Vastaisko joku pian, kiitos

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sari
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Sari

Vieras
Onkohan testi vioittunut ?
Tänään kp 33/ 31-32.

Tein äsken apteekin oman raskaustestin. Yleensä ilmestyy heti kontrolliviiva, tietää siitä, että testi on kunnossa. Nyt kesti hetken aikaa ennen kuin kontrolliviiva ilmestyi, ensin luulin ettei ilmestykään. Sitten hetken päästä kontrolliviiva ilmestyi muuten tummana, mutta viiva on osittainen siis ns. puolikas viiva.
No testi ikkunassa näkyy mun mielestä aivan haalean haalea viiva, joka näkyy vain tietyssä valossa, onkohan se vain viivan paikka ?

""oireita"" ajoittaista menkkakipua ollut pari päivää, rinnat tosi arat, välillä paleltaa ja välillä hikoiluttaa.

Olen muutaman kerran apteekin testiä käyttänyt ja kyllä minun testiviivani oli tuolloin ihan kokonainen. Saattaahan tuo olla, ettei sillä ole väliä, mutta mielenrauhan saat varmaankin vain kipaisemalla uudelleen apteekissa ja testaamalla uusiksi...

Plussaonnea!

minäkin ihmettelin oman testin viivaa viime joulukuussa.
Testin pakkausselosteessa sanottiin, että vaikka viiva olisi todella haalea, niin olet raskaana?!? Katsottiin miehen kanssa testien(tein sitä merkkiä 2 testiä) viivoja kaikista eri kulmista ja eri valojen alla.
Lopulta hain toista merkkiä olevan testin ja siihen tuli sitten se selkeä pallura =)
Joissain testeissä viiva saattaa olla heikempi jos raskaus on ihan alussa. Siis muutama pvä vasta yli norm.menkkojen...
hae uusi testi (tai 2 =D ) niin saat varmuuden.
Toivottavasti on positiivinen, niin saatte ihanan käärön, kuten me 6vk sitten =)

Hei,

mulla kävi jokseenkin samaan tapaan. Meni kauan aikaa, enneku kontrolliviiva tuli, mutta tuli kuitenkin lopulta. Testi-ikkunaan ei tullut viivaa, joten tulos joka tapauksessa nega.

Ajattelin ensiksi että testi on viallinen, mutta koska se toimi lopulta, niin hyvä. Luulisin, että jos testiviiva olisi positiivinen niin se ilmestyisi värillisenä, ei siis mitenkään läpikuultavana/sellaisena joka näkyy vain valoa vasten.

Kävin ostamassa apteekista unistep:in raskaustestin ja negaa näytti, taisin siis nähdä näkyjä ;)

Ollaan nyt 11kk yritetty toista lasta, meinaa jo epätoivo iskeä, mutta täytyy tietenkin olla onnellinen siitä, että meillä on jo yksi lapsi :)

Kaipa se olis jo haamu-viivaa näyttänyt, jos raskaana olisi. Silti ei vaikuta siltä, että menkat olisi alkamassa vaikka välillä menkkakipuilua tuntuukin, mutta eiköhän ne sieltä tupsahda :(

Ei ole menkat vieläkään alkanut. Tänään kp 35 / 31-32, tänä aamuna tuli ihan vähän vaaleanpunaista vuotoa, mutta sen jälkeen ei mitään.

Tein äsken apteekin oman testin ja nega tuli, en ymmärrä miksi menkat ei ala kun tänäänkin tuntunut menkkakipua, mut ei.
Rinnat on arat ja paleltaa.. tuskin nyt raskaanakaan oon, kun ei edes haamua tule, oon aika ihmeissäni kun kaikki menkkaoireet kyllä löytyy ja toivon et alkais, niin vois jatkaa yritystä..

Mulla vähän sama tilanne, eli toista lasta yritetään. Kp 36 on menossa, eikä menkkoja kuulu (normaalikierto 30-32). Eilen tein testin tolla samaisella unistepillä, ja negaa näytti. Ihme homma! Tein sen kylläkin iltavirtsasta, liekö merkitystä. Ekaa lasta ku rupesin odottamaan testasin apteekin omalla, jos ei menkkoja maanantaihin mennessä kuulu ois vissii sitten haettava toi apteekin testi. Kirjottelehan kuin sul kävi, onko vaavi tuloillaan vai ei. Kun kerran näin samanlaiset tilanteetkin on. Tsemppiä...

Kiva kun vastasit :) Tosiaan ihan samanlainen tilanne. Nyt mulla on tän päivän aikana hävinnyt menkkamainen kipu, rinnat on kyllä arat ja paleltaa, mut silti kainalot märkänä tosi outoo ;)

No ei auta kun odotella ja mä aattelin kans testaa maanantaina, jos menkat ei ala, sit kp 37.

Voi kun oltais kumpikin raskaana, pidetään peukkuja ja vaihetaan kuulumiset, kun jotain selvii :)

Täällä kans paleltaa ja välillä hikoiluttaa. Vähän huonoa oloa on ollu pari päivää. Menkkamaista kipuilua myöskin.Tosin rinnat ei kyllä ole oikeastaan kipeinä, siksi vähän epäilen että en olis raskaana! Mutta outoa tämä kyllä on kun menkkoja ei kuulu eikä näy. Huomen sitten testaillaan, ja parasta toivotaan ; )
On kyllä hassua kuinka samanlaiset tilanteet meillä on!
Kirjoitellaan kuulumiset...

No näin tässä kävi, et menkat alkoi tänään päivällä :(
joten nyt tulee vuosi yritystä täyteen. Toivotaan, että sulle ei käy samalla tavalla vaan olisitkin raskaana :)

Kai tässä täytyy mennä kohta tutkimuksiin. Sektio on tehty, joten haluisin tietää ettei vaan olis jotain kiinnikkeitä tms.

Nyt yritän jättää nämä sivutkin vähäksi aikaa, ei tuu kun pahamieli..

Sen verran tuun vielä kurkkaa, et miten sun kävi, pidän peukkuja, että olisit raskaana :)

Niin, siis samanlailla kävi myös täällä. Eli menkat tärähti kovalla rytinällä 17.10 :( Ajattelin myös unohtaa hetkeks nää sivut, ei tuu muuta kun stressiä. Vauva tulee sitten kun tulee, jos on tullakseen. Tsemppiä sulle kovasti yritykseen, ja kivaa alkavaa talvea...