutta tein eilen positiivisen haamutestin (Cittarin liuskatestit), aamulla toinen positiivinen haamu ja koska en vieläkään meinannut uskoa, niin apteekin testiinkin tuli nyt illalla haamu. Takana rankka keskenmeno n. vuosi sitten (keskeytynyt ja lääk.tyhjennys jonka jälkeen vielä 2kk ramppasin lääkärissä ja jouduin kaavintaan..) Ennen sitä onnistuneet raskaudet takana.

Kuitenkin, mulla pms-oireisiin kuuluu kans lämpöilyt etc, mutta nyt kauhean flunssainen olo, päätä särkee, vatsaa jomottaa.. ihan menkkamaista kipua, välillä sattuu oudosti navan kohdalle :O ! Ja se lämpöily! 37.2.. mulla normilämpö 35 jotain eli aika paha olo siis. Ja veto pois. Ääk. Pelottaa mutta samalla uskallan olla ehkä vähän iloinenkin? Alamahaan vaan sattuu ja nipistelee. :(

Kertokaa onko teille tullut näin aikasessa vaiheessa oireita? Minkälaisia?

Kun tytärtämme odotin ei mulla ollu minkäänmoisia alkuraskauden oireita. Normaalisti kun ennen menkkoja on aina tissit kipeät ja naama kukkii jne. niin silloin ei ollut yhtään mitään.

Kohdunulkoisessa raskaudessa mulla oli lämmöt korkealla, rinnat TODELLA kipeät, kuvotti ja vihloi mahaan, varsinkin nopeissa liikkeissä kovat vihlonnat.

Uskoisin, että olet raskautumassa. Mulla ollut jokaisen kolmen raskauden kohdalla hyvin samantyyppiset oireet tuossa vaiheessa ja lisäksi vielä muutama päivä siitä eteenpäin niin olen sairastunut hirveään flunssaan ja saanut herpeksen huuleen. Eli vastustuskyky romahtanut.. Toivotaan, että kiinnittyy kunnolla ja pysyy kyydissäsi ja onnea!

Veikkaisin kyllä että olet sairastumassa, nyt kun on influenssakausi pahimmillaan :)

Eiköhän siellä elämää ole, jos olet noinkin monta haamua jo saanut. Toisilla on oireita vaikka millä mitalla ja toiset huomaavat olevansa raskaana vasta kun menkat ovat kolme kuukautta myöhässä (jep, minä!). Aiemmissa raskauksissa oireet ovat alkaneet todella aikaisin, nyt ei mitään vaikka tiedänkin olevani raskaana. Koita ottaa rennosti! Onnea odotukseen!

Silloin kun itselläni oli kaksoisraskaus, oireet iskivät todella aikaisin. Yli viikko ennen testiä, tiesin, että olin raskaana.

Nuo oireet on niin raskauskohtaisia kuitenkin, että ei oikein voi sanoa..edes itsestään :) mutta haamuplussa on plussa, varsinkin kun ja jos tulee eri merkkien testeillä vielä. Ovulaatiohan ei aina tapahdu siinä n. 2vko menkkojen jälkeen vaan saattaa tulla aikaisemminkin. Joten kyllä on ihan mahdollista, että olet raskaana :) Onnea.

Hmm, minulla oli viime viikolla normaalit menkkoja edeltävät oireet, naama kukkii, pää kipeä, kiukkuinen. Silti jotenkin tiesin jo 4päivää ennen menkkojen alkua olevani raskaana. Lämmöt pysytelly siinä 37.2. Tein testin vasta kun menkat oli päivän myöhässä(koska en viitsi tuhlata moniin testeihin ja koska en halua tietää mahdollisita kemiallisista). Ja siis testi oli toki positiivinen.
En tiä, naama kukkii edelleen tällä viikolla ja päätä särkee. mutta nyt on myös orastVaa pahoinvointia

Yhteistyössä