P
plääääh
Vieras
Elikkä : (esitietoa) Vasta viiden päivän päästä ois menkat, mutta tein eilen positiivisen haamutestin (Cittarin liuskatestit), aamulla toinen positiivinen haamu ja koska en vieläkään meinannut uskoa, niin apteekin testiinkin tuli nyt illalla haamu. Takana rankka keskenmeno n. vuosi sitten (keskeytynyt ja lääk.tyhjennys jonka jälkeen vielä 2kk ramppasin lääkärissä ja jouduin kaavintaan..) Ennen sitä onnistuneet raskaudet takana.
Kuitenkin, mulla pms-oireisiin kuuluu kans lämpöilyt etc, mutta nyt kauhean flunssainen olo, päätä särkee, vatsaa jomottaa.. ihan menkkamaista kipua, välillä sattuu oudosti navan kohdalle :O ! Ja se lämpöily! 37.2.. mulla normilämpö 35 jotain eli aika paha olo siis. Ja veto pois. Ääk. Pelottaa mutta samalla uskallan olla ehkä vähän iloinenkin? Alamahaan vaan sattuu ja nipistelee.
Kertokaa onko teille tullut näin aikasessa vaiheessa oireita? Minkälaisia?
Kuitenkin, mulla pms-oireisiin kuuluu kans lämpöilyt etc, mutta nyt kauhean flunssainen olo, päätä särkee, vatsaa jomottaa.. ihan menkkamaista kipua, välillä sattuu oudosti navan kohdalle :O ! Ja se lämpöily! 37.2.. mulla normilämpö 35 jotain eli aika paha olo siis. Ja veto pois. Ääk. Pelottaa mutta samalla uskallan olla ehkä vähän iloinenkin? Alamahaan vaan sattuu ja nipistelee.
Kertokaa onko teille tullut näin aikasessa vaiheessa oireita? Minkälaisia?