VARHAISULTRA

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pelokas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Pelokas

Vieras
Hei,

Paljonko maksaa varhaisultra Helsingisssä / Vantaalla, missä olette käyneet? Onko tarvittu lääkärin lähete Kela korvausta varten?

Taustallani muutama ikäväksi muuttunut odotus ja nytten en jaksaisi odotella ekaan ultraan, mutta en haluaisi ennen vu:ta ottaa neuvolaan yhteyttä. Rahaa kun ei liikaa ole ja en viitsisi alkaa soitella kaikkia läpi ja mailitse ei tuntunut saavan otettua yhteyttä...

Varhaisultra maksaa yleensä sellaiset 100 euroa sekä Vantaalla että Helsingissä. Lääkärin lähetettä ei tarvita, mutten nyt kyllä muista saiko normaalin kelakorvauksen. Suosittelen kuitenkin käymään, josko siitä olo sitten helpottuisi :)
Onnittelut ja kaikkea hyvää raskauteesi!

Minä varasin ensin Leppävaaran Mehiläisestä, joka nyt siis sijaitsee siellä Panorama Towerissa. Hinta olisi ollut liki 200?!

Monet sanoo juuri tuon noin 100? mutta tuo melkein 200 tuli yhteensä. Sen lääkärin palkkio, sitten joku toimistomaksu ym.

No sitten päätin kuitenkin että pian se tulee jo se np-ultra, joten peruin käynnin.

Olen itse käynyt Helsingissä Femedassa kummassakin raskaudessa. Itse maksettavaksi jäi noin 80?. Varhaisultria tehdään lähes jokaisessa lääkärikeskuksessa (esim. Mehiläinen, Dextra), soita vaikka muutamaan ja kysy hintoja.

Helsingin Femedassa oli Kela korvausten jälkeen muistaakseni 114e. Ihan kassalla vähensi kela korvauksen, kun näytti kelakorttia ettei tarvinut mitään lähetettä. Tuolla Femedassa on kai joitain joilta sen ultran saa halvemmallakin, kunhan kysyy kun varaa aikaa.

Yhteistyössä