vastaatteko numeroihin joita ette tunne?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja plääh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

plääh

Aktiivinen jäsen
05.12.2007
15 531
1
36
harvoin vastaan, varsinkaan viikonloppuna.
taas tuli soitto 0400 alkuisesta jota ei tietenkään löydy sitten enirosta ja nyt jäi vaivaamaan kellä on asiaa oudosta numerosta mutta toisaalta viitsi soitella takas. jos tärkeetä asiaa kai se uudestaan soittaa :/

en vastaa koskaan kun mun numeroa ei voi muilla olla vaan niillä joille sen olen antanut ja jos sitä ei jollain ole niin silloin yleensä ei ole mulle asiaa soittajalla.

En jaksa vastailla noihin outoihin numeroihin. Aiemmin vastailin ja aine ne oli jotain lehtimyyjiä tms. Jos jollain on oikeen hätä niin jättää sitten vastaajaan viestin ja numeron, niin voin soittaa takas tai jotain. Sitähän varten vastaaja on.
Mulle on joku numero yrittäny viikkotolkulla soitella, mutta ei ole kertaakaan vaivautunut viestiä jättämään, eli joku myyjä taas on kuitenkin....

en vatsa apaitsi 09310-alkusiin koska se on yleensä neuvolasta..tms. hginkaupungin numeroalku.
ykspäivä oli soittanu jostain 010 - numerosta,sitten kun soitin niin se oli se pirun mirastad-juttu.lehtiä tuputtavat sieltä.tallensin sen numeron niin nyt on jokapäivä,jopa viikonloppuna soittaneet!

Vastaan tietenkin. Koskaan ei voi tietää, onko vaikka jonkun tuttavan kännykän akku loppu ja hän joutuu olemaan jostakin toisesta puhelimesta yhteydessä. Tuntemattomiinkin vastaan, koska joku läheinen voi olla hädässä ja soittaja voi olla joku viranomainen tms. Jos siellä joku kaupustelija on asialla eikä minua kiinnosta, totean kauniisti, etten ole kiinnostunut ja juttu loppuu siihen.

vastaan aina. Minä en käsitä ihmisiä jotka ei vastaa puhelimeen eikä viesteihin. tai vastaa vasta monen päivän päästä.
Aika vähän puhelinmyyjät soittelee ja sillonki yleensä sanon etten nyt ehdi.
Ite olen kevään hypänny tutkimuksissa ja sieltäkin soittavat väliin eikä tosiaan ole sairaalan numerot mulla muistissa..

Yhteistyössä