Vastaisitteko? Kumpa vain tietäisin.. :/

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja EnkelinSiivet
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

EnkelinSiivet

Vieras
Minulla oli kuukautiset 5.7. viimeksi, nyt olen tehnyt 8 pvä testin näytti negaa, kk.tiset vielläkin myöhässä.. Rinnat arat, kuvottaa, oksettaa..väsyttää PISSITTÄÄ... <3 Mutta voiko olla näin nopeasti raskausoireita? Ja onko kokemusta, jos ei näytä heti plussaa..? Vaikka oireet on? Ei ollut ensinmäisestä NÄIN alussa mitään oireita oikeastaaan... Mutta ensinmäinen on nyt poissa :( Auttaisitteko, pyydän, kokemuksia.. Kun kaverilla näytti vasta 3.lla kk.della plussaa? :O hui, mikähän siinä on? Ja kivaa iltaa/yötä kaikille :)

No jos kuukautiset on myöhässä, niin on mahdollista, että olet raskaana. Raskausoireet on yksilöllisiä, ja joillakin on niitä alusta asti ja paljon, joillakin ei suuremmin ollenkaan. Jos menkat myöhässä edelleen, eikä plussaa näy, kannattaa käydä ihan lääkärissä.

Tee huomenna uusi testi. Jos se vielä näyttää negatiivista, sitten oireesi tuskin johtuvat raskaudesta. Joskus kuukautiskierron hormonivaihtelutkin voivat tehdä tuollaisia tuntemuksia.

Ymmärsin että raskaus olisi toivottu, toivotaan että testi huomenna olisi positiivinen! Onnea matkaan :)

Kiitos teille. Taas oksettaa ja kovasti, ei ole koskaan ollut tälläistä.. ? Eihän nyt hormoonit näin voi heittää, ja minulla tulee vain aivan vähän sellaista pikkuisen ruskeaa vuotoa välillä, kuin valkovuotoa?

Yhteistyössä