P
p
Vieras
En ole vielä rohjennut raskaustestiä hakemaan... Kuulostellut vain oireita, no olen lihonut kyllä kukauden aikana 5kg, rinnat ovat olleet sen kuukauden todella arat ja turvonneet ja kivan näköiset
, varsinkin nännit ovat kipeät, kuukauden (ehkä ylikin) olen voinut jatkuvasti pahoin mutta en ole oksentanut. Yritän verrata edelliseen raskauteeni jolloin sain keskenmenon todella myöhäisessä vaiheessa ja oksensin sen 13vk.. Rankkaa oli silloin.. Mutta tämän hetkinen tilanne hieman jänskättää, ei halua että käy samoin kuten viimeksi jos vaikka olenkin raskaana, en kumminkaan halua varmistaa asiaa vielä ainakaan lääkärissä... Mieheni reagoi oireisiini vain sillä lailla että hänen mielestään on kummallista kun se yhdestä kerrasta muka tärppäisi, näinköhän luulee että olen pettänyt sitä, ainakin antaa ymärtää puheistaan niin. Emme juurikaan ole rakastelleet koska yhdyntä tuottaa minulle jostain syystä kipua, eihän mies sitä nyt oikein ymmärrä... Mutta ei jaksaisi aiheesta tapellakkaan kovin paljoa. Olen tässä viikonloppuisin nyt kahden kuukauden sisälle juopoitellut ja tupakoinut varmasti sen 5 kertaa ja aika kännit on ollut. Nyt sitten kävi pelottamaan kun aloin oireita tarkastella että jos olenkin ollut raskaana koko ajan niin onko tuleva lapseni nyt vahingoittunut vakavasti, ja miten pystyisin elämään sellaisen kanssa.... Silloin tällöin poltan tupakinkin mitä pahoinvoinniltani pystyn... Jännittäää...Pitäisikö se isi ottaa mukaan sinne raskaus testiin vai hakea sellainen apteekista vai..... Minulla on ihan kauhea panikki asian suhteen.. Sain juuri vakituisen työpaikankiin, mitenköhän siellä suhtaudutaan sitten myöhemmin asiaan....??? apuva....