Vastaatteko viesteihin samalla tavalla riippumatta kenelle vastaatte?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kotilehmä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja fanta:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:
Siis oikeasti?? Jos fjonga kertoo miesseikkailuistaan tai tytsi, niin eikö tule vastattua eri tavalla? Tai ryyppäämään on lähdössä pintelin tai jätkä??
Mulla on kyllä niin vaikea uskoa. Pitää varmaan tehdä niin että suodattaa kaikki nuo eriävät vastaukset, niin ei tarvitse myöntää olleensa väärässä :whistle:

Minä taidan olla sinun kanssasi samaa mieltä. Vähän sama kuin se, että moni on sitä mieltä, ettei oma äänensävy muutu sen mukaan, kenelle puhuu. =)

minulla ainakin muuttuu. Siis puheen sävy ja voi vaihtua kirjoituksenkin sävy.
Riippuu millaiseen avaukseen vastaan.
Tutuille kirjoitan tutummin. =)

Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:

Ja minä väitän, että useimmilla ihmisillä käy niin, sitä ei varmaan vaan itsestään näe eikä kuule =) Kiitos y:stä, vastaan piakkoin.

Minä harvoin seuraan kuka kysyy. En seuraa niin tarkkaan nimimerkkejä, vaikka lähes päivittäin tällä palstalla käynkin. Eli VASTAAN VIESTEIHIN SAMALLA TAVALLA RIIPPUMATTA KUKA KYSYY.

Alkuperäinen kirjoittaja fanta:
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:

Ja minä väitän, että useimmilla ihmisillä käy niin, sitä ei varmaan vaan itsestään näe eikä kuule =) Kiitos y:stä, vastaan piakkoin.

=) kiva.

En kato kuka on kirjottanut mitäkin. Ihan samalla tavalla vastaan kelle tahansa. Ei mulla oo mitään asenteita yhtään ketään kohtaan, ei esimerkkinä mainittuja Tytsiä eikä Fjongaa, eikä muitakaan.
Ne mun (joskus vammaisetkin) asenteet on vaan asioita ja mielipiteitä kohtaan, oli niiden laukoja kuka tahansa.

Katson melkein aina aloittajan ja vastaan sen mukaan. Johtunee siitä, että olen roikkunut täällä jo useamman vuoden, joten tietää jo joidenkin nikkien kerrottua taustaa, jotta suhtautuu siihen, myös vastaamalla erillä tavalla.

Toimin samoin myös oikeassa elämässä.

Kyllä se minulla ainakin vaikuttaa, että kenelle vastaa. Toki suurin osa on melko neutraaleja nimiä, mutta on niitäkin, joihin suhtautuu jo valmiiksi joko positiivisesti tai negatiivisesti.

Suurin osa on kuitenkin neutraaleja tyyppejä, joiden nimet eivät aiheuta reaktiota kumpaankaan suuntaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Koivunkäpy:
Mä en yleensä kato ku otsikot, eli vastaan kaikille samalla lailla

mä en usko näihin vastauksiin :saint: nimittäin jos joku kaikille tuttu palstailija tekee avauksen,otsikkona vaikkapa vaan sana "noniin" niin saa takuulla vaikka pelkkiä hymiöitä vastaukseksi,monta sivullista...kun taas joku tuntemattomampi tai harmaa tekis just saman avauksen,just samalla otsikolla,ei sais ku korkeintaan pari vastausta :whistle: näin se vaan täällä menee =)

ja vastaus ap:n kysymykseen: mä vastaan omille tutuille vähän tutummin,eli en kaikille just samalla tavalla =)

Alkuperäinen kirjoittaja Patarouva:
Se olen varmaan minä :ashamed:
Mut vastaus kysymykseen niihin mihin vastaan vastaan ihan miten vastaisin kenen tahansa kysymykseen, en siis vastaa nimimerkin perusteella aloituksiin, vaan yleensä aiheen perusteella

no et ole! :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
Alkuperäinen kirjoittaja appeli:
mä en kato nimimerkkiä vaan sitä mitä se kirjottaa

näin. mut oikeasti tytsi saa kyl aina samanmoiset vastaukset oli aihe mikä hyvänsä.. ei tarvitse kuin säätä kysyä.

Tytsi ei voi arvostella säätä. Hän kun ei ole meteorologi.

Yhteistyössä