Väri, jota olet aina inhonnut mutta nyt jo ehkä vähän pidät siitä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Spektri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Spektri

Vieras
Eli onko teillä värejä, joista olette oppineet/alkaneet pitämään vasta viime aikoina (viime vuosina)?

Itse olen aina ollut suhteellisen vaaleiden ja hempeiden värien ystävä -ja toisaalta myös kirkkaat raikkaat värit miellyttävät, esimerkiksi turkoosi ja sitruunankeltainen.

En ole koskaan pitänyt violetista, enkä edelleenkään voisi sitä itselleni ostaa (väri ei sovi minulle) mutta yllätyksekseni olen huomannut alkaneeni pitää väristä esimerkiksi lasten ulkovaatteissa. Toki violetillakin on niin monia sävyjä, että turha edes yrittää tässä kuvailla sitä "oikeaa" ;)

Vihreä, vihreä, vihreä...kaikki sävyt, yäks :D Nyt kun poika niin hänelle jotain sinnepäin, lime tms. käy, muuten nounou. Muistan kun tyttö oli jotain ehkä 3-4v ja halus sellaisen ihanan toppi, housut & neuletakki setin vihreän eri sävyillä...mut mää oisin niin halunnut sn vaaleanpunaisen sävyillä :P

[QUOTE="Sirkkeli";28456612]Postin oranssi. Tytär on aina tykännyt siitä, ja hänen kauttaan olen itse myös oppinut tykkäämään.[/QUOTE]

Ainakin nyt on aika paljon oranssia tarjolla lasten vaatteissa. Itsekin melkein ostin pojalle yhden hauskan paidan, mutta se oranssi väri...pelkään että se särkee silmiä niin isoina määrinä ;)

[QUOTE="Sirkkeli";28456612]Postin oranssi. Tytär on aina tykännyt siitä, ja hänen kauttaan olen itse myös oppinut tykkäämään.[/QUOTE]

Ainakin nyt on aika paljon oranssia tarjolla lasten vaatteissa. Itsekin melkein ostin pojalle yhden hauskan paidan, mutta se oranssi väri...pelkään että se särkee silmiä niin isoina määrinä ;)

[QUOTE="vieras";28456649]Keltainen,jotenkin pelottava väri mutta raikkaan kesäinen.[/QUOTE]

Keltainen kesällä on ok, mutta olen tarkka sävystä. Sellainen "raskas ja tunkkainen" keltainen ei ole kiva, eikä sinapinkeltainen joka on ihan kauhea väri.

Tummansininen. Vasta kuopuksen synnyttyä kun löysin kivoja tytön vaatteita tummansinisenä, olen alkanut pitää siitä. Mutta sen pitää olla tietty sävy, tunkkainen tai liian kirkas tumma ei kelpaa edelleenkää.

Poika on nyt 2,5v ja hänellä ei ole ikinä ollut juurikaan sinisiä vaatteita. Yhden käden sormilla on tähän mennessä voinut siniset vaatteet laskea. Mutta tässä viime aikoina olen hänelle ostanut sinisiä vaatteita. Vähän omituista että olen alkanut jopa pitämään sinisestä väristä :)

[QUOTE="Kiraki";28456626]Vihreä, vihreä, vihreä...kaikki sävyt, yäks :D Nyt kun poika niin hänelle jotain sinnepäin, lime tms. käy, muuten nounou. Muistan kun tyttö oli jotain ehkä 3-4v ja halus sellaisen ihanan toppi, housut & neuletakki setin vihreän eri sävyillä...mut mää oisin niin halunnut sn vaaleanpunaisen sävyillä :P[/QUOTE]

Mulla sama juttu. En voi sietää vihreää väriä, varsinkaan tumman vihreää. Lime menettelee lasten vaatteissa. Toinen väri mitä en päälleni laita on turkoosi. Ei sovi mun silmään.

Yhteistyössä