Vastasyntyneen mitoista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mamarama
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mamarama

Vieras
Kiinnostaisi nyt tietää, että kuinka paljon on pituus vastasyntyneen olkapäästä haaran kohtaan. Onko yli 25 cm? Olen tehnyt syntymättömälle vauvalleni (ilman kaavoja) haalarin ja nyt alkoi epäilyttämään, että se puku on liian pieni :(

eipä kyllä tullu mitattua... mutta jos sulla on esim kokoa 50/56 olevia bodyja valmiina vauvelia odottamassa niin mittaa siitä? mä itse jo meidän bodyt siirsin varastoon, mutta voin toki kaivaa esiin jos sulta ei sellasta löydy ja kertoa mitat...

jos on kauheen pieni se tekemäsi puku lahjoita keskosvauvan vanhemmille...
itse etimme pieniä vaatteita pojallemme kaupoista muttei sieltä semmosia löytynyt.
teetätin ompelijalla vaatteita kokoa 40 ja menivät silti 5kk pojalle kun oli niin pieni.
anna vaikka keskolan hoitajille ja he antavat lahjoituksen eteenpäin.
itsekin lahjoitin ne pikkuruiset keskosvaatteet eteenpäin.
auttamisesta hyvämieli =)

Heippa, loysin viestinne ja ajattelin mainita etta minulla on kaikki koot jos joku tarvitsee!Olen suunnitellut ja tehnyt keskosen vaatteita jo yli 20v ja vielakin myyn niita websivuiltani seka Tammikuun Suuri Kasityolehdessa on pari vauvan vaatemalliani!

Kuten Well kirjoitti, kannattaa aina antaa pikkuruiset vaatteet sairaalaan silla heilla on aina pula niista. Itse asun nyt Ranskassa joten olen juuri aloittamassa vapaaehtoistoita taalla .

Eli jos joku haluaa mitat niin lahetapa meilia, loytyy profiilista!
tiina
www.piccolissimobaby.com

Yhteistyössä