Varokaa vihaista bloggaajaa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Pettynyt"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

"Pettynyt"

Vieras
Kylläpä nyppii... seurasin hauskaa remppablogia kunnes sielläKIN alkoi tappelu. Anonyymit päästelee höyryjä ja bloggaaja provosoituu ku kolmevuotias. Missä olis sisustusblogi jota kirjottaa rauhallinen, asiallista kritiikkiä ja ehdotuksia kestävä aikuinen ja jossa ei anonyymit pääse kommentoimaan? En voi käsittää mikä ihmisiä vaivaa, kun toisaalta kirjoittavat julkisesti ja haluavat kommentteja, eivätkä sitten haluakaan jos ei kaikki ole sataprosenttisen mieleistä. Ja toisaalta anonyymit jotka tilittää mitä sattuu. Hyvät blogivinkit kehiin! Kiitos!

[QUOTE="Pettynyt";25019941]Kylläpä nyppii... seurasin hauskaa remppablogia kunnes sielläKIN alkoi tappelu. Anonyymit päästelee höyryjä ja bloggaaja provosoituu ku kolmevuotias. Missä olis sisustusblogi jota kirjottaa rauhallinen, asiallista kritiikkiä ja ehdotuksia kestävä aikuinen ja jossa ei anonyymit pääse kommentoimaan? En voi käsittää mikä ihmisiä vaivaa, kun toisaalta kirjoittavat julkisesti ja haluavat kommentteja, eivätkä sitten haluakaan jos ei kaikki ole sataprosenttisen mieleistä. Ja toisaalta anonyymit jotka tilittää mitä sattuu. Hyvät blogivinkit kehiin! Kiitos![/QUOTE]

Mietin pitkään blogin kirjoittamista. Vielä en ole aloittanut, mutten myöskään päättänyt luopua yrityksestä.

Kestän kyllä kritiikin, jos se tosiaan on asiallista. Toisaalta sitten taas, miksi en julkaisisi vain mukavia kommentteja lukijoilta, koska toisaalta ei minun tarvitse julkaista kriitikkejä. Ja sekin, että jos pistän blogin pystyyn, ei se tarkoita sitä että tule ja hauku tämä.

Ymmärrän ihmisiä, jotka sitten mieluummin poistuvat blogimaailmasta kokonaan kuin sietävät anonyymien oksennuksia päivästä toiseen.

Mä en ainakaan julkaise blogissani asiattomia kommentteja. Joku dille yrittää siellä huudella ihan mitä sattuu, mutta ne kommentit päätyvät kyllä suorinta tietä roskakoriin. Tämä ei tarkoita sitä, etteikö asioista saisi olla eri mieltä, mutta asiattomuuksia en suvaitse.

Mä en ainakaan julkaise blogissani asiattomia kommentteja. Joku dille yrittää siellä huudella ihan mitä sattuu, mutta ne kommentit päätyvät kyllä suorinta tietä roskakoriin. Tämä ei tarkoita sitä, etteikö asioista saisi olla eri mieltä, mutta asiattomuuksia en suvaitse.

Mietin, että jos alkaisin pitää blogia meidän remontista, sekaan sitten sekalaista ajatuksista kirppislöytöihin. Niin miksi hitossa haluaisin kuulla, saati julkaista kommenttia jossa haukutaan kotini, hankintani, sisustusmakuni, kaikki?

Niin, kyselinkin vinkkejä siihen, missä olisi kivoja blogeja, joissa ei ole niitä oksennuksia... Tämä kyseinen bloggaaja oli valinnut sen linjan, että jostain syystä antoi kenen tahansa kommentoida mitä tahansa ja julkaisi ne. En ihan ymmärrä sellaista sallivuutta. Käsitin hänen nyt lopettavan tai menevän tauolle ja joka tapauksessa mä en ainakaan enää sitä blogia halua seurata kun on tuollasta kissanhännänvetoa.
Mitä kivoja blogeja te seuraatte?
ap

Mulla ei onneksi ole tullut mitään tuollaista vielä blogiini. On sitä muutamaan otteeseen kyllä haukuttu täälläkin mutta itse blogi on pysynyt puhtaana. Itse en jaksa juuri korviani lotkauttaa. Mielestäni on todella inhottavaa jos jokin kiva blogi sulkee itsensä tai poistuu kokonaan tuollaisten immeisten vuoksi.

Yhteistyössä