Varhaisultrassa sikiön lisäksi "jotain muuta",joka jäi epäselväksi, mitä voisi olla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mymmy8
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Mymmy8

Uusi jäsen
09.02.2014
1
0
1
Heippa!

Kyselläänpä kokeneemmilta kun ei googlesta oikein ollut apua :)

Kävin perjantaina varhaisultrassa ja viikkoja oli 7+2. Heti löytyi elävä sikiö, johon totesin ultraajalle että onpa hyvä että vain yksi. Hän sanoi siihen, että odotas, onko täällä toinenkin...Ultrasi pitkään, kysyin että mikä saa hänet epäilemään toista sikiötä, niin näytti että siellä tämän elävän sikiön takana vilahteli "jotain", mutta mitenkään siitä ei saatu selvää, että mikä se on. Sanoi, ettei voi suoraan sanoa, että kaksi olisi, kuulemma voi myös olla napanuoraa,joka tosin olisi "todella paksu näille viikoille".

Olin niin hämmentynyt, etten oikein osannut kysyä mitään, nyt olen koittanut etsiä tietoa, että miltä napanuoran kuuluisi näyttää tai voisiko kyseessä olla hematooma tai myooma?? Tietysti tavallaan huolestuttaa aika paljonkin, että koska se ei selvästikään ihan näyttänyt toiselta sikiöltä, niin mitä ylimääräistä siellä nyt ylipäänsä voi olla ja onkohan kaikki hyvin..

Ultraaja otti itselleen kuvan, jossa nämä kaksi näkyivät ja minulle antoi kuvan tuosta "selvästä" tapauksesta. Itsellä on siis vaan muistikuva päässä miltä tuo ultra näytti silloin hetkittäin kuin sai näkymään sieltä takaa osittain sen "möykyn"

Onko kukaan ollut samassa tilanteessa ja mitä sieltä on löytynyt? Miltä esim. hematooma näyttää ultrassa? Ei ole ollut kyllä mitään vuotoja, olo vaan on todella paljon karmeampi kuin edellisissä raskauksissa, mutta onhan tässä ikääkin enempi jo ja ainahan raskaudet on erilaisia. Kyllä on odottavan aika pitkä :)

Yhteistyössä