Vartaloni ei kelpaa poikaystävälle

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kirsimari
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ap:n ongelmaan liittyen tulee mieleen, että mites mies sitten suhtautuu, kun nainen on raskaana ja varsinkin synnytyksen jälkeen... Ei se kroppa palaudu ihan yhdessä yössä. Voi olla aika rasittavaa siinä elämän tilanteessa kuunnella tuollaista, ja kommenttia varmasti tulee, jos sitä tulee jo nyt, kun ap kuulostaa ihannevartaloiselta. Joten kannattaa miettiä, onko se mies suhteen arvoinen.

Voi hyvä sylvi, sinähän olet hoikka! Itse olen samanpituinen mutta 67 kg, enkä pidä itseäni lihavana, eikä mieheni ole koskaan sanonut muuta kuin hyvää vartalostani!! Mitä jos oikeasti lihotkin pari kiloa, mitens poikaystäväsi sitten reagoi? Nyt on pojalla kyllä mennyt pasmat sekaisin, liekö liikaa malleja tuijotellut!! Huh huh

Miksi miehesi on alunperin ottanut tytökseen sinut, jos vartalosi ei hälle kelpaa, täysi sekopää paska tyyppi. Luultavasti viiraa hällä päässä.

Sinun ei todellakaan tarvitse tehdä mitään jotta ilkeä kommentointi loppuisi, jos mies on niin kertakaikkisen spede tyyppi ettei itse tajua että tuommoista ei tyttöystävälle puhuta, niin sinuna jättäisin koko tyypin. Helpommin sanottu kuin tehty tietenkin, mutta..

Itse juuri synnyttäneenä (arpia joka paikassa, napa ei mennyt takaisin sisään kun kerran oli ison mahan takia pulpahtanut ulos, maha roikkuva pussi ja mitenhän tisseille käy, kun imetys loppuu..) mietin että mitähän miehesi sanoisi mahdollisista muutoksista jotka sinun kroppasi kävisi jos mahdollisesti hankkisit lapsia hänen kanssaan.. kuule on paljon kivuttomampaa sinulle kun heti lähdet tuommoisen sian luota! Oma mieheni on aivan ihana, vaikka kroppani on totaalisesti rupsahtanut, hän silti kehuu ulkonäköäni!

älä missään nimessä rupea laihduttamaan. Olet aivan täysin normaalipainoinen. Tollanen kuittailu on ihnottavaa ja lapsellista. Oletko sanonut miehellesi, että hän satuttaa sinua sanomisillaan? Jos ei miehen puheet ala loppumaan ja kettuilu jatkuu ala yhtä ilkeäksi. Siitäpähän ainakin sitten tietää miltä sinusta tuntuu. Ikävä todeta, mutta jos miehesi ei hyväksy sinua sellasena kuin olet ei ole suhteellanne pitkää onnea.

Moikka. Kokemuksen rintaäänellä voin kertoa,että aina vaan pahenee. Älä lähde mukaan siihen mihin itse olen syyllistynyt. Hyppimään toisen pillin mukaan. Sitä on kiva vähän aikaa olla toisen mieliksi, mutta sitten kun lapset tulee mukaan kuvioihin voit todeta, että kyllä hypyttäjiä riittää. Arvosta itseäs. Kuuntele mitä ympärillä olevat tosi ystävät sanoo. (totuuden). Olet ainut laatuinen sellaisena kun olet. Ole oma itsesi äläkä muuksi muutu toisen mieliksi.