Hae Anna.fi-sivustolta

1. Anna.fi:n keskustelut siirtyvät Kaksplus.fi:n alle 1.12.2020.

Tästä syystä käyttäjätunnukset lakkaavat toimimasta. Voit luoda uudet tunnukset Kaksplus.fissä osoitteessa keskustelu.kaksplus.fi/register

Tervetuloa edelleen keskustelemaan kiinnostavista aiheista osoitteeseen keskustelu.kaksplus.fi

Ystävällisin terveisin,

Annan toimitus
    Dismiss Notice

varoitus parantajasta

Viestiketju osiossa 'Kanava' , käynnistäjänä vierailija2010, 07.01.2020.

1. vierailija2010 Vierailija

Koska nimeltä ei voi ketään mainta, niin olkaahan varovaisia erään parantajan suhteen joka tekee kaukomassahoitoja sekä pitää kursseja.

Hänellä oli sivuillaan aikoinaan lupaus, että rahansa saa takaisin ellei parantumista tapahdu tai koe saavansa apua. En parantunut hänen hoidoissaan ja silti hän ei ole rahoja palauttanut.

Hän myös sanoo, ettei hän "itse" tee mitään. Kun hän pitää kaukomassahoitoja joihin osallistuu kymmeniä ihmisiä, tämä hoito kestää 30 min. ja hän vain ajattelee osallistujia lämpimästi sekä laskuttaa osallistujia siitä 30-50 euroa.

Hänellä on myös hoito, jossa hänen sielunsa jonka nimi on Samuel tulee hoitamaan sinua jos pyydät. Parantaja ehdotti tätä hoitoa itse minulle, koska hänellä ei ole aikaa. Ja kyllä, hän oli laskuttanut minua etukäteen.

Ja jos ja kun parantaja ei itse jaksanut hoitaa, niin sai ajatella parantajaa ja kuvitella itse valoa ja näin hoito alkaa.

Myös seksistiset kommentit kuuluivat tämän parantajan hoitoihin.

Kun kerroin, että aion kertoa hänen tavastaan toimia julkisesti, tämä parantaha laittoi puolisonsa hoitamaan asiaa. Mikäli puhun heistä julkisesti, he julkaisevat eri foorumeilla minun heille lähettämiä viestejä niin, että henkilöllisyyteni on tunnistettavissa.

Tämä parantaja väitti että hänen facebook-sivunsa ovat yksityiset ja niihin ei päde tietosuojalaki. Edelleen sivulla on hänen kirjoittamia asiakaspalautteita vuodelta 2010 sekä ilmoituksia tulevista kursseista sekä hän myy siellä maalauksiaan. Ei mielestäni ole yksityinen sivu mutta niin sai uskoteltua tuetosuojavaltuutetun toimistoon, kun tein hänestä ilmoituksen.

Tämä parantaja myös puhuu myös muista asiakkaistaan nimeltä mainiten. Kysyin tietosuojavaltuutetun toimistosta onko jotain laillista estettä sille, etten saisi kertoa heille joista parantaja puhuu. Ei ole estettä, sanottiin. Kun kerroin osalle, mitä tämä parantaja on puhunut heistä ja he ovat sitten ottaneet yhteyttä tähän parantajaan niin ensimmäiseksi parantaja on kääntänyt asian minua vastaan ja alkanut haukkumaan minua, kertonut näille minun olevan hänen entinen asiakkaansa joka on sairas, epätasapainoinen ja häiriintynyt. Puoli tuntia oli tämä parantaja haukkunut minua muille puhelimessa. Mitään vikaa hänessä itsessään ei ole ja että hän ei ole kenenkään henkilötietoja paljastanut.

Tämä parantaja myös tekee kirouksien poistoa joka tehdään hänen omakeksimällään lauseella. Se kuulemma puhdistaa DNA:tasi.

Välillä tämä parantaja sanoi asiakkaidensa olevan idiootteja. Ja hän haki kuulemma ihmisiä facebook-kavereikseen saadakseen heistä maksavia asiakkaita.

Hän nykyään pitää jotain luentoja ja kursseja. Facebook-sivuillaan hän kutsuu itseään myös psykofyysisesksi kehoterapeutiksi. Kotisivuillaan hän aikoinaan mainitsi ettei ole lääkäri eikä tee diagnooseja mutta antaa suosituksia.

Ja mikä nyt on parasta, hän väittää ettei ole parantajani ollutkaan vaan yksityinen ihminen joka on käynyt kanssani kehityskeskusteluja. Ja jos kerron hänestä julkisesti se on yksityiselämää loukkaavaa tiedon levittämistä. Yrityksen numerosta ja yrityksen sähköpostista on kuitenkin hänen viestinsä aina tulleet.

Kaikki hänen viestinsä ovat minulla tallessa, niissä on mukana muiden asiakkaiden viestejä joita tämä parantaja on heiltä saanut. Ja osa tämän parantajan hoidettavista on julkisuuden henkilöitä ja on kertonut keitä he ovat ja mistä syystä ovat ottaneet yhteyttä häneen.

Sanoinkin jo, että seksistiset kommentit ja kaksimielisyydet ovat osa tämän parantajan puheita. Hän myös flirttailee. Kun sanoin etten pidä hänen flirttailustaan niin hänen puolisonsa laittoi minulle viestin, jossa sanoi, että hänen puolisollaan on häneltä HENKINEN lupa flirttailla. Ja se tarkoittaa energian kohottamista eikä oikeaa flirttailua. Olin vain, että ehkä se ei ole oikein asikkaita kohtaan. Eivät asiakkaat/toiset välttämättä sitä tajua, että se on vain "energian kohottamista" sillä se voi antaa myös kuvan, että toinen on kiinnostunut tai haluaa jotain...

Ja tämä parantaja lupasi parantaa minut. Minulta löytyy viestejä joissa sanoo niin. Lupaus oli, että jos en parane, saan rahani takaisin. En ole parantunut ja minulla on lääketieteellisesti diagnosoitu parantumaton sairaus. Eikä rahoja ole takaisin kuulunut.

Olkaahan varovaisia näiden parantajien kanssa. He osaavat kyllä puhua. Mutta osaavatko he seistä sanojensa takana ja oikeasti parantaa?

2. vierailija Vierailija

Kiitos kokemuksen jakamisesta. Hyvin kirjoitettu ja jäsennelty tapauskertomus ja varmasti aiheellinen.

3. vierailija2010 Vierailija

Laitan tähän millaisia viestejä ja vastauksia sain aikoinaan tältä parantajalta, kun olin pyytänyt energiaa. Tämä parantaja sekä hänen puolisonsa sanovat, että kaikki parantajan lähettämät viestit ovat täysin normaaleja ja minä itse tulkitsen niitä väärin ja muuntelen totuutta.

XXXX: Jeah babe! Odotan innolla. Valoisaa yötä.

XXXX: Yeah babe! That's how u should feel!

XXXX: Hieroin ja manipuloin juuri selkääsi, oikeni vähän.

XXXX: RAKKAUDEN VALOA!

XXXX: Soita ni värisee.

XXXX: Herra Lord täs

XXXX: Ei satu enää. Terv. Personal Jesus Samuel

XXXX: Jep. Siellä Samuel. Täällä XXXX.

XXXX: Lait nysse vituvvalo päälle ettei mun sialua rupee vituttaa turha viarailu luonas.

XXXX: Jep. Seuraa taas huono vitsi: jotta löydät kotiin, tarvitset vaginaattorin. Sori, yritän keventää matkaasi.

XXXX: Vittu me ollaan hyviä, pyhiä ja syviä!***

XXXX: Voihan perse!

XXXX: Vitun hienoo! Hehhee, laita perävalo palamaan.

XXXX: Jeesuksen nimeen, saatanan kivut POIS! SAMSALABIM!

XXXX: Mist vitust mä tietäisin? Tai: kannatko sukua? VALON VÄRÄHTELYÄ+

XXXX: Ass u wish.

XXXX: I'm so gonna heal you!

XXXX: Sä ootki nii vitun Hyvä!

XXXX: Mä olenki sit sun paras parantaja. Tai sit Suomen paras. Tai ainakin vitun hyvä! Soita?

XXXX: Terveisiä perseeseen.

XXXX: Hereillä? (lähetetty klo 05.35)

XXXX: XXXXX sano mua taas kusipääksi.

XXXX: Niin taas... tavalline kusipää.

XXXX: Mitä sä pelkäät? Sul on pelko ...rsees, sielt jumittaa jalat.

XXXX: Voi per... täs taas potku peffaan, ole hyvä! Wau, tujua kamaa.

XXXX: Ai nii, enhä mä mitään o lähettäny, mä vaan oon.

XXXX: Ai niin, enhän mitään oikeasti tee. Zap!

Kun kysyin hoidoista ja kaukomassahoidoista joissa hän laskuttaa useita kymmeniä ihmisiä jotka ovat niissä mukana, että mistä hän laskuttaa useita kymmeniä ihmisiä, kun hoito kestää vain 30 min. Eli hän ottaa rahat mutta ei oikeasti tee mitään.

XXXX: Mul oli just yhteishoito 4 perheelle. Kestä.

XXXX: Enkä mä ketään varsinaisesti hoida. Sanon että kaikille ketkä on listalla ja myös niille kellä on tarve.

Minulle ei ole rahoja palautettu vaikka olen niitä pyytänyt takaisin jo vuodesta 2014. Ja on tullut selväksi, ettei XXXX parantanut minua eikä myöskään hänen sielunsa Samuel. Hänen nettisivuillaan luki, että rahansa saa takaisin ellei parane.

XXXX: Höh! Jouduin poistaan nettisivuilt et kukaan ei ole vaatinut rahojaan takaisin. Höh, eka kerta! Zap!

XXXX: Mut en onnistunut saamaan sua kuntoon. Vaikka ihmemies oonkin.

XXXX: Näin se on. Anteeksi etten pystynyt enempää auttamaan. Olen istunnossa hengessä mukana.

XXXX: Olen hyvin pahoillani etten pystynytkään auttamaan. :'[

vierailija2010: Oikeesti mua harmittaa se, että sä kerrot niistä ketä parantelet.

XXXX: Anteeksi taas ajattelemattomuuteni. En puhu enää. Parane Sinä

XXXX: Jotenki ajattelin että se helpottais sun päätöstä tulla hoitoon. Huonosti ajateltu näköjään. Kaukoa sitten.

XXXX: Tässähän minä. Eikä ikinä maksa mitään. Pysy pinnalla. Se ei ole mahdollista että jäisit tohon tilaan. Ei.

4. vierailija Vierailija

5. vierailija Vierailija

Tämä on pelkkä huijari eikä parantaja. Kukaan parantaja ei käytä tuollaista kieltä tai alenna asiakasta etenkään jos tavoitteena on värähtelytason nosto. Ihan jo "normaalin" ihmisenkin viestinnäksi tuo on tökeröä teini-ikäisen puhetta ja täysin asiatonta. Huijareita on paljon liikkeellä ja he tekeytyvät milloin miksikin. Netti helpottaa tätä toimintaa mukavasti. Harmi, että tällainen osui kohdalle. Usein myös jos parantaja myymällä myy on se huolestuttavaa. Oikeat parantajat ovat usein vaatimattomia ja tieto heistä kulkee suusta suuhun. Minulla on upeita kokemuksia parantajista. Ne jotka eivät usko parantajiin ovat vielä pelon ja suggeroinnin ohjaamia ja se on ihan ok. Kaikki kehittyvät omaa tahtia, siksi onkin tärkeää olla tuomitsematta ja mielumminkin kannustaa löytämään itselle sopivia vaihtoehtoja.

6. vierailija Vierailija

Laitan tähän muutaman sanan, olen siis soittanut parantaja nro 1 ja hän lupasi vaikka mitä ja käski soittaa 2 viikon kuluttua uudelleen kun pitää jatkaa parantamista, ja kun vielä chakrat piti laitella ym... en uskonut tätä yhtään mutta maksu meni toistasataa euroa. Sillä hän höpötti ja supatti koko ajan kaikenlaista, siis olen realisti enkä hoopo uskomaan kaikkea, olen sentään itsekkin tietoinen omasta kropasta, mutta kolarin jälkeen olin niin herkkä että pyysin apua.

Oloni oli huono ja etsin toisen parantaja-ennustajan, tämä ei kysynyt mitään vaan sanoi, miksi minulla on chakrat lyöty kiinni ja etenkin kolmas silmä, se on tehty vastottain? Ja aika täsmäsi tähän edelliseen parantajaan. No tähän aloin uskoa, sekä hän kertoi muutaman asian jotka on sellaista laatua että niitä ei tiedä kukaan muu kuin minä.
    Hän purki kaiken edellisen parantajan laittamat esteet, jotka hän näki heti, sanon että puheen perusteella ne oli minua haittaavat todella. Ne poistui heti seuraavana päivänä, olo oli ihan "taivaallinen", entiseen nähden, jopa hengitys kulki parmennin ja tiedän sen kulun kun olen käynyt joogassa 30 vuotta. Siis tästä lähin en soita kellekkään, uskon siihen että minulla on edellytykset hoitaa itse itseni, kuten tämä parantaja sanoi, ja sanoi vielä sen että minä itse tiedän että minulla on tieto toisesta ulottuvuudesta ja se on annettu syntymässä ja saan tietoa siltä puolen, ja tosi on että 4 vuotiaana sitä alkoi tulla. Mutta joskus tulee temppu matkan varrella ja se oli tämä pysäytys, johon en edes ollut syyllinen. mutta kaikki järjestyy......

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri