Hae Anna.fi-sivustolta

Varoitus Fonectalla työskentelystä

Viestiketju osiossa 'Yleistä keskustelua' , käynnistäjänä pois päässyt, 24.01.2015.

1. vierailija Vierailija

2. vierailija Vierailija

Fonecta on hyvä kieron yrityskulttuurin ylläpitämisessä. Vuodesta toiseen sama jatkuu. Epäreilut toimintavat ja likainen peli sallitaan tuloksen nimissä. Kertoo ehkä niistä jotka ovat olleet siellä vuosia. Todistanu vuosien varrella monen tulevaisuuden lupauksen ja kovan tekjän uupuvan epäterveen ilmapiirin takia. Muualla parempi.

3. vierailija Vierailija

4. vierailija Vierailija

Mites tämä rekkarien myynti ja datan myynti Leaddeskille? Eikö kaikki tuotteet myynnissä pitäny perustua tietoon ja dataan?

5. vierailija Vierailija

Sinne vaan ”myytiin” työntekijät kestä noin pääs eroon.

6. vierailija Vierailija

Vieläkö Fonecta myy WordPress sivuja?
    Muistan kun minulle fonectan myyjä kaupitteli sivuja että saatte omat ja avoimen lähdekoodin verkkosivut mutta en ostanu kun ne oli monta kertaa hinnakkaammat kun muilla yrityksillä.

Olisi hyvä että joku selventäisi mitä tarkoittaa avoin lähdekoodi vs suljettulähdekoodi ja kannattaako sellaista todella ostaa jos saa halvalla vaikkapa fonectalta. Maksaako se itsensä takaisin ?

Fonecta on tarjonnut myös halvempia verkkosivuja mutta olen kuullut toisilta yrittäjiltä että Fonectan verkkosivuihin ei pääsisi tekemään kaikkea optimointiin liittyvää? Pitääkö tämä paikkansa ? Eli jos tilaat optimoinnin joltakin Fonectan kilpailevalta yritykseltä niin pääseekö se yritys tekemään kaiken optimointiin liittyvän teon? Olen itse miettinyt että ostaisin nuo halvat Fonectan verkkosivut mutta Fonectan kenttämyyjä ei osannut vastata tähän kun aloin epäilemään asiaa kun myyjällä oli hirveä kiire saada kauppa tehtyä kanssani. Ja Kun kysyin tutuilta yrittäjiltä he sanoivat asiasta.

7. vierailija Vierailija

Vieläkö joku on töissä siellä?

8. vierailija Vierailija

Ei enää, pääsin onneksi pois

9. vierailija Vierailija

Hyvä! Hirvein paikka missä olen ikinä työskennellyt.

10. vierailija Vierailija

Nyt yt-neuvottelut.... vanhat ja ei-toivotut irtisanotaan

11. vierailija Vierailija

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri