VAROITUS NETTIKAUPASTA net-fashion-1st.comista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hölmö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hölmö

Vieras
Tilasin net-fashion-1st.comista Hermesin lompakon ja huonosti kävi. He lähettivät väärän lompakon ja vaativat, että minä maksan tuotteen lähetyskulut ja palautuksen!!! Lompakko oli sitä paitsi feikki, se oli muovia ja haisi hirveältä!!! Mulla on aitoja Hermes -tuotteita, joten näki heti, että feikki on.
Sen jälkeen soitin pankkiini, suljin Visani, tilasin uuden kortin 10e, tein tulliselvityksen 25e, lähetin lompakon takaisin ja maksoin 20 euroa postimaksuja ja sen lisäksi he pidättävät maksamastani lompakosta lähetyskuluja vielä 35 dollaria ja vielä kaiken tämän jälkeen toivon että saan maksamani verot ja rahani takaisin. TOIVON...
Oli hyvä opetus, en enää koskaan tilaa netistä mitään! Sinne meni vajaa 200 euroa ja tuskin näen ikinä rahojani. Tosin pistän asian Visan kautta eteenpäin, jos ei muu auta.
OTTAKAA OPIKSI...

lukiko niiden tilausehdoissa tuosta palautusjutusta mitään?vai etkö lukenut niitä ollenkaan?

Nyt mä vasta itseni tyhmäks tunnenkin...
PALAUTIN VÄÄRÄN TUOTTEEN! Jos he lähettävät aasiakkaalle väärän tuotteen, pitääkö aasiakkaan todellakin mielestänne maksaa firman tekemästä virheestä? Minun mielestäni ei. Jos minulla olisi firma ja lähettäisin väärän tuotteen asiakkaalle, korvaisin virheeni ruhtinaallisesti, jotta maineeni säilyisi. Olen ilmeisesti ajatuksineni ihan outo.

luitko palautusehdot?
ne pitää AINA lukea.
Note:
If customers want to exchange or return items, please contact us firstly..
suoraan niiden sivulta kopioituna.

Suomen kuluttajalaki jutut ei todellakaan päde ulkomaisissa kaupoissa joten sen takia pitää lukea erittäin erittäin huolella ne systeemit sieltä ettei tule ikäviä yllätyksiä.

luitko palautusehdot?
ne pitää AINA lukea.
Note:

Suomen kuluttajalaki jutut ei todellakaan päde ulkomaisissa kaupoissa joten sen takia pitää lukea erittäin erittäin huolella ne systeemit sieltä ettei tule ikäviä yllätyksiä.

HALUSIN PALAUTTAA TUOTTEEN, KOSKA SE OLI VÄÄRÄ, VÄÄRÄ, VÄÄRÄ! EN OLLUT TILANNUT HEIDÄN LÄHETTÄMÄÄNSÄ TUOTETTA!! Ja tämän heidän lähettämänsä tuotteen jälkeen ja asiakaspalvelun tökeryyden jälkeen ei todellakaan tullut mieleen vaihtaa tuotetta oikeaan...

Ja siis miten sulla 200 euroa meni, en saanut noista kuluista niin paljoa?

Laskuttivat lompakosta enemmän kuin sivuilla luki, postimaksut kahteen suuntaan ja verot, jotka toivottavasti saan takaisin, ne tulee Suomen puolelta.
Heidän kanssaan käymäni chattikeskustelun jälkeen tuskin sieltä mitään takaisin tulee ilman, että hoidan homman Visan kautta. Ja sen luulisi olevan edes jonkinlainen pelote.

Siis mitä ne vastasi sulle, kun ilmoitit saaneesi väärän tuotteen? Käskivät palauttamaan omin kustannuksin?

Kyllä! Yrittivät ensin, että jos pidän heidän lähettämänsä väärän tuotteen, antavat SEURAAVASTA TILAUKSESTA alennusta! Kun kieltäydyin kohteliaasti ohittamattomasta once-in-a-lifetime -tarjouksesta, sanoivat että kuppaavat multa postikulut. Ja vielä lisäys: kun totesin, että heidän lähettämänsä tuote on feikki, oli itsestään selvää, että en tilaa kyseisestä firmasta ikinä mitään! Halleluja!

No hölmö kyllä tosiaan olet, firman nimikin jo kuulostaa oudolta. Mistä edes löysit sen kaupan? Itse olen tehnyt satoja ulkomaan kauppoja, mutta jos tilaus on yhtään arvokkaampi niin tilaan paypalin kautta ja tutustun myyjän luotettavuuteen etukäteen (esim ebayssa palautteet). Ja itse en luottaisi ollenkaan mihinkään ulkomaiseen kauppaan joka myy "merkkituotteita", laatu ja aitous kun voi olla mitä vaan..

Ainakin väittävät sivuillaan myyvänsä aitoja merkkituotteita.

Palautusehdot oli aika tarkat, pyydettiin kuvaamaan tuote ennen palautusta yms. Laitoitko kuvat?

Ja jos heillä on Visan kanssa diili, niin enpä usko että maksuliikenne olisi ongelma -tai että olisi tarvinut alkaa korttia kuolettamaan...

"Q: Can We still need to pay for custom tariff or other cost?
A: Generally, Except the price, customers need not to pay any other cost.But the tariff is a different situation. The price is the lowest, we will not pay for the additional expenses, so we hope to the customer's understanding . If your country customs require that you need to pay for the tax, It is the customer's responsibility. Based on this, If the goods were returned or lost, the customer has to bear these losses.

Q: What is your requirement of your returned or exchanged items?
A: When customers ask return or exchange the items, you must make sure that the items are in good conditions that not worn, damaged and with brand tags. Above all, when the items returned back to us, it will not influence second sell.

Q: If not satisfy with the items, how can we returned or exchange the items?
A: We have a set of perfect returns system. Please do this as the following instruction.
.Contact our service staff and tell us your problem.
.Take some pics of your received items, then send the pics to our service email. Service staff will reply to you within 24 according to the real conditions.
.Once we confirm that the items meet the returns or exchanges conditions, we wil send the returned address to you via email.
.The returned or exchanged process will take some time, please be patience. Only when we receive the returned items, we will refund or resend new items to you. "

[QUOTE="vieras";26178500]No hölmö kyllä tosiaan olet, firman nimikin jo kuulostaa oudolta. Mistä edes löysit sen kaupan? Itse olen tehnyt satoja ulkomaan kauppoja, mutta jos tilaus on yhtään arvokkaampi niin tilaan paypalin kautta ja tutustun myyjän luotettavuuteen etukäteen (esim ebayssa palautteet). Ja itse en luottaisi ollenkaan mihinkään ulkomaiseen kauppaan joka myy "merkkituotteita", laatu ja aitous kun voi olla mitä vaan..[/QUOTE]

Katsopa firman nettisivut, niihin on ainakin nähty vaivaa, vaikka huijarifirma onkin.

Hei kaikki hölmöhölmön kaverit! Iloisena ilmoitan, että sain Visan kautta rahani takaisin! Jos kiinnostaa käykää firman nettisivuilla, koska ne ovat todella taidolla tehdyt ottaen huomioon että firman tavara on täyttä pa.skaa. Kiitos keväisestä kannatuksesta ja empatiasta. Niin ja luetun ymmärtämisen taidoistanne...

Alkuperäinen kirjoittaja hölmö taas;27172773:
Hei kaikki hölmöhölmön kaverit! Iloisena ilmoitan, että sain Visan kautta rahani takaisin! Jos kiinnostaa käykää firman nettisivuilla, koska ne ovat todella taidolla tehdyt ottaen huomioon että firman tavara on täyttä pa.skaa. Kiitos keväisestä kannatuksesta ja empatiasta. Niin ja luetun ymmärtämisen taidoistanne...

Hyvä että sait rahat takaisin. Itse olen aika paljon tilannut ulkomaalaisistakin nettikaupoista, eikä onneksi vielä ainakaan osunut tuollaista huijausta kohdalle.

luitko palautusehdot?
ne pitää AINA lukea.
Note:

Eihän tuossa lue mitään siitä, jos yritys lähettää väärän tuotteen.

Maksaisitko itse, jos tilaisit rintsikat ja saisitkin peräpukamavoidetta?

Yhteistyössä