Vasta tänään kävi mielessä.. (turhaa hehkutusta )

varvasvälivahvero

Aktiivinen jäsen
11.09.2007
4 089
0
36
Mie päätin yks kaks uuden vuoden yönä, että nyt loppui minun typerä ja turha tupakointi.

Eka, toka, kolmas ja neljäs päivä meni, ettei mittää. Tänään sitten päiväkahvin jälkeen tuli sellainen olo, että tähänhän kuuluisi kiskaiska tupakki päälle. Mutta se meni onneksi hetkessä ohi.

Yllätyin miten kivuttomasti ekat päivät ovat menneet! :o =) Toki tulevaisuudessa varmaan tulee päiviä jolloin tupakka käy mielessä, mutta mie en enää polta. piste. :saint:

Mulle kävi sama juttu, aivan outoa ollu ku ei oo tehny yhtään tiukkaa :)
Eilen ruoan jälkeen tuli semmonen olo että nyt voisin tuosta miehen askista ottaa ja painua ulos.. mutta onneks en menny. en polta enää!!

Kiitos.

Se on tosiaan itsestä kiinni ja motivaatio täytyy olla kohdallaan. Miten sitä joskus pari tuntia ilman tupakkaa on tuntunut niiiiiiin pitkältä ajalta...ja nyt on voinut olla monta päivää ilman että olisi edes oikeasti tehnyt mieli??

Alkuperäinen kirjoittaja Niima:
Mulle kävi sama juttu, aivan outoa ollu ku ei oo tehny yhtään tiukkaa :)
Eilen ruoan jälkeen tuli semmonen olo että nyt voisin tuosta miehen askista ottaa ja painua ulos.. mutta onneks en menny. en polta enää!!

Meilläkin mies polttaa. ( haisee tupakan jälkeen niin pahalle että meinaa oksennus tulla ) Mutta ei ole tosiaan ainakaan vielä ole käynyt edes mielessä ottaa tupakkaa ja painella ulos. Ja enää en periksi anna. Olen polttanut toistakymmentä vuotta miltei askin päivässä. Nyt loppui.

Yhteistyössä