Varhaisraskauden ultra, tuleeko mies mukaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TooQT2BSTR8
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

TooQT2BSTR8

Aktiivinen jäsen
13.02.2008
3 251
0
36
On ehkä vähän tyhmä kysymys, mutta onko teillä ollu varhaisultrassa mies mukana? Mä vaan et näkyykö siellä juuri mitään, kun ultra osuu viikoille 5-7, ei oo siis varmaa tietoa viikoista.

Mulla oli mies ensimmäisen raskauden aikana joka neuvolakäynnillä mukana - myös niillä ylimääräisillä "mua nipistelee"-käynneillä :) Ja kävin alkuraskauden ultrassa vkolla 5 (öö, todettiin raskaus - siellä näkyi sellanen papu.) Ei se musta tuntunut yhtään kummalta, tarvitsin tukea.kun jännitti aina niin kovasti. Nyt toisen raskauden aikana mies kävi rakenneultrassa ja seuraavan kerran tulee synnytykseen ;)

Alkuperäinen kirjoittaja neta:
Alkuperäinen kirjoittaja rv17:
ihan makuasia,jos haluu miks ei.mä kävin yksin ja rakenneultraan tulee mies ja ehkä myös sisarukset? jos ei saada lapsenlikkaa.

lapsia ei saisi otaa mukaan.näin ohjeistettu

riippuu kai paikasta, meillä tosiaan ennestään lapsia ja ovat olleet juuri rakenneultrassa ja käyn sen yksityisellä.

Mies oli mukana ultrissa, joka ikisessä neuvolassa ja myös sairaalassa kun jouduin polille. Oli synnytystä edeltäneinä käynnistyspäivinä sairaalassa ja myös synnytyksessä. Ja perhehuoneessa sitten osastolla. Oli töissä mun odotusaikana, mutta totesi että jos työnantaja alkaa inisemään hänen menoistaan (raskauteen liittyen) niin sitten ukko nostaa metelin.
Miehen politiikka oli että jos kerran lapsi on yhdessä tehty, niin yhdessä sitten kaikki hoidetaan.
Ekassa ultrassa, viikolla 10 mies pyyhki kyyneliä silmäkulmastaan kun katseli meidän toukkaa ruudulla. Kuvia otettiin aimo nippu ja niitä usein hän katselikin.

En osaisi kuvitella että mies ei olisi mukana tahi ettei tahtoisi olla mukana, siis minun mieheni. Kaikkihan ovat erilaisia.

*muok* Eka ultra oli mulla sisäinen, toka mahan päältä.

Mies on ollut kaikissa ultrissa mukana, eli myös varhaisraskauden, mikä tehtiin viikolla 8. Eka ultra tehtiin sisäkautta, mutta ei nähty siinä mitään ongelmaa miehen mukana olon kannalta =)

Siksi menen nyt ultraan kun tarjosivat mahdollisuuden mennä, et saadaan viikoista varmuus. Oli niin epäsäännöllinen kierto.
Mies kyllä on innolla tulossa mukaan, mä vaan ajattelin et onko se ihan yleinen tapa ottaa se mukaan. Minen oo näistä asioista juurikaan vielä perillä :ashamed: :snotty:
Ja onhan se silleeen minustakin mukava mennä sinne et näkee et on oikeessa paikassa ja jospa senkin vielä näkee et on kunnossa. Ainakin kaks päivää oon vaan oksentanut tässä ja nukkunut, et jotain siellä tapahtuu kyllä =)

Yhteistyössä