varpailla flirttailu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tyttönen vm 72
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tyttönen vm 72

Vieras
Mites täällä onko muita naisia jotka tykkää näytellä varpaita tai yleensä pitää töissäkin ym ne näkyvissä.Itse olen innokas lakkaaja ehkä 3 kertaa viikossa lakkaan varpaankynnet ja käytän töissä aina korkokenkiä,sandalettea tai pistokkaita joista varpaankynnet näkyy.
Olen laittanut merkille ,että monet katsoo aina ekana varpaita et minkä väriset lakat on jo jotkun kommentoikin niitä,joku sano kerran et on kameliontti varpaat kun väri vaihtuu päivittäin.Itse saan hyvän mielen kun niitä katsotaan ja jos joku kehaisee vielä varpaankynsiä kauniiksi niin on päivä silloin pelastettu.

Kun luin tän ja katsoin omia varpaitani niin onhan itselläkin varpaankynnet ain lakattuna ja näkyvissä kun suosin puukkari pistokkaita tai vastaavia mutta en ole ajatellut et pidän niitä vain näytillä.Toki joskus on kysytty et lakkaanko usein varpaankynnet tai et on kauniit kynnet mut en ole kiinnittänyt siihen enempää huomiota,mutta onhan se kiva et ne huomataan kun on vaivautunut lakkaamaan.

Itelläni on töissä pistokkaat ja kun keikutan niitä varpaillani niin kyllä huomaan miten miehet katsoo jalkojani ja varpaita saaden joskus kommettiakin vaikka kynsilakan väristä.

Alkuperäinen kirjoittaja flirttailla:
Itelläni on töissä pistokkaat ja kun keikutan niitä varpaillani niin kyllä huomaan miten miehet katsoo jalkojani ja varpaita saaden joskus kommettiakin vaikka kynsilakan väristä.

Mulla on kanssa pistokkaita töissä joista varpaat näkyy ja ukot katsoo kyl aamuisin et minkä väriset varpaankynnet on koska olen innokas lakkaaja ,useasti siis viikossa ja käytän raväkkäitä väreja ,sekä koristelen ne myös.Saan kyllä kommetteja naispulisiltakin mutta yleensä ne kysyy vain et kuinka viitsin lakata niitä lähes päivittäin.Itselleni se on rentoutus illalla ja kivaa näperrystä jota mieskin tykkää katsella.

Yhteistyössä